Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suurusten tilisiirron teit anopille jouluruokista?

Vierailija
27.12.2018 |

Kai korvasit perheesi käynnin? Vähintään oman osuutesi, kun et ole anopille sulua...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olen sukua sille noidalle. Toivotaan lyhyttä ikää hänelle.

Olet sukua anopillesi?

Hyi...

Ei se nyt niin erikoista ole jos jollain on anoppinsa kanssa joku yhteinen esiäiti 1800-luvulta. Tuo henkilö jolle vastasit voi olla vaikka anoppinsa pikkuserkun lapsenlapsi. Siinä tapauksessa hänen isoisoisoisoäitinsä olisi sama henkilö kuin hänen anoppinsa isoisoäiti.

Tuli tästä mieleen: minä ja mieheni olemme kotoisin aivan eri puolilta Suomea. Tutustuimme opiskeluaikana. Jossain vaiheessa selvisi, että mun ukkini ja mieheni äidin vanhemmat ovatkin kotoisin samalta paikkakunnalta, vieläpä suunnilleen samalta seudulta siellä. Että on ihan mahdollista, että me olemmekin jotain kaukaista sukua toisillemme.

Vierailija
22/26 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli niin päin, että appivanhemmat söivät meillä. Kuten hyvin usein muulloinkin. En ole itseasiassa ikinä ollut anoppilassa syömässä, olen ollut mieheni kanssa yhdessä vuodesta 1994. Kahvia olen siellä juonut muutaman kerran. Rahaa ei ole siirtynyt puolin eikä toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta päätellen olet kännissä tai muuten päihtynyt. Koitapa itse lukea tuo otsikkosi että menikö siinä mikään oikein.

Perussuomalaisilta ei voi odottaa rakkaan äidinkielen hallintaa :)

Vierailija
24/26 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein hänelle kaksi ruokin untuvikkoa.  Ensi vuoden JouluRuokit on varmaa.

Vierailija
25/26 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta vuotta koittanut tilata marketista yli viisikiloista siivetöntä ruokkia.  En ole saanut. Nyt kauppias valehteli, että ne ovat kuolleet sukupuuttoon jo muutama tuhat vuotta sitten, Ihme valehtelija!

Vierailija
26/26 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse anoppi jonka luona joulua usein vietetään. Aikuiset lapset perheineen asuvat ahtaasti pääkaupunkiseudulla ja me taas väljästi tunnelmallisessa puutalossa pikkukaupungissa. He haluavat tulla meille koska joulu meillä tuntuu " oikealta joululta". Pistämme pöydän koreaksi kaikkien toiveita/ruokavalioita huomioden eikä edes mielessämme kävisi että siitä jotain pitäisi maksaa. Eivät myöskään tuo ruokia mukanaan koska haluavat nauttia minun tekemistäni ruuista. Meillä tämä toimii hyvin näin, niin kauan kun me jaksamme kestitä ja he haluavat tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi