Toys rus konkurssiin, käyttäkää lahjakortit
Maanantaihin mennessä osassa liikkeitä saa lahjakorteilla ostettua, ei kaikissa liikkeissä enää. Kiva kun joulupukki toi kolmelle pojalle lahjakortit kyseiseen liikkeeseen. Ilolla on annettu myydä niitä vaikka konkurssi varmasti ollut tiedossa.
Kommentit (608)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mun "lahjakortti" kun on HYVITYS PALAUTETUSTA TAVARASTA, ettekö ymmärrä? Eli AIVAN SAMA ASIA, KUIN LELUN VAIHTAMINEN. JA SILLÄ V*TUN SIPULI.
Eipä auta itku eikä parku eikä huono käytöskään
Vaatiminen ei ole mitään noista ja mä olen sen vaihtolelun jo maksanut ja vien sen mukaani.
Et sinä mitään vie. Poliisi toki vie sinut jos et sitä muuten ymmärrä.
T. Avarnin mulkku
Eihän vie, mä oon maksanut tavarat.
Kyllä vie, sinä olet maksanut ne sellaiselle taholle jota ei ole enää olemassa. Pesänhoitajaa eikä oikeuslaitosta ei kiinnosta pätkän vertaa mitä olet tai et ole jollekin kolmannelle osapuolelle maksanut, mutta heidän omaisuuteen sinulla ei ole mitään oikeutta koskea.
Oon maksanut ne firmalle. Ei ole minun ongelmani, mitä he ovat sopineet jonkun muun kanssa.
Päin vastoin, se ei ole niiden ongelma mitä sinä olet sopinut.
Mun lahjakortti oli onneksi 50 euron seteli kirjekuoressa. Käy kaikkiin liikkeisiin... Miksi ostaa lahjakortteja kun käteistäkin saa?
Näin se tässä maailmassa menee. Velkojille eli isoille pampuille koitetaan saada saatavat. Sama se vaikka ne vietäisiin lasten käsistä; jotka siis ovat ihan siellä samalla puolella lahjakortteineen kuitenkin.
Todella oksettavaa ja jokainen tietää miten tämä on laskelmoitu siirto ennen tiedossa olevaa konkurssia; lypsetään perheiltä ja lapsilta joulurahat pois kun vielä saadaan.
Muutettiinko Suomessa jotain lakia Anttilan konkurssin jälkeen, joka suojaisi kuluttajaa paremmin konkurssissa? Ehkä siitä vain puhuttiim? Porvarihallitusta ei paljon kuluttajan etu kiinnosta.
En menis töihin liikkeeseen enää muuta kuin palauttamaan työvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
En menis töihin liikkeeseen enää muuta kuin palauttamaan työvaatteet.
Juu saattais iskeä äkillinen ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Mun lahjakortti oli onneksi 50 euron seteli kirjekuoressa. Käy kaikkiin liikkeisiin... Miksi ostaa lahjakortteja kun käteistäkin saa?
Jos haluaa ohjata mitä lahjarahalla ostetaan tai mistä ostetaan.
Kirjekuoreen voi kirjoittaa kynällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mulla on palautetuista leluista reilun sadan euron hyvitys- eli varmaan sitten lahjakortti Ideaparkin Toys R Usista. Voiko sen siis VIELÄ käyttää? Apua!?? Ap!
Maanantaina viimeistään niin ehdit. Meidän auto lähtee aamusta Ideaparkin Lempäälään. Saatiin jo sisäpiirin tietoa ennen kun tuli otsikoihin, mutta liian myöhään .. T: ap
Ja siis iso kiitos sulle tiedottamisesta! Onko liikkeen sulkeminen varmaa siis?
On varma. Ja BRlelu meni samalla. Joten tarkkaavaisuutta lahjakortteja kanssa. Ja sille joka facesivuja ei löytänyt, kirjoita vaan toys r us Suomi T: ap
Tää on NIIN katkeraa. Tässä kaupungissa oli vielä vuosi sitten kiva perinteikäs oma lelukauppa, joka oli mukana PPP:n ja Juha Perälän tähdittämässä Erikoisliikemiehet-ohjelmassakin. BR-lelut tuli kaupunkiin 5 vuotta sitten, ja yrittäjä meni kiitos sen konkurssiin. Olen todella katkera heidän puolestaan, BR-lelut ollut aina kallis ja valikoimiltaan suht huono. Todella lähellä ajallisesti oli tämän pienyrittäjän elämäntyön hävitys ennen tätä, ja siis ihan turhaan!
Valot päälle - eihän se ole br;n vika, jos asiakkaat lopulta valitsivat ketjuliikkeen yksityisyrittäjän sijaan.
Yhtään sen enempää ketään puolustelematta, tosiasia on että nykypäivänä (oli se paikkakunta mikä tahansa) ei pienyritykset pärjää tässä maailmassa, ellei sinulla ole laaja ja vankka asiakaskunta.
Nyt voi yrittäjä tulla takas ja vaatia samoja riistohintoja petturiasiakkailtaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin se tässä maailmassa menee. Velkojille eli isoille pampuille koitetaan saada saatavat. Sama se vaikka ne vietäisiin lasten käsistä; jotka siis ovat ihan siellä samalla puolella lahjakortteineen kuitenkin.
Todella oksettavaa ja jokainen tietää miten tämä on laskelmoitu siirto ennen tiedossa olevaa konkurssia; lypsetään perheiltä ja lapsilta joulurahat pois kun vielä saadaan.
Toi mukuloihin vetoaminen on kokenut niin suuren arvonalenemisen, ettei tosi..Voi nyyh.
Toivon todella ettei tässäkin ketjussa päteneet riehujat mene nyt menetystään oksentamaan liikkeisiin myyjien niskaan. Henkilökunta on tähän täysin syytön, mutta urheasti avaavat kaupan tänäänkin vaikka on tullut lopputili koko porukalle ja tietävät kyllä mitä paskaa tänään on tulossa kun ovet aukeaa. Ei käy enää lahjakortit eikä keräilymerkit eikä tuotteista voi saada rahaa takaisin. Kurja juttu monelle perheelle mutta näin se konkurssissa vaan menee. Riehumalla ja raivoamalla asia ei muuksi muutu mutta itsestään saa tehtyä kyllä ihan pellen plus pääsee vartijoiden hellään huomaan..
Meillä on ostettu vuoden aikana useita leluja tuolta Toys R Usista ja nyt kerätään kuitit kyllä kaikista ja mennään tänään vaatimaan rahat takaisin. Samoin tarramerkkejä on monella eurolla ja ne kuuluu meille eikä firmalle!!!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ostettu vuoden aikana useita leluja tuolta Toys R Usista ja nyt kerätään kuitit kyllä kaikista ja mennään tänään vaatimaan rahat takaisin. Samoin tarramerkkejä on monella eurolla ja ne kuuluu meille eikä firmalle!!!
Mutta menkää heti johtajan puheille, myyjät ei noille asioille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mukuloihin vetoaminen on kokenut niin suuren arvonalenemisen, ettei tosi..Voi nyyh.
Kuinka niin? Siis sinusta on jotenkin väärin muistuttaa siitä kuinka moni lapsi jäi nyt ilman joululahjaansa, tilalle jäi vaan pahvinpala? Esim. moni vähävarainen sai lahjansa lahjakorttina, että voi käydä hakemassa sillä jotain mieluista. Ja käytännössä tässä nimenomaan viedään lelut lasten käsistä. Eilen siellä oli ihmisiä jonossa, ja kesken kaiken lahjakortit lakkasi toimimasta.
Jos sinusta on jotenkin "mautonta" nostaa tämä asia esille, niin eiköhän se kerro vain sinusta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo konkka ole ollut tiedossa jo vaikka kuinka kauan? Ja kauheat alennusmyynnit myös.
Yhtiö on ollut velkasaneerauksessa marraskuun lopulta asti. Ei siis sama kuin konkurssi, mikäli sinulle ei lakikoukerot ole tuttuja.
Velkasaneerauksen tarkoitus oli saada firmalle jatkoaikaa esim. löytämällä uusi ostaja. Näin ei kuitenkaan käynyt, jolloin yritys ajettiin alas.
Se, että joillekin on myyty lahjakortteja ennen joulua/joululahjoiksi, ei ole myyjien vika. Myyjät eivät ole olleet tietoisia konkurssista vaan ovat eläneet sen tiedon ja toiveen kanssa, että yritys saisi jatkaa toimintaansa.
However, toisin kävi. Joulumyynnit eivät onnistuneet ja yrityksen miljoonavelat jäivät eloon.
Se, että lapsilla jää lahjakortit käyttämättä, on todella harmillista.
Se, että joillekin perheille tuo lapsen saama toimimaton lahjakortti olisi ollut suuri etu, jos perheessä on pienet tulot, on myös ikävä asia.
Mutta! Se, että vanhemmat sen sijaan meuhkaavat somessa ja palstoilla lahjakorttien/keräilymerkkien/hyvitystositteiden toimimattomuudesta ja uhoavat lelujen viemisellä (lue. varastaminen), on lapsellista.
Haluatko todella saada kuvasi Suomen valtion perhealbumiin siitä syystä, että kävit vain hakemassa tavaraa myymälästä, koska kuvittelit sen olevan oikein?
Veikkaisin, että lapselta pääsee suurempi poru jos äiti tai isä onkin uudenvuoden iltana valtion rahoittamassa hotellissa, kuin että he olisivat lasten kanssa valamassa tinaa tai ulkona katsomassa raketteja.
Just saying.
Onko ap:lla lelukauppa jossa nämä konkkafirman lahjakortit kelpuutetaan, vai mitä tarkoitat että "käyttäkää lahjakortit"?
Ne voi repiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi myyjäparat. Tosi kiva jäädä ensin työttömäksi ja saada sitten joku hullu kimppuunsa tappouhkauksia öyhöttämään ja raivoamaan. Sopii toivoa, että yritys on varautunut näihin pyytämällä kauppakeskusten järjestyksenvalvojat paketoimaan öykkärit söpöksi paketiksi odottamaan poliisia.
Tuo on tullut koettua muutama vuosi sitten ja vieläkin päätäni pyörittelen miten ilkeitä ja idiootteja osa ihmisistä oli, paskaa tuli niskaan oikeen urakalla ja syy konkurssiin oli tietysti henkilökohtaisesti minun, ilman muuta, vaikka olin noudattanut vain ylemmältä taholta tulevia käskyjä myyjänä. Toinen ryhmä oli sitten ne pilkalliset ahneet jotka heti konkurssi-ilmoituksen nähtyään (iltapäivälehdistä) tulivat kieli pitkällä isojen alennusten perässä haaskalle. Eikä ollut edes mitään vartijoita tai poliisia apuna. Ihmisen pahuus ja ilkeys tulee kyllä tuossa tilanteessa ilmi todella selvästi. Näkee tässäkin ketjussa saman.
Lempäälän toys r us ilmoittti just FB:ssä, että lahjakortit ei käy maksuvälineenä eli turha ajella sinne suuntaan.
Eikös Anttilakin ollut vähän aikaa kiinni, ennen kuin konkurssipesä aloitti tyhjennysmyynnin?
En oikeen usko että mikään yritys haluaa maksaa niistä jämäleluista yhtään mitään. Jotkt av msmmat voi ostaa jos saa 70% alennusta.