Olen 100kg nainen ja käännän miesten katseet
Paino on kertynyt oikeisiin paikkoihin. On reittä, persettä ja tissiä. Mahaa ei juurikaan ole ylipainosta huolimatta ja muutenkin olen pitkä ja näyttävä. Erityisesti pitkät sääret saavat huomiota.
Kommentit (81)
Mikä siinä miellyttää, jos miesten katseet kääntyvät
Jos olet vielä 190 cm pitkä niin olet komea nainen.
No huh huh kirjoitti:
100 kg on aika paljon, varmaan kannattaisi laihduttaa terveyssyistä. Pidemmän päälle ei tuollainen paino ole hyväksi.
Nojaa. Lievä ylipaino kyseessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En nyt aivan. Korkkareissa tulee kyllä kuljettua.
Ap
Aivan varmasti keräät katseita, mutta et siitä syystä kuin itse kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti keräät katseita, mutta et siitä syystä kuin itse kuvittelet.
Voi rakas. Tiedän näyttäväni hyvältä, vaikka olenkin ylipainoinen.
Ap
Kyllä 100kg painava nainen on melko vantterapemppuinen, ei välttämättä hyvällä tai seksikkäällä tavalla vaan jotain ihan muuta.
Kaikki katseet eivät välttämättä ole myöskään ihailua, vaikka niin haluat itsellesi uskotella.
Liika on liikaa kirjoitti:
Kyllä 100kg painava nainen on melko vantterapemppuinen, ei välttämättä hyvällä tai seksikkäällä tavalla vaan jotain ihan muuta.
Kaikki katseet eivät välttämättä ole myöskään ihailua, vaikka niin haluat itsellesi uskotella.
Mulla on silmät päässäni. Pukeudun vartalolleni sopiviin vaatteisiin ja korostan niitä parhaita puolia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin se on... kun on kilot oikeissa paikoissa, näyttää hyvältä. Onnittelut siis sinulle. Ehkä sopisit xl-malliksi.
Itselläni valitettavasti lähinnä mahassa, joten aion laihduttaa.
Näyttää hyvältä niiden mielestä, kun näyttää. Suurin osa ei ylipainosta innostu, vaikka läski asettuisi mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et ole noin pitkä, niin kyseessä ei kyllä ole mikään "lievä" ylipaino, niinkuin väität.
Itse olen 146 kg. Olen saanut paljon huomiota suomeen tulleilta komeilta, nuoremmilta miehiltä. Olen yli 50. En olisi koskaan uskonut, että komeat miehet kiinnostuisivat minusta. Eivät kaikki inhoa reheviä naisia.
Kyllähän kaikennäköiselle kropalle löytyy arvostajansa ja hyvä niin. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan pitkää ja tukevaa naista katso ihaillen ja himoiten, se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos et ole noin pitkä, niin kyseessä ei kyllä ole mikään "lievä" ylipaino, niinkuin väität.
Bmi:n mukaan lievä ylipaino. Myös työterveystarkastuksessa todettiin lievästi ylipainoksi. Ei tarvetta laihdutukselle, kunhan paino ei nouse.
Ap
Sori, et ole näyttävä tuolla painolla, ellet ole noin 210 cm pitkä.
Täällä myös yksi satakiloinen, joka aina on saanut valtavasti huomiota miehiltä, painosta huolimatta. Vartalon muoto on tiimalasi, kasvot missitasoa, hiukset pitkät ja vaaleat. Pukeudun ja meikkaan naisellisesti. Ehkä myös mukava luonne vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJos et ole noin pitkä, niin kyseessä ei kyllä ole mikään "lievä" ylipaino, niinkuin väität.
Bmi:n mukaan lievä ylipaino. Myös työterveystarkastuksessa todettiin lievästi ylipainoksi. Ei tarvetta laihdutukselle, kunhan paino ei nouse.
Ap
Silloin sinun todellakin täytyy olla lähemmäs 190 cm pitkä. No, 185 cm pitkänäkin olet toki vielä niukin naukin lievän ylipainon puolella. "Ei tarvetta laihdutukselle", right...
Ihmisten käsitys siitä miltä 100kg nainen näyttää on vääristynyt.
Yleensä kokoa 46-50, eli selvästi kookas ja ylipainoisen näköinen mutta PALJON isompia tulee vastaan kadulla jatkuvasti. Ei satakiloinen todellakaan ole mikään huomiotaherättävän lihava, jos pituus on 170cm:n tienoilla.
Joo, eivät kaikki tykkää tämänkään kokoisesta, mutta mitä sitten? En minä haluaisikaan sellaista miestä joka paljastuisi läskivihaajaksi ja alkaisi kohtelemaan huonosti jos elämän varrella tulee vähän kiloja niin kuin hyvin monille tulee. En tarvitse haaremillista miehiä, yksikin hyvä ja kiva riittää. On kiva jos oma kulta tykkää ulkonäöstä, mutta paljon enemmän hänen olisi syytä tykätä persoonastani.
Minäkin sain huomiota vielä satakiloisena. Loppui siinä paikkeilla kun 120 meni rikki. Oikeasti, ihana olla näkymätön, muutakin olen kokenut, kun nuorena olin normaalipainoinen. Onneksi ikä todennäköisesti kohta hoitaa asian, kun terveyssyistä olisi hyvä laihduttaa, tiedostan toki itsekin.