Mieheni haluaa viedä minut uudenvuodenyönä alasti talviseenmetsään. Menenkö?
Mitä se oikein tarkoittaa? Sanoi että haluaisi kokeilla sellaista villiä kokeilua että riisutaan autossa ja hiivitään metsään. Ketään ei näkemässä, kokeillaan olemiddta. Mutta miksi?
Kommentit (75)
Haiseeko soffa perseeltä kun pitää lumiseen mettään alasti mennä
Ole kuitenkin varovainen, vuodenvaihteen aikaan metsässä liikkuu viettiensä varassa olevia susia. Pakkaisin mukaan kassin (jonka otan autosta ulos mukanani), jossa on lämpöpuku, Kuoma-saappaat, nahkahanskat, turkislakki, leuku, nahkaruoska ja nuija. Tämä varustelu auttaa sekä mieheen että susiin tarvittaessa.
Kenen päästä näitä mitä ihmeellisimpiä juttuja oikein kumpuaa ? Ou nou !
Vierailija kirjoitti:
Ole kuitenkin varovainen, vuodenvaihteen aikaan metsässä liikkuu viettiensä varassa olevia susia. Pakkaisin mukaan kassin (jonka otan autosta ulos mukanani), jossa on lämpöpuku, Kuoma-saappaat, nahkahanskat, turkislakki, leuku, nahkaruoska ja nuija. Tämä varustelu auttaa sekä mieheen että susiin tarvittaessa.
Ap:n ukko luulee varmaan olevansa ihmissusi tai sitten se on just katsellu Kissaihmisiä leffan.
Vierailija kirjoitti:
Eräretki olis erikiva
Eräjorma oliiis paaaljon pareempi😀
Tuleepahan jo tänään. Tänään on parempi päivä tulla viereeni köllimään kun olen yksin. Ei tartte metsään mennä eikä palelemaan. Hieron sut sisällä lämpimikseni. Punaisilla hanskoilla😉
Kuullut että kylmä kangistaa nopeasti. Yrittää viimeisenä keinonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Minä ehdotin exälle että mennään mökille saunomaan ja voisin pestä sen alasti jäällä.
Arvatkaa olinko taas pervo ja halusinko vaan seksiä.
KYLLÄ.
Keli oli käsittämättömän hieno, täysin tyyni, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja keväällä lämmitti jo hyvin.
Mökki on siis ilman mukavuuksia, kantovesi avannaosta ym.
Naapurimökillä jos ei ole ketään ei tuonne näe muilta mökeiltä kuin kiikareilla.
Kuinkamoni av-nainen olisi ollut halukas lähtemään? Vai onko tuossa jotain pervoa?Minä en lähtisi, koska kuulostaa kylmältä ja epämukavalta. Miksi pitää olla alasti jäällä pestävänä?
Ei mun mielestä tule kylmä, kuumasta saunasta lämpimät vedet ämpäreissä, ilmeisesti oli sitten pervoa ym.
Saunoin sitten yksin.
Joo sulle ei tule kylmä, kun se onkin se nainen siinä polvet/pe*se kiinni jäässä pestävänä(voi tarttua muuten siihen jäähän aika ikävästi kiinni) ja sitten vielä heität lämmintä vettä sen päälle. No thanks
Miehellä taustahälyä TAPISSA? Pakkasessa ei ole tätä ongelmaa!
Mistä sait tämän juoman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Minä ehdotin exälle että mennään mökille saunomaan ja voisin pestä sen alasti jäällä.
KYLLÄ.
Keli oli käsittämättömän hieno, täysin tyyni, aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja keväällä lämmitti jo hyvin.
Naapurimökillä jos ei ole ketään ei tuonne näe muilta mökeiltä kuin kiikareilla.
Kuinkamoni av-nainen olisi ollut halukas lähtemään? Vai onko tuossa jotain pervoa?Minä en lähtisi, koska kuulostaa kylmältä ja epämukavalta. Miksi pitää olla alasti jäällä pestävänä?
Ei mun mielestä tule kylmä, kuumasta saunasta lämpimät vedet ämpäreissä, ilmeisesti oli sitten pervoa ym.
Saunoin sitten yksin.Joo sulle ei tule kylmä, kun se onkin se nainen siinä polvet/pe*se kiinni jäässä pestävänä(voi tarttua muuten siihen jäähän aika ikävästi kiinni) ja sitten vielä heität lämmintä vettä sen päälle. No thanks
Ihan crocsit jalassa ja seisaallaan.
Käyhän jotkut kahelit avannossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
KYLLÄ.
Saunoin sitten yksin.Joo sulle ei tule kylmä, kun se onkin se nainen siinä polvet/pe*se kiinni jäässä pestävänä(voi tarttua muuten siihen jäähän aika ikävästi kiinni) ja sitten vielä heität lämmintä vettä sen päälle. No thanks
Millä jäällä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se oikein tarkoittaa? Sanoi että haluaisi kokeilla sellaista villiä kokeilua että riisutaan autossa ja hiivitään metsään. Ketään ei näkemässä, kokeillaan olemiddta. Mutta miksi?
Perhe lumihanki kirves jne.
Itse en menisi.
Onko kovinkin uusi tuttavuus? Kannattaa tuntea hyvin kaveri, jonka kanssa ehdoin tahdoin lähtee samoilemaan pimeään metsään talviyönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe lumihanki kirves jne.
Itse en menisi.
Täh? Ei mitään kirjeitä oteta mukaan.
Onko pyhinä vietetty liikaa aikaa sisällä, kun ei ymmärretä mitä on KYLMÄ?
Kuuluuko tommonen jokamiehenoikeuksiin?