Ärsyttävimmät biisit koskaan ikinä?
Tänään meinasi katketa verisuoni päässä, kun radiosta tuli Sata Salamaa Antti Tuiskun tulkitsemana...!
Kommentit (270)
Kaikki Arttu Lindeman, Blind Chanel, Måneskin, Popeda, Costello Hautamäki, Mustat enkelit, Jay Lewis Gang
Vierailija kirjoitti:
Kasarilta vai oliko peräti 70-luvun puolelta "Linda, Linda..." Frederik esittäjänä. Ja sitten myös toinen nimilaulu, jota inhoan yli kaiken
Ettei se toinen ole Kake Randelinin Tarja? Tuli se ekana mieleen näistä nimikappaleista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan Cheekin biisi. V*ttu sitä örinää ja röhkinää.
Lahdessa saa turpaansa, jos käy snakarilla ja tokaisee maistettuaan, että tämähän on paskaa kuin Cheekin musa.😀
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tykkää yhtään Kaija Koon keskenään samanlaisista oudosti rytmitetyistä biiseistä.
Jotain esimerkkiä oudosta rytmityksestä?
Edelleen "satan in love" suomenkielinen versio. tubesta löytää, laittaisin jos osaisin (tumpelo)
Iskelmäartisteista omat traumat aiheutti lapsena myös Tarja Ylitalo. Äiti sen verran kuuntelua tuotantoaan lähes päivittäin muiden iskelmälevyjen ohella niin tuosta sai kyllä yliannostuksen. Vaikka vanhempana kun jo musiikkimaku laajentunut niin menee jo aikansa iskelmätkin, tämä kuitenkin ärsyttäviä Tarjan tuotannosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Jesse Kaikurannan biisit. Nimiä en tiedä, kun ei pysty kuuntelee kauaa, ja nimet unohtuu kun haluaa unohtaa biisitkin. Jesseä ei ylitä, eiku alita muut kuin Helka Hynninen.
Kivat sulle! Mä olin jo unohtanut koko Jessen olemassaolo , ja nyt muistan sen kaameuden taas ties kuinka kauan..
Anteeks, mut kun kysyttiin ärsyttävimpiä. Kiva, että on kohtalotovereita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Jesse Kaikurannan biisit. Nimiä en tiedä, kun ei pysty kuuntelee kauaa, ja nimet unohtuu kun haluaa unohtaa biisitkin. Jesseä ei ylitä, eiku alita muut kuin Helka Hynninen.
Kivat sulle! Mä olin jo unohtanut koko Jessen olemassaolo , ja nyt muistan sen kaameuden taas ties kuinka kauan..
Anteeks, mut kun kysyttiin ärsyttävimpiä. Kiva, että on kohtalotovereita
Saat anteeks 😅. Se vaan on niin kaameeta kuultavaa, että varmaan ainut artisti, jonka kuullessani sammutin radion. Pepe Willberg on toinen, se just ja just menee, kun sitä ei näe ( tv esim.)...
Nipa Neumanin ilman lauluääntä määkimät kappaleet.
Hiljan tajusin inhoavani sellaista yhtyettä kuin Red Hot Chili Peppers. Varmaan nastoja tyyppejä, mutta kuulostavat joltain riparibändiltä helvetistä. 'Jee-oo, listen what ah see-oo...'
Sotaako voisi toivoa neuvostokansa ikinä...
Sam Brownin Stop on mun inhokkilistalla kärkikahinoissa.
Tuure Kilpeläisen biisi, Rakastan sua niin että se sattuu
Miljoonasateen "kundilla seisoo". Olinkohan vielä autokoulussa, kun tuo lähti soimaan auton stereoista vai oliko se vain kamalin kauhuskenaario mitä saattoi kuvitella tuolloin 18-vuotiaana melkoisen limaisen keski-ikäisen miesopen kyydissä?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen "satan in love" suomenkielinen versio. tubesta löytää, laittaisin jos osaisin (tumpelo)
Tutustuin viime kesänä tähän ensimmäistä kertaa, täähän on klassikko!
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarin se missä se on työkseen paskaa lapioinut.
Kaikki Wiskarin biisit niiden ekojen ihan ok kappaleiden jälkeen. Kun tajusi, että ihan jokainen on samalla kaavalla tehty. Semmonen vähän joperuonansuumainen huumorityyli, sitä ei vaan jaksa.
Vikmanin Cicciolina. Kuinka joku kehtaa laulaa nimen niin väärin lausuttuna. Karmeaa kuultavaa.