Uusi miesystäväni lähti juuri viemään exäänsä lentokentälle
koska exä ei halunnut maksaa taksista eikä bussi osu kohdalle. Huh. En tiennyt että he ovat noin läheisissä tekemisissä vaikka erosta on jo vuosia. Mies on käynyt kuulemma asentamassa kodinkoneitakin exälle ja exä on tarjonnut vuorostaan kyytejä miehelle. En tykkää yhtään. Tuli levoton olo. Mitähän mun pitää ajatella tästä? Onko sinusta sopivaa käytöstä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se eksä ole 8v aikana löytänyt ketään uutta asentamaan kodinkoneita jne.?
Ei ole. Mieskin kuulemma pyytää exältä kyytiä silloin tällöin johonkin. Outo käytäntö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin eron jos suhteen aikana saisin tuollaisen asian tietää. Ei naisten kuulu tykätä tai edes sietää miestensä exiä. Tuliko joillekin yllätyksenä etteivät kaikki halua parisuhdetta johon kuuluu ylimääräisiä ihmisiä?
Näin on, nyksä jättää ja todennäköisesti mies jossain välissä erehtyy, menee eksän kanssa sänkyyn ja tuloksena vahinkolapsi (tai no ei se mikään vahinko ole, kun nainen tekee sen tarkoituksella). Että hyvää tulevaisuutta tuollekin miehelle. Katuu kyllä vielä monet kerrat ettei ollut eksän suhteen tiukempi.
No kuinka uusi tämä uusi miesystävä on? Kyllä tunteista kannattaa puhua mutta 1 kk seurustelun jälkeen ei aseteta ukaaseja eksistä.
Lappu pöydälle: "Ehdin jo miettiä ja tämä oli tässä" ja poistut.
Vierailija kirjoitti:
gen. realissimus kirjoitti:
Kuluneet 8 v. ovar varmaan edenneet aina sen kaavan mukaan, että aina kun miehesi seurustelusuhteet (niitä on varmaan ollut useita) ovat kariutuneet, hän on käynyt sinkkuvaiheen aikana painamassa tätä eksäänsä, joka selvästikin pitää miehesi kalusta. Ja miehesi on myös ollut ilmeisen perso tämän eksän herkulliselle ja erittäin kostealle pildelle.
Minä olen miehen ensimmäinen seurustelusuhde eron jälkeen.
Ap
Ihan v*tun outoa.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka uusi tämä uusi miesystävä on? Kyllä tunteista kannattaa puhua mutta 1 kk seurustelun jälkeen ei aseteta ukaaseja eksistä.
Muutama kuukausi mutta tunnemme muista yhteyksistä jo pidemmältä ajalta. En halua asetella ukaaseja, haluan vain tuntea oloni turvalliseksi ja kunnioitetuksi.
Ap
Apua, miten täällä on näin mustasukkaista jengiä?
Vierailija kirjoitti:
Apua, miten täällä on näin mustasukkaista jengiä?
Minä tässä hämmentyneenä mietiskelen, pitäisikö olla mustasukkainen. Uusi tilanne minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mies hyysää exäänsä, niin on tunteita ilmoilla vielä. Raskaaksi käy sulle ajan kanssa. Varaudu myös siihen, että äijä avautuu exälleen teidän suhteesta, jos teille tulee kitkaa.
On normaalia olla exän kanssa väleissä. Mutta rajansa kaikella.
Onko heidän erostaan aikaa vain vähän?Heidän erostaan on jo 8 vuotta, mutta seksi oli jatkunut pitkään sen jälkeenkin. Nykyisin kuulemma miehen tunteet ovat vain kaverilliset. Lapsia heillä ei ole.
Ap
Minullakin ois levoton olo ja mun mielestä toi ei ole hyväksyttävää käytöstä. Ei tulisi mieleen soittaa jollekin melkein 10 v vanhalle exälle (jonka kanssa ei lapsia), että lähetkö viemään lentokentälle. Eikö ketään muuta löytynyt tai sen verran rahoja taksiin? Mistä tiedät kuinka paljon pitävät yhteyttä muutenkin?
Kokemusta on tästä. Jotenkin tuo eksäkin kuulostaa jotenkin tutulta: pihi (on varaa lennellä lentokoneella, mutta ei matkustaa kentälle omin avuin?), manipulaattori joka ei kunnioita mitään rajoja (soittelee keskellä yötä miestä lampun vaihtoon) , riivinrauta (lähes vuosikymmen aikaa etsiä uusi uhri eikä ole löytänyt).
Se että mies on noin ambivalentti eikä edelleenkään osaa sanoa ei naiselle, joka entinen hoito, EI hyvä. Kannattaa unohtaa koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mies hyysää exäänsä, niin on tunteita ilmoilla vielä. Raskaaksi käy sulle ajan kanssa. Varaudu myös siihen, että äijä avautuu exälleen teidän suhteesta, jos teille tulee kitkaa.
On normaalia olla exän kanssa väleissä. Mutta rajansa kaikella.
Onko heidän erostaan aikaa vain vähän?Heidän erostaan on jo 8 vuotta, mutta seksi oli jatkunut pitkään sen jälkeenkin. Nykyisin kuulemma miehen tunteet ovat vain kaverilliset. Lapsia heillä ei ole.
ApMinullakin ois levoton olo ja mun mielestä toi ei ole hyväksyttävää käytöstä. Ei tulisi mieleen soittaa jollekin melkein 10 v vanhalle exälle (jonka kanssa ei lapsia), että lähetkö viemään lentokentälle. Eikö ketään muuta löytynyt tai sen verran rahoja taksiin? Mistä tiedät kuinka paljon pitävät yhteyttä muutenkin?
He ovat siis muutenkin tekemisissä työelämässä, olleet koko ajan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ex-tapailumiehiä ja he auttavat joskus käytännön asioissa, yleensä maksan joko rahalla, tai nyt tarjosin palveluksesta uudenvuodenshamppanjapullot ex-miesystävälle ja hänen uudelle naiselleen.
Ei ne miehet sitä kerran epäsopivaksi todettua naista takaisin halua.
Kyse on jonkinlaisesta lojaaliudesta ystävänä pitämänsä ihmistä kohtaan eli sisaruksellinen tilanne.
Ja nainenkaan ei normaalisti exää, jolla on uusi nainen, mitenkään kaipaile, hyvänä tyyppinä menee.
Ja vaikka olisi sinkkukin, vain frendeinä ollaan. Jotenkin eron myötä jää negatiiviset jutut leimaamaan kaikkea muuta paitsi kaveruutta.
Ole huoleti!!!!
Tämä oli järkevä ja rauhoittava viesti.
Ap
Kaikki selvisi! Ne ovat exiä, mutta myös siskoksia! kaikki hyvin täällä turussa.
Eikö se eksä ole 8v aikana löytänyt ketään uutta asentamaan kodinkoneita jne.?