Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen miettinyt pitäisikö eksästäni varoittaa?

Vierailija
28.12.2018 |

Eksäni käytti suhteessa rajua henkistä väkivaltaa. Suhteen alussa esitti tietysti aivan täydellistä rakastunutta miestä. Kuuluisiko minun sanoa jotain tälle nykyiselle vai olla vain hiljaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi näistä sinä olit? Tyhmä vai heikko?

Mua aina vähän naurattaa, kun joku haukkuu eksänsä. Se on ihan itse valittu se kumppani. Mä olisin ihan hiljaa vaan, jos en ole parempaa saanut.

Tyhmä tietysti kun jaksoin sen kanssa niin pitkää kun jaksoin. Pullukka kun olin se luuli etten muitakaan saisi ja olisin kiitollinen kun sain palvella häntä.

Exän harmiksi en ollut tarpeeksi tyhmä ja heikko etten paljastaisi sen puuhia ja lähtis parempaan seuraan. En rakastunut enkä tarvinnut häntä mihinkään.

Jotkut peittää luonteensa paremmin alussa kun toiset.

Vierailija
42/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kirjoittaa tyyliin, että toivon suhteenne onnistuvan ja exäni muuttaneen tapansa. Koska vaikutat mukavalta ihmiselta, haluan kuitenkin varoittaa hänen ikävistä puolistaan, että osaat pitää silmäsi auki, etkä joudu kokemaan samaa kuin minä. Tiedän, että hän osaa alussa näytellä ihanaa ihmistä jne.

On sitten nykyisen asia, uskooko vai ei. Ehkä siitä jotain ainakin takaraivoon jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Vahinko kiertämään.

Oma exäni kertoi suhteemme alussa miten seko hänen exänsä oli, että tuskin olisi uskonut, jos minua oltaisiin varoitettu. Potkin äijän pihalle 10kk jälkeen. Mies oli kunnon pettäjä narsisti ja tuskin uskoi jäävänsä kiinni. Valehteli ja selitteli mitä ihmeellisempiä asioita. Oli löytänyt ja varmaa muuttanutkin jo uuden naisen luo ennen kuin minä tiesin, että olimme eronneet. Petti tätä uutta minun kanssani (koska jätin hänet about kuukausi uuden naisen tapaamisen jälkeen) luulen että selitti hänellekin miten seko ex olin, joten en todellakaan ottanut yhteyttä.

Vierailija
44/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne usko.

Turhaa haukkumista vaan tulet saamaan.

Vierailija
45/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun me ei tiedetä millainen sinä olit suhtesssa.

Heillä voi mennä ihan eri tavalla kun teillä tai sitten ei.

Ei noita juttuja voi uskoa sillä osa puhuu paskaa, tiedän tällaisen ihmisen niin minusta hän itse oli hankala ja itsekäs suhteissa ja mitkään suhteet ei koskaan kestänyt.

Vierailija
46/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tuo on SINUN versiosi suhteesta. Sitten on miehen versio. Totuus on jossain siinä välissä.

Et sinä voi kiertää kertomassa toisesta jotain "totuuksia". Et varsinkaan, jos ne vahingoittavat jonkun mainetta. Se on kunnianloukkaus.

Lol

Vierailija
47/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, on olemassa häirikkömuijia jotka, sepittävät tarinaa pieleen menneen iskuyrityksensä jälkeen kohteestaan exänä.

Noin vähillä tiedoilla en lähtisi uskomaan oikkualoituksesta yhtään mitään.

Esim. Taka-aasialainen menee paniikkiin kun tämän häirintä viedään viranomaistaholle, kuten häirikkökakaran toiminnat.

pst. Sellaisesta koituu ongelmia seuraavalle jonka perästä tämä naikkonen löytyy.

Vierailija
48/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, me kerroimme vartijoille, poliisille esim. Kampissa, häiriköivästä taka-aasialaisesta parturista. Se ei ollut varoittamista,vaan häirintään puuttumista.

Vierailija
49/49 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tuo on SINUN versiosi suhteesta. Sitten on miehen versio. Totuus on jossain siinä välissä.

Et sinä voi kiertää kertomassa toisesta jotain "totuuksia". Et varsinkaan, jos ne vahingoittavat jonkun mainetta. Se on kunnianloukkaus.

No jos MINUN versioni on, että mies piti puukkoa kurkullani ja potkaisi rintakehäni sisään, niin mikähän se miehen versio siitä voisi olla ja mikä sitten vielä se totuus, joka on siinä jossain välimaastossa?  Ja todistajakin oli paikalla näkemässä, että näin todella tapahtui.  Ja kaiken lisäksi tein tästä rikosilmoituksen ja menimme siitä käräjille.  Ja jos kerron, että mies omisti laittomia aseita, niin voiko siitä olla joku muu totuus olemassa?  Jos tämän kerron nykyiselle naiselle, niin totuusko on jossain muualla?