Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi sairaalassa, isästä ei paskaakaan apua

Vierailija
20.07.2008 |

Vittu, minä kökin lapsen kanssa tunkkaisessa potilashuoneessa jo viidettä päivää ja ukko viilettää pitkin kapakoita öisin.

Edes kahvia en pääse hakemaan saati suihkuun, koska lapsi vierastaa hoitajia tosi paljon.

Saatana, alan huomenna soittelemaan itselleni ja lapselle uutta asuntoa, johon muutamme heti kun lapsi pääsee kotiin.

Paskaako tuollaisella luuserimiehellä tekee, jota ei kiinnosta edes oma sairas lapsi

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia sinulle!!

Vierailija
2/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eropäätös kypsyi tasan noin myös.. Ei voinut mulle edes vaihtovaatteita tuoda 2 viikon aikana (olin myös rotassa ja olin paskonut kaikki kalsarit jne). Onneksi lapsi tervehtyi ja me saimme lapsen kanssa uuden alun.

Voimia sinulle ja oikeasti parempi ilman tuollaista vastuutonta mulkkua!

Pikaista paranemista lapsellesi!

t. erosta 11v ja en ole katunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulassa kun erolla uhkasin. Nyt lähden itse käymään kaupungilla vaikkei mitään asiaa ole

Vierailija
4/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läksin itse kotiin pesemään pyykkiä itselleni ja lapselle. Ukko pesköön itse omat paskavaatteensa ja ruokaa en ukolle laita.

Taidanpa katsoa pari jaksoa lempisarjaani tässä pesukoneen pysähtymistä odotellessa

Vierailija
5/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vallitsee ankea ja agressiivinen ilmapiiri... Tee hyvä ihminen asialle jotain!

Vierailija
6/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä talon vaatteissa ovat.

Jos tarinasi on totta on miehesi kyllä ääliö jonka kanssa en haluaisi elää.

Taitaa olla provo.

Vierailija
7/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lapsi nukkuu öisin ja kipeänä päivälläkin ja sillä aikaa voi käydä suihkussa ja ruokailemassa ja kotonakin.

En usko hetkeäkään että joku olisi viisi päivää peseytymättä ja ei liikkuisi potilashuoneesta minnekään.

Minulla oli kaksi lasta sairaalassa ja minulla patja heidän huoneessa ja pystyin hoitamaan hygieniani sekä hakemaan kotoa puhtaita vaatteita lasten nukkuessa.

Lisäksi lasten on opittava olemaan myös muiden aikuisten kanssa kuin omien vanhempien.

En puolustele sikamaista miestä mutten ymmärrä sinuakaan.

Vierailija
8/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en minä ainakaan jättänyt kipeetä 5kuista sinne. Sen verran huonosti oli henkilökuntaa.. Joo kyllä mä suihkussa ehdin käydä, mutta kotona en! Kyllä tuossa tekstissä nyt kyllä puolustellaan miestä ja rankasti! Miksi äiti lähtee lapsen viereltä jos isä VOI tulla joko a) lapsen kanssa välillä tai b) tuomaan kaivattuja tarvikkeita

Sovinistista puhetta!

Vierailija
9/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeliaisuudessaan tuoda mulle sairaalaan jos se reissu venähtää eikä lapsi paranekaan heti. Läksi sairaalasta puol 11 ja sanoin et tulen kolmen bussilla. Jo kerkesi ukko soittaa klo 13 ja inistä, että missä viivyn. En tahallaankaan mene ennen kolmea kun lapsikin nukkuu. Ja laitan tässä asuntohakemuksia

Vierailija
10/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet aivan oikein! Voimia!

t. saman kokenut

ps. minkäikäinen lapsi on ja toivottavasti on hyvä paranemisennuste!

Vierailija
11/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan suostuu syömään ja lääkärit näkee että suoli toimii suolistoleikkauksen jälkeen. Voitonpuolella ollaan jos ei tule vatsakalvontulehdusta ja kuukausien antibioottihoitoa. Nyt katson pari jaksoa lempisarjaani, ukko hoitakoon osuutensa huoltajana

Vierailija
12/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelemaan heti kun hakee minut ja lapsen sairaalasta, koska taksissa ei ole turvaistuinta. Ei kiinnosta tuollainen paskajaakko

Vierailija
13/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkin paljon sen jälkeen kun tulee äidiksi/isäksi. Toisille se on sellainen kriisi ja järkytys, että haluaa pyristellä vain vastuusta eroon. Tätä en osannut ollenkaan ennakoida, myöhemmin ollaan puhuttu, että oma lapsuus on hänellä ollut niin turvaton, että pelkäsi satuttavansa lasta, siksi koki olevansa parempi vanhempi kun ei vaan ole lapsen lähellä. Nyt sujuu vanhemmuus jo mukavasti lapsi on jo koululainen. Erosimme siis kun lapsi oli vauva.

Olen ap ihan sun puolella, mutta sen verran sanon, ettei toista voi vanhemmaksi pakottaa : (

Vierailija
14/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee nukkumaan klo 24. Ilmeisesti minä pääsen suihkuun ja aamukahville sitten ja odottelen pari tuntia että mun hiukset kuivuu ennenkuin pääsen nukkumaan. Kiva hoitaa kiukkuisena ja paskaisena sairasta lasta. ap

Vierailija
15/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä järjestäisin kyydin ihan miten vain muuten, mutta en tuollaiselta "isukilta".

Vierailija
16/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron että en ole sovinisti vaan feministi joka pärjää täysin ilman miestä. Erosta on kauan ja lapsista nuorimmainen ei ollut vielä syntynyt eron aikaan. On pitänyt pärjätä ilman miestä enkä ole ruikuttajatyyppiä. Hienosti olen pärjännyt.

En ymmärrä edelleenkään ap:n tyyliä enkä hyväksy hänen miehensä käytöstä. Luulen että tämä sairaalaepisodi sai kupin nurin jo aiemmin onnettomassa suhteessa ja nainen alkaa toimia.

Edelleen on mahdollista hoitaa hygieniaan liittyvät toimet sairaalassa lapsen nukkuessa.

Vierailija
17/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhe tyynylle ja sillä hyvä.

Sinä et osaa joustaa tilanteiden mukaan. Lisäksi lapsi voi olla suihkussaoloajan hoitajan kanssa siinäpähän oppii.

Yli 2-vuotias ymmärtää puhetta ja hänelle voi kertoa että äiti käy pesulla jne. Onko normaalikehityksinen lapsi vai muutoinkin sairas?

Vierailija
18/18 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu vielä päiväunet mitä sä silloin puuhaat?

Huonetta pitää tuulettaa ettei ole tunkkainen. Ikkuna auki muutamia kertoja päivässä.