Uusi miesystäväni lähti juuri viemään exäänsä lentokentälle
koska exä ei halunnut maksaa taksista eikä bussi osu kohdalle. Huh. En tiennyt että he ovat noin läheisissä tekemisissä vaikka erosta on jo vuosia. Mies on käynyt kuulemma asentamassa kodinkoneitakin exälle ja exä on tarjonnut vuorostaan kyytejä miehelle. En tykkää yhtään. Tuli levoton olo. Mitähän mun pitää ajatella tästä? Onko sinusta sopivaa käytöstä?
Kommentit (74)
Kyllä epäilyttäis jos en ole tiennyt, että mies on seurusteluaikanamme käynyt exällä korjaamassa koneita tai kuskannut.
Toivottavasti exällä on vain menolippu, silloin kyyditsemisestä ei tarvitse välittää. Miten kaukana ja mistä lentokentästä asutte? Ainakin Hki- Vantaalle pääsee jatkoyhteyksien kautta bussilla lähes kaikkina vuorokaudenaikoina.
En ole koskaan itse pyytänyt exiltä minkäänlaisia palveluksia enkä ottaisi mitään kantaa heidän pyyntöihinsä mikäli he uskaltaisivat/ kehtaisivat moisia edes esittää, en tunne tarvetta kaveerata heidän kanssaan. Jos lapsia olisi heitä pitäisi pakosta sietää jollakin lailla mutta kun ei ole niin he ovat exiä eli ei mitään yhteydenpitoa kumpaankaan suuntaan.
Minusta tuossa ei ole mitään pahaa.
Jos miehelläsi ei ollut mitään estettä, miksei auttaisi? Minä auttaisin vaikka ex naapuria, jos hän pyytäisi ja siittä ei olisi minulle mitään suurempaa vaivaa. Miksi ei eksää ja nykyistä ystäväänsä. Minusta sinun kannattaa miettiä tarkkaan tarviiko tuosta nyt olla mustasukkainen, ja jos et millään pysty sietämään asiaa, teille molemmille taitaa olla parempi erota. Mitä jos mies mustailisi, jos sinä auttaisit omaa kaveriasi?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko yllätyksenä että jotkut voivat erota sovussa?
Eiväthän he mihinkään ole eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos lentokentälle on menossa exä ja exän kanssa hankitut miehen lapset, niin ihan ok.
Onko yhteiset lapset joku tekosyy passuuttaa exää? Oon käsittänyt et lapsiin liittyvät asiat menee tähän, ei exän kuskaaminen lentokentälle. On sillä vissiin ollut se matkakin varaa ostaa, ei pitäis tossa vaiheessa enää yhen taksin tuntua missään... julkiset kulkee myös. :D
Mulla on ex-tapailumiehiä ja he auttavat joskus käytännön asioissa, yleensä maksan joko rahalla, tai nyt tarjosin palveluksesta uudenvuodenshamppanjapullot ex-miesystävälle ja hänen uudelle naiselleen.
Ei ne miehet sitä kerran epäsopivaksi todettua naista takaisin halua.
Kyse on jonkinlaisesta lojaaliudesta ystävänä pitämänsä ihmistä kohtaan eli sisaruksellinen tilanne.
Ja nainenkaan ei normaalisti exää, jolla on uusi nainen, mitenkään kaipaile, hyvänä tyyppinä menee.
Ja vaikka olisi sinkkukin, vain frendeinä ollaan. Jotenkin eron myötä jää negatiiviset jutut leimaamaan kaikkea muuta paitsi kaveruutta.
Ole huoleti!!!!
Paljonko se taksi olisi maksanut? En ikinä kehtaisi pyydellä kyytejä joltain esihistorialliselta eksältä, kun taksin kentälle saa viidelläkympillä. Onko tuo nainen vähän reppana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko se sopuero jos seksisuhde jatkuu vuosia ja exä olisi monta vuotta halunnut miehen takaisin.
Ap
Vähän arveluttavalta kuulostaa. Sanoisin itse että en hyväksy, jos mies valitsee exän asioiden hoitamisen ja palvelemisen minun ylitseni, niin siinäpä saisi olla. Kertoisi tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko se sopuero jos seksisuhde jatkuu vuosia ja exä olisi monta vuotta halunnut miehen takaisin.
Ap
Häh????
Huh onpa paljon mustasukkaisia. Silläkö se mies pysyy uskollisena, eikä ala vanha suola janottaan, kun kielletään exän auttaminen. Ja vielä jos vuosia ovat olleet ystäviä eron jälkeen.
No voi herranjestas. Että ihan heitti lentokentälle.
Olen itse välillä nähnyt eksiäni, käynyt kylässä tai sovitusti nähnyt baarissa, ja niin myös mieheni. Niin mielestäni käyttäydytään aikuisten ihmissuhteissa, jos molemmat ovat käsitelleet eron kypsällä tavalla eikä ole vakavia syitä välien katkomiselle. Eksät voi nähdä ihmisinä jotka tunnet hyvin, vanhoina tuttuina, ei pelkästään joko vihollisena tai potentiaalisena panona.
Aivan turhaa mustasukkaisuutta, jos mitään muuta syytä epäilyksille ei ole ja suhteenne voi hyvin.
Ap, olisit lähtenyt mukaan. Olisit samalla saanut osviittaa että missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mies hyysää exäänsä, niin on tunteita ilmoilla vielä. Raskaaksi käy sulle ajan kanssa. Varaudu myös siihen, että äijä avautuu exälleen teidän suhteesta, jos teille tulee kitkaa.
On normaalia olla exän kanssa väleissä. Mutta rajansa kaikella.
Onko heidän erostaan aikaa vain vähän?Heidän erostaan on jo 8 vuotta, mutta seksi oli jatkunut pitkään sen jälkeenkin. Nykyisin kuulemma miehen tunteet ovat vain kaverilliset. Lapsia heillä ei ole.
Ap
Pystytkö elämään suhteessa rauhallisin mielin jossa ex on kiinteästi läsnä? Vastauksesi kysymykseen kertoo sinulle mikä ratkaisu kannattaa tehdä.
Jos seksi on jatkunut suhteen päättymisen jälkeen, kertoo siitä, että heillä on ollut todella hyvä seksielämä. Tuossa on riskinä, että jäädään exän "sohvalle nukkumaan, koska ei jaksanut lähteä enää myöhään ajamaan kotiin".
Vierailija kirjoitti:
Ap, olisit lähtenyt mukaan. Olisit samalla saanut osviittaa että missä mennään.
Tai oisit ite tarjoutunut ajamaan.
Vähän outoa just tuo kun ei oo ees lapsia ja sitä seksiä on ollut eron jälkeenkin. Tykkäävät siis selvästikin toistensa vehkeistä....
vain onko miehesi kestävä ja isokaluinen? Tai teetkö sängyssä kaikki temput,
joita on ehdotellut?
m39
Kuluneet 8 v. ovar varmaan edenneet aina sen kaavan mukaan, että aina kun miehesi seurustelusuhteet (niitä on varmaan ollut useita) ovat kariutuneet, hän on käynyt sinkkuvaiheen aikana painamassa tätä eksäänsä, joka selvästikin pitää miehesi kalusta. Ja miehesi on myös ollut ilmeisen perso tämän eksän herkulliselle ja erittäin kostealle pildelle.
Jos joku haluaa pettää, sen tekee joka tapauksessa vaikka missä välissä. Tämä mies ihan avoimesti kertoo vievänsä eksän kentälle.
Olette te vainoharhaista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Epäilyttäisi kyllä. Jompikumpi haluu jotakin. Uus parisuhde saattaa kummasti nostaa vanhan suolan janottamaan. Voi tietty olla ettei. Kokemus kertoo toista. Ja mulla yks pitkäaikainen ex oli just tuollainen, teki palveluksia entisille hoidoilleen. Ei ollut ihan luotettavimmasta päästä.
Ei se ole ex jos seksi jatkuu