Mieheni haluaa viedä minut uudenvuodenyönä alasti talviseenmetsään. Menenkö?
Mitä se oikein tarkoittaa? Sanoi että haluaisi kokeilla sellaista villiä kokeilua että riisutaan autossa ja hiivitään metsään. Ketään ei näkemässä, kokeillaan olemiddta. Mutta miksi?
Kommentit (75)
Surullista jos ei voi luottaa mieheen.
Tervemonoa kun mittarissa -10 -15 pakkasta. Kyllä siinä lempi leiskuaa.
Luvattu niin kylmää menoa, etten suosittele. Juhannusyö on parempi tähän :D
Mitä tuosta on hyötyä, jos kukaan ei näe? No toki otatte sitten belfiet siellä ja lähetätte Instagramiin.
Älä suostu toisen mieliksi ellet itse halua. Voi tulla myöhemmin ikäviä häpeän tunteita ja itsetunto-ongelmia, jos on suostunut toista miellyttääkseen.
Ulkona 20 asteen pakkasessa alasti miehen elin näyttääkin tosi komeelta.
Kesällä olisin innoissani mukana mut talvi on vähän outo ajankohta tuohon.
Joo...autonavain kaulaan ettette vahingossa lukitse vaaatteita autoon pakkasessa.
Kurjaa, kun et riitä itsenäsi lämpöisessä. Anna miehen mennä pakkaseen vetämään käteensä ja jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, kun et riitä itsenäsi lämpöisessä. Anna miehen mennä pakkaseen vetämään käteensä ja jätä se sika.
pakkaseen vetämään käteen??
Johonkin päin on luvattu sankkaa lumisadetta ja jopa myrskyä. Varokaa katuvia puita ja auton kiinni jäämistä.
Mun mies haluaa mut pandapuvussa lähiostarin sovituskopissa. Mun mielestä ihan jees.
0/5
Olet itse puutteessa elävä mies tai poika oikeastaan. Oikeat miehet eivät kärsi puutteesta.
yhdelekään täysjärkiselle miehelle ei tulisi moinen ajatuksena edes mieleen. Ootteko joku sekopääpariskunta, kehitysvammaa tjms?
Ap , talvinen metsä ei ole yhdyssana eikä miehesi ole kovin viisas.
Paiskaa auton ovet lukkoon ja jättää sinne.