Kuinka suurusten tilisiirron teit anopille jouluruokista?
Kai korvasit perheesi käynnin? Vähintään oman osuutesi, kun et ole anopille sulua...
Kommentit (26)
En tehnyt kun ei käyty anopilla. Sen sijaan käytiin mun vanhemmilla ja heille tein osan jouluruoista.
En ole koskaan ollut anopilla jouluna.
Nolla euroa. Maksakoon itse, kun kerran pakottaa osallistumaan.
Anoppi on loisinut vuosikaudet jouluisin meillä eikä ole koskaan maksanut mitään.
Suurustin jouluruoat. Sulu ei tykännyt.
Anoppi 1 makaa Ruskeasannassa ja toinen on miljonääri, joten hän on se, joka maksaa, jos joku maksaa.
Ei olla koskaan oltu jouluna anoppilassa.
Mies toimittaa sinne kyllä aina joulukalat. Kelpaako?
Tasan 0€, sillä kutsuin itse anopin jouluksi meille ja kustansimme koko lystin.
En tehnyt, enkö lähettänyt myöskään laskua perään kun anoppi tuli tänäkin vuonna meille valmiiseen pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen sukua sille noidalle. Toivotaan lyhyttä ikää hänelle.
Olet sukua anopillesi?
Hyi...
En senttiäkään, kun ei joulua siellä vietetty. Uuden vuoden juhlintaan mennään ja viedään mennessämme herkut, jotka myös itse laitamme.
Anoppini ei osaisi laittaa joulupöytää. Mutta jos osaisi niin maksaisin toki osuuteni. Meillä tämä toimii toisinpäin, minä laitan pöydän koreaksi.
?? Anoppi on istunut valmiissa pöydässä 22 joulua eikä tuo edes joulukukkaa.
Heh, kyllä mun anoppini olisi tosi ihmeissään jos meidän alkaisi jotain rahaa hälle tyrkyttämään!
Anoppi ja appi ovat varakkaita ja meidänkin perhe on varsin hyvätuloinen. Jos jouluruokiin menee muutama satanen niin ei se kyllä tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olen sukua sille noidalle. Toivotaan lyhyttä ikää hänelle.
Olet sukua anopillesi?
Hyi...
Ei se nyt niin erikoista ole jos jollain on anoppinsa kanssa joku yhteinen esiäiti 1800-luvulta. Tuo henkilö jolle vastasit voi olla vaikka anoppinsa pikkuserkun lapsenlapsi. Siinä tapauksessa hänen isoisoisoisoäitinsä olisi sama henkilö kuin hänen anoppinsa isoisoäiti.
Niin siis kuinka suuren tilisiirron anoppi teki minulle kun oli meillä jouluaterialla? Voi tsiisus, no eipä tullut mieleeni pyytää, vaikka ei ole minulle sukua...
Otsikosta päätellen olet kännissä tai muuten päihtynyt. Koitapa itse lukea tuo otsikkosi että menikö siinä mikään oikein.