Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 100kg nainen ja käännän miesten katseet

Vierailija
28.12.2018 |

Paino on kertynyt oikeisiin paikkoihin. On reittä, persettä ja tissiä. Mahaa ei juurikaan ole ylipainosta huolimatta ja muutenkin olen pitkä ja näyttävä. Erityisesti pitkät sääret saavat huomiota.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vielä 190 cm pitkä niin olet komea nainen.

En nyt aivan. Korkkareissa tulee kyllä kuljettua.

Ap

Jos et ole noin pitkä, niin kyseessä ei kyllä ole mikään "lievä" ylipaino, niinkuin väität.

Bmi:n mukaan lievä ylipaino. Myös työterveystarkastuksessa todettiin lievästi ylipainoksi. Ei tarvetta laihdutukselle, kunhan paino ei nouse.

Ap

Silloin sinun todellakin täytyy olla lähemmäs 190 cm pitkä. No, 185 cm pitkänäkin olet toki vielä niukin naukin lievän ylipainon puolella. "Ei tarvetta laihdutukselle", right...

Ei ole. Kunhan en päästä painoani nousemaan. Olen kuitenkin hyvässä kunnossa ja kaikki arvoni ovat huomattavasti paremmat kuin ollessani hoikka.

Ap

Vierailija
42/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kaikki ulkonäköasiat ovat kyllä uskomattoman ylikorostettuja. Mutta kun nyt täällä ollaan, niin mainitsen, että omakin paino huitelee lähempänä sataa. Siitä huolimatta olen läpi elämäni saanut yllinkyllin myönteistä huomiota miehiltä. Te kaikenpainoiset omasta ulkonäöstänne epävarmat, oletteko joskus kokeilleet valloittavan hymyn voimaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 senttiä pitkä ja painan 96 kiloa. Housut ovat kokoa 40 ja takit 42 tai 44, farkut (Levi's) kokoa 30 tai 31 tuumaa. Ja tämä on taivaan tosi. Eivät kaikki isot naiset ole tyvipainoitteisia.

Vierailija
44/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kaikki ulkonäköasiat ovat kyllä uskomattoman ylikorostettuja. Mutta kun nyt täällä ollaan, niin mainitsen, että omakin paino huitelee lähempänä sataa. Siitä huolimatta olen läpi elämäni saanut yllinkyllin myönteistä huomiota miehiltä. Te kaikenpainoiset omasta ulkonäöstänne epävarmat, oletteko joskus kokeilleet valloittavan hymyn voimaa!

Tämä on muuten totta. Palstalaisten mielestä ulkonäkö tuntuu välillä olevan suoraan ihmisarvon mitta ja kertovan ihmisestä kaiken tietämisen arvoisen. Surullista. Toki palstalta saa vääristyneen kuvan, mutta aika paljon näin ajattelevia on. 

Sitten samat ihmiset vielä ajattelevat että vaikkei tylyttämällä ja kiusaamalla saa koskaan muulloin mitään hyvää aikaan, se on maailman paras keino motivoida pysyvään painonpudotukseen. Seuraavassa langassa voi sitten avautua siitä miten on kauheaa kun lapset koulukiusaavat ja aikuisetkin ovat ilkeitä...

Ei ihme etteivät k...ttimiehet ja muut löydä seuraa ja kärvistelevät onnettomissa suhteissa kun ensin on tapana katsoa pärstäkerroin ja vasta sen jälkeen alkaa miettimään, tarvittaisiinko hyvään parisuhteeseen vähän muutakin.

Itse olen 168/97 ja ihan tyytyväinen miehiltä saamani huomion määrään- en kuitenkaan siihen millaisia tyhjäpäitä suurin osa miehistäkin vaikuttaa olevan. Olen sinkku ihan omaa "nirsouttani".

Vierailija
45/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175 senttiä pitkä ja painan 96 kiloa. Housut ovat kokoa 40 ja takit 42 tai 44, farkut (Levi's) kokoa 30 tai 31 tuumaa. Ja tämä on taivaan tosi. Eivät kaikki isot naiset ole tyvipainoitteisia.

Hassua, miten erimuotoisia ihmiset on! Olen itse 167/60 ja mun housukoko on tasan sama kuin sulla. Paita taas on s-kokoa.

Luultavasti oletkin tasapainoisemman ja paremman näköinen kuin minä. 😎

Vierailija
46/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hal ja iso rakkaus :D

Vierailija
47/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti keräät katseet. Minäkin tuijottaisin satakiloista naista.

No, minä olen ollut satakiloinen, olisitkohan tuijottanut minuakin...

Miksi?

Ap on pitkä, joten on varmasti komea, ja läski oikeissa paikoissa. Minä olen lyhyt, ja läski mahassa.

Vierailija
48/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 100 kg ole kovin paljon, jos kilot ovat oikeissa paikoissa: rinnoissa, pyllyssä ja reisissä. Sellainen pyllyvä ja rintava nainen on kaunis ja varmasti monen miehen mieleen. Vielä jos tyyli on naisellinen ja hiukset ovat pitkät.

Vierailija
49/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melkein tuon 100 kg ja rasva tuntuu kertyvän vain vatsaan. Rinnat ja peppu on samanlaiset kuin hoikempanakin. En kyllä käännä kenenkään päitä vaikka koitan saada jonkinlaista vyötäröä aikaiseksi hoikentavilla vatsaa kiristävillä pikkuhousuilla ja vatsaa litistävillä sukkahousuilla.

Vierailija
50/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käännät muidenkin kuin miesten katseet, ja tuskin kovin moni katselee mitenkään hyvällä... :D

Vierailija
51/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh kirjoitti:

100 kg on aika paljon, varmaan kannattaisi laihduttaa terveyssyistä. Pidemmän päälle ei tuollainen paino ole hyväksi.

Nojaa. Lievä ylipaino kyseessä.

Ap

Eli olet kuitenkin yli 180 cm? Muutenhan kyseessä ei ole enää lievä ylipaino, kun bmi menee yli 30.

Vierailija
52/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä tunkea itsensä vaikka minkä kokoisiin vaatteisiin. Kovasti kyllä ihmettelen ruumiinrakennettasi, jos tuolla painolla mahdut lähes samankokoisiin housuihin, kuin meikäläinen samanpituisena, mutta 30 kg kevyempänä. Itsekin käytän 30 tuuman Leviksiä ja alaosat muuten 38 tai 40.

Vierailija
53/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh kirjoitti:

100 kg on aika paljon, varmaan kannattaisi laihduttaa terveyssyistä. Pidemmän päälle ei tuollainen paino ole hyväksi.

Ap

Eli olet kuitenkin yli 180 cm? Muutenhan kyseessä ei ole enää lievä ylipaino, kun bmi menee yli 30.

Olen joo.

Ap

Vierailija
54/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh kirjoitti:

Ap

Olen joo.

Ap

Ilman korkoja?

Vierailija
55/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt selvä, että päät kääntyvät, jos muutenkin iso muija vielä tällää korkokengät jalkaan. Usein nämä koostaan ylpeät vielä tuppaavat pukeutumaan aika räväkästi.

Vierailija
56/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh kirjoitti:

Ap

Olen joo.

Ap

Ja hiukan vielä aataminomena naisellisesti pullottaa, vaikka henkkariin onkin saatu jo uusi nimi?

Katkera kääpiökö huutelee?

Ap

Vierailija
57/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt selvä, että päät kääntyvät, jos muutenkin iso muija vielä tällää korkokengät jalkaan. Usein nämä koostaan ylpeät vielä tuppaavat pukeutumaan aika räväkästi.

Joo. Tosi räväkästi. Mustat korkonilkkurit, sukkahousut ja tummansininen hyvinistuva puoleen reiteen yltävä mekko oli tänäänkin päällä.

Ap

Vierailija
58/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on iso nainen, niin eipä silloin näytä kääpiöltä matalissakaan kengissä. Parempi olla koostaan ylpeä kuin hävetä sitä. Edes terveyden kannalta kokonsa häpeäminen ei ole tarpeen vaikka olisi 50kg ylipainoa, koska se itsensä vihaaminen ja negatiivisuus tutkitusti vain lihottaa lisää ja pahentaa monia ongelmia jotka ovat lihomisen taustalla.

On muuten mielenkiintoista, miksi naista pidetään sitä kauniimpana mitä vähemmän hän vie tilaa ja mitä hennommalta (=puolustuskyvyttömämmältä) hän näyttää. 

Vierailija
59/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on iso nainen, niin eipä silloin näytä kääpiöltä matalissakaan kengissä. Parempi olla koostaan ylpeä kuin hävetä sitä. Edes terveyden kannalta kokonsa häpeäminen ei ole tarpeen vaikka olisi 50kg ylipainoa, koska se itsensä vihaaminen ja negatiivisuus tutkitusti vain lihottaa lisää ja pahentaa monia ongelmia jotka ovat lihomisen taustalla.

On muuten mielenkiintoista, miksi naista pidetään sitä kauniimpana mitä vähemmän hän vie tilaa ja mitä hennommalta (=puolustuskyvyttömämmältä) hän näyttää. 

Siinä ole mitään mielenkiintoista, sinä vaan näet naisten alistamista ja vähättelyä kaikkialla. Itseasiassa tutkitusti miehistä silmää miellyttää eniten hoikka, mutta liikunnallisen ja vahvan näköinen kroppa naisella. Ei mikään "puolustuskyvytön ruipelo".

Vierailija
60/81 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ole mitään mielenkiintoista, sinä vaan näet naisten alistamista ja vähättelyä kaikkialla. Itseasiassa tutkitusti miehistä silmää miellyttää eniten hoikka, mutta liikunnallisen ja vahvan näköinen kroppa naisella. Ei mikään "puolustuskyvytön ruipelo".

Tässäkin muuten eroja minkämaalaiselta kysytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä