Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 100kg nainen ja käännän miesten katseet

Vierailija
28.12.2018 |

Paino on kertynyt oikeisiin paikkoihin. On reittä, persettä ja tissiä. Mahaa ei juurikaan ole ylipainosta huolimatta ja muutenkin olen pitkä ja näyttävä. Erityisesti pitkät sääret saavat huomiota.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175 senttiä pitkä ja painan 96 kiloa. Housut ovat kokoa 40 ja takit 42 tai 44, farkut (Levi's) kokoa 30 tai 31 tuumaa. Ja tämä on taivaan tosi. Eivät kaikki isot naiset ole tyvipainoitteisia.

Just...

Minä olen 168cm/103kg ja housut ovat kokoa 52-54 ja paidat myös 52-54/XX(X)L, riippuu mallista ja merkistä. Enkä ole edes mitenkään rintava, reitevä ja peppukin on sellanen pannukakku. Maha onkin sitten toinen juttu. Näytän siltä kuin olisin 7-8 kuukaudella raskaana. :(

Olen nyt syksyn aikana laihtunut (ilman tietoista laihduttamista) n. 4,5kg, mutta eipä se näy vielä missään. Tiukassa nämä kilot ovat, kun vielä vuonna 2012 painoin 135kg ja 6 vuodessa ainoastaan noin 30 kiloa on pudonnut.

Minua ei kukaan (nainen/mies) tuijottele hyvässä tai pahassa, olen hyvin näkymätön kanssaeläjille. Onko se hyvä vai huono asia, en oikein osaa sanoa. Ei minua ole noteerattu aikoinaan n. 60 kiloisenakaan, joten rauhassa olen saanut ja saan edelleen kodin ulkopuolella olla.

Vierailija
62/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175 senttiä pitkä ja painan 96 kiloa. Housut ovat kokoa 40 ja takit 42 tai 44, farkut (Levi's) kokoa 30 tai 31 tuumaa. Ja tämä on taivaan tosi. Eivät kaikki isot naiset ole tyvipainoitteisia.

Mitä jos laittaisit nuo mitat ihan vaan sentteinä? Tuntuu aivan mahdottomalta ajatella kuinka 96 kiloinen voi mahtua 42 kokoisiin paitoihin ja 30 tuumaisiin farkkuihin tai kokoa 40 oleviin housuihin. Seurustelin aikanani erään miehen kanssa joka painoi n. 90 kiloa ja oli 187cm pitkä eikä hän olisi koskaan saanut tuon kokoisia vaatteita päälleen vaikka olisivat jääneet lyhyiksi jaloista ja hihoista. Ja hänellä ei siis ollut rasvaa kropassa kuin todella vähän. Ja siis oli sinua yli kymmenen senttiä pidempi ja 6 kevyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh kirjoitti:

100 kg on aika paljon, varmaan kannattaisi laihduttaa terveyssyistä. Pidemmän päälle ei tuollainen paino ole hyväksi.

Nojaa. Lievä ylipaino kyseessä.

Ap

Eli olet kuitenkin yli 180 cm? Muutenhan kyseessä ei ole enää lievä ylipaino, kun bmi menee yli 30.

Olen joo.

Ap

Kuka ei nyt katsoisi yli 180cm pitkää, korkokengillä kävelevä naista ja vielä hameessa ja varsinkin, jos on yli 100kg painoa? Ihme ettei sinusta oteta jopa kuvia. Sanoisin varmaan lapsillekin, että katsokaapas tuota. Onpa komea nainen.

Vierailija
64/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt selvä, että päät kääntyvät, jos muutenkin iso muija vielä tällää korkokengät jalkaan. Usein nämä koostaan ylpeät vielä tuppaavat pukeutumaan aika räväkästi.

Jos on iso nainen, niin eipä silloin näytä kääpiöltä matalissakaan kengissä. Parempi olla koostaan ylpeä kuin hävetä sitä. Edes terveyden kannalta kokonsa häpeäminen ei ole tarpeen vaikka olisi 50kg ylipainoa, koska se itsensä vihaaminen ja negatiivisuus tutkitusti vain lihottaa lisää ja pahentaa monia ongelmia jotka ovat lihomisen taustalla.

On muuten mielenkiintoista, miksi naista pidetään sitä kauniimpana mitä vähemmän hän vie tilaa ja mitä hennommalta (=puolustuskyvyttömämmältä) hän näyttää. 

Siinä ole mitään mielenkiintoista, sinä vaan näet naisten alistamista ja vähättelyä kaikkialla. Itseasiassa tutkitusti miehistä silmää miellyttää eniten hoikka, mutta liikunnallisen ja vahvan näköinen kroppa naisella. Ei mikään "puolustuskyvytön ruipelo".

Keiden tutkimus, missä tutkittu, koska? Linkki?

Koska toisten tutkimusten mukaan taas niin miehet kuin naiset itsekin pitävät kauniimpana laihempaa kuin liikunnallisen tervettä naista. Esim: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4892674/#!po=11.5385

”The amount of fat mass chosen to optimise the healthy and attractive appearance of women’s bodies was slightly below the healthy range. Both male and female observers chose significantly less fat mass to optimise the attractiveness of women’s bodies than to optimise the healthy appearance of women’s bodies. This suggests that previous studies’ findings of lower BMI preference to optimise attractiveness than to optimise healthy appearance of women’s bodies is driven by a preference for lower fat, rather than lower muscle mass.”

Vierailija
65/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti keräät katseet. Minäkin tuijottaisin satakiloista naista.

Mutta en himoitsevasti.

Vierailija
66/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi ap:n mutta en usko käyttämiäsi kokoja. Itse 174/58-59 ja yläosan koko 36-38 ja alaosa 30 (Levi's), sillä haluan housut jotka eivät ole tiukat.

Vierailija
67/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lyödä vetoa, että 46kg vaimoni kääntää enemmän päitä. Ehkä parempaan suuntaankin. Yli 100 kg naiset tuntuvat vihaavan häntä.

Vierailija
68/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti kaunis.

Kannattaa kuitenkin miettiä ettei läski pysy kiinteänä ikuisesti. Kun keski-iässä estrogeeni alkaa kadota, läski muuttuu pehmeäksi ja alkaa roikkua.

Tissit roikkuu, pehva roikkuu ja ennen kaikkea posket roikkuu, mikä vanhentaa tosi paljon.

Jos haluaa säilyä nuorekkaana, pitäisi olla hoikka jo nuorena, ja pysyä siinä painossa ettei nahka veny.

Itse en siihen pystynyt ja nyt kiroilen läskien kanssa, kun laihdutus ei juuri kaunista tässä iässä. Nahka jää lepattamaan. Olin minäkin kaunis jopa ylipainoisena, kun olin nuori.

Vierailija
69/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino on kertynyt oikeisiin paikkoihin. On reittä, persettä ja tissiä. Mahaa ei juurikaan ole ylipainosta huolimatta ja muutenkin olen pitkä ja näyttävä. Erityisesti pitkät sääret saavat huomiota.

Minkä pituinen olet? Kiinnostaisiko vaakamambot?

Vierailija
70/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät näitä juttuja taas... hirvee räksytys vaikka toinen on vaan tyytytäinen itseensä!

Ap sulla on asennetta 👊

Vierailija
71/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitkä ja onko sulla myös lihasta? Onnea siitä, jos kurvit kerääntyy oikeisiin paikkoihin.

Elä kuuntele täällä ilkeitä kommentteja. :)

Terkuin 50-kiloinen nainen, jonka mielestä voi näyttää hyvältä monella eri vartalotyypillä.

Vierailija
72/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M181/85/16 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen olet? Kiinnostaisiko vaakamambot?

Suurinpiirtein 185cm. Ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
73/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pitkä ja onko sulla myös lihasta? Onnea siitä, jos kurvit kerääntyy oikeisiin paikkoihin.

Terkuin 50-kiloinen nainen, jonka mielestä voi näyttää hyvältä monella eri vartalotyypillä.

Kyllä lihastakin löytyy. Miesvaltaisella fyysisesti raskaassa työssä tarvitsee kuitenkin voimaa.

Ap

Vierailija
74/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lihastakin löytyy. Miesvaltaisella fyysisesti raskaassa työssä tarvitsee kuitenkin voimaa.

Ap

Jos olet 185-senttinen ja lihasta löytyy, niin eihän tuo kuulosta mitenkään älyttömän paljolta edes. t. sama

Vierailija
75/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se, että tunnet tarvetta tulla tänne kertomaan ja todistelemaan asiaa kerro kaiken oleellisen.

Vierailija
76/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kroppaa olen pitänyt parhaimman näköisenä kun 168 senttisenä painoin 80 kiloa, urheilin melko paljon silloin, vartalo oli muodokas, toki myös rasvaa löytyi mutta viihdyin silloin vartalossani.

Mutta tuskin kukaan haluaa olla ylipainoinen, ihan terveyssyistä. Mutta oma identiteettini ei ole ainakaan laiha vartalo, ehkä olisi normaalipainon yläpäässä.

Vierailija
77/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt selvä, että päät kääntyvät, jos muutenkin iso muija vielä tällää korkokengät jalkaan. Usein nämä koostaan ylpeät vielä tuppaavat pukeutumaan aika räväkästi.

Jos on iso nainen, niin eipä silloin näytä kääpiöltä matalissakaan kengissä. Parempi olla koostaan ylpeä kuin hävetä sitä. Edes terveyden kannalta kokonsa häpeäminen ei ole tarpeen vaikka olisi 50kg ylipainoa, koska se itsensä vihaaminen ja negatiivisuus tutkitusti vain lihottaa lisää ja pahentaa monia ongelmia jotka ovat lihomisen taustalla.

On muuten mielenkiintoista, miksi naista pidetään sitä kauniimpana mitä vähemmän hän vie tilaa ja mitä hennommalta (=puolustuskyvyttömämmältä) hän näyttää. 

Siinä ole mitään mielenkiintoista, sinä vaan näet naisten alistamista ja vähättelyä kaikkialla. Itseasiassa tutkitusti miehistä silmää miellyttää eniten hoikka, mutta liikunnallisen ja vahvan näköinen kroppa naisella. Ei mikään "puolustuskyvytön ruipelo".

Keiden tutkimus, missä tutkittu, koska? Linkki?

Koska toisten tutkimusten mukaan taas niin miehet kuin naiset itsekin pitävät kauniimpana laihempaa kuin liikunnallisen tervettä naista. Esim: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4892674/#!po=11.5385

”The amount of fat mass chosen to optimise the healthy and attractive appearance of women’s bodies was slightly below the healthy range. Both male and female observers chose significantly less fat mass to optimise the attractiveness of women’s bodies than to optimise the healthy appearance of women’s bodies. This suggests that previous studies’ findings of lower BMI preference to optimise attractiveness than to optimise healthy appearance of women’s bodies is driven by a preference for lower fat, rather than lower muscle mass.”

Niin eli lihaksettomia laihaläskejä ei tämänkään mukaan ensisijaisesti haluta.

Vierailija
78/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat, että meneekö siinä mies koroilla. Usein hujoppiakat näyttävät miehiltä, vaikka yrittävätkin ehkä pukeutua naisellisesti. Jos punaiset hiukset, niin katsovat, että Läntisen Tomppa hameessa.

Vierailija
79/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se, että tunnet tarvetta tulla tänne kertomaan ja todistelemaan asiaa kerro kaiken oleellisen.

Juuri näin. "Kyllä ne miehet muakin katsoo, ihan totta!" Ei sitä kukaan varmaan epäilekään, etteivät jotkut katsoisi. Melkein kaikki miellyttävät jonkun silmää eikä sitä tarvitse todistella ja vakuutella. Suurimmalle osalle ei "komea nainen" kuitenkaan ole se preferenssi, sori vaan.

Vierailija
80/81 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tavallisuudesta poikkeavaa katsotaan, ei mitenkään kiihottuneena tietenkään. Kyllä on kääpiönaistakin tullut katsottua tavallista pidempään, mutta en minä sellaistakaan nussisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi