Mieheni haluaa viedä minut uudenvuodenyönä alasti talviseenmetsään. Menenkö?
Mitä se oikein tarkoittaa? Sanoi että haluaisi kokeilla sellaista villiä kokeilua että riisutaan autossa ja hiivitään metsään. Ketään ei näkemässä, kokeillaan olemiddta. Mutta miksi?
Kommentit (75)
Jos mies jättää sut pakkaseen niin muista, että pärjäät niin kauan kuin pysyt liikkeellä. Juokse siis kevyesti hölkäten. Jalat saattavat paleltua, mutta eivät hetkessä. Ehdota, että voit jättää kahdet villasukat päällekkäin jalkaan tai talvikengät, sitten ei ole sitäkään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin päin on luvattu sankkaa lumisadetta ja jopa myrskyä. Varokaa katuvia puita ja auton kiinni jäämistä.
Katuvia puita? Onko nekin tässä mukana? Mikä saa omantunnon kolkuttamaan?
Ovat nähneet lehviensä alla niin paljon kaikenlaista . Katuvat etteivät ole aiemmin kaatuneet.
Kokeilkaa kesällä jos on pakko. En menisi tuonne kylmään vapaaehtoisesti ilman talvivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Alkukantaista ja makeaa. Kannattaa toteuttaa. Voisi valmistella ensin niin, että tekisitte vaatteet päällä laavun, jossa voi myös pitää tulta ja ottaisitte mukaan tosi lämpimän makuupussin. Siellä myrskyn keskellä tai tähtitaivaan alla teille tulee tosi alkukantainen olo ja siitä seuraa pelkkää hyvää :) 1000x parempi idea kuin kännätä kaupungissa meluisan ihmisjoukon keskellä tai istua iltaa joidenkin typerysten kanssa yhdessä kauhistelemassa ilmastonmuutosta.
Mutta jos joku NÄKEE!
En lähtis leikilläni moiseen.. miksi just kylmään säähän alasti? Onpa tyhmä idea 😅
Älä suostu, saat virtsatietulehduksen. Kukaan mies ei ole sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, kun et riitä itsenäsi lämpöisessä. Anna miehen mennä pakkaseen vetämään käteensä ja jätä se sika.
Ja näin tuli taas mies haukuttua oikein rankasti.
Minä ehdotin exälle että mennään mökille saunomaan ja voisin pestä sen alasti jäällä.
Arvatkaa olinko taas pervo ja halusinko vaan seksiä.
KYLLÄ.
Keli oli käsittämättömän hieno, täysin tyyni, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja keväällä lämmitti jo hyvin.
Mökki on siis ilman mukavuuksia, kantovesi avannaosta ym.
Naapurimökillä jos ei ole ketään ei tuonne näe muilta mökeiltä kuin kiikareilla.
Kuinkamoni av-nainen olisi ollut halukas lähtemään? Vai onko tuossa jotain pervoa?
M kirjoitti:
Minä ehdotin exälle että mennään mökille saunomaan ja voisin pestä sen alasti jäällä.
KYLLÄ.
Keli oli käsittämättömän hieno, täysin tyyni, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja keväällä lämmitti jo hyvin.
Naapurimökillä jos ei ole ketään ei tuonne näe muilta mökeiltä kuin kiikareilla.
Kuinkamoni av-nainen olisi ollut halukas lähtemään? Vai onko tuossa jotain pervoa?
Minä en lähtisi, koska kuulostaa kylmältä ja epämukavalta. Miksi pitää olla alasti jäällä pestävänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johonkin päin on luvattu sankkaa lumisadetta ja jopa myrskyä. Varokaa katuvia puita ja auton kiinni jäämistä.
Katuvia puita? Onko nekin tässä mukana? Mikä saa omantunnon kolkuttamaan?
Totaalinen repeäminen tästä ketjusta ylipäätään!kiitos aamun pelastuksesta!
Kysytkö meiltä että miksi? Onko miehesi samannnäköinen kuin Notting hill -elokuvan päähenkilön kämppis?
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
KYLLÄ.
Kuinkamoni av-nainen olisi ollut halukas lähtemään? Vai onko tuossa jotain pervoa?Minä en lähtisi, koska kuulostaa kylmältä ja epämukavalta. Miksi pitää olla alasti jäällä pestävänä?
Ei mun mielestä tule kylmä, kuumasta saunasta lämpimät vedet ämpäreissä, ilmeisesti oli sitten pervoa ym.
Saunoin sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa kesällä jos on pakko. En menisi tuonne kylmään vapaaehtoisesti ilman talvivaatteita.
Eipä siellä kesälläkään kiva ole pinkoa pakarat paukamilla.
Kuulostaa ihan murhadekkarilta. En kyllä suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
KYLLÄ.
Kuinkamoni av-nainen olisi ollut halukas lähtemään? Vai onko tuossa jotain pervoa?Minä en lähtisi, koska kuulostaa kylmältä ja epämukavalta. Miksi pitää olla alasti jäällä pestävänä?
Tämä. Ei kuullosta enää edes pervolta vaan täysin hullulta ja sairaalta. En lähtisi edes mökille, jossa ei ole normaaleja mukavuuksia.
Alkukantaista ja makeaa. Kannattaa toteuttaa. Voisi valmistella ensin niin, että tekisitte vaatteet päällä laavun, jossa voi myös pitää tulta ja ottaisitte mukaan tosi lämpimän makuupussin. Siellä myrskyn keskellä tai tähtitaivaan alla teille tulee tosi alkukantainen olo ja siitä seuraa pelkkää hyvää :) 1000x parempi idea kuin kännätä kaupungissa meluisan ihmisjoukon keskellä tai istua iltaa joidenkin typerysten kanssa yhdessä kauhistelemassa ilmastonmuutosta.