slip-on malliset kengät eivät pysy jalassa, mikä avuksi?
onko ongelmaan jotain kengän pohjaan kiinnitettäviä tarroja joilla saisi pitoa? Vähän sellaisia kuin ne geelityynnyt? Ja kyllä, tarkoitus on pitää sukkia jaloissa (muotia, joten se siitä).
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Käytä muun mallisia kenkiä, Jeesus nyt sentään.
En! Haluan käyttää sellaisia. Miten ne muilla pysyvät jalassa?
Tässä on nyt tasan kaksi vaihtoehtoa:
1. isompi jalka
2. pienemmät kengät
Miten pienemmät kengät muka pysyisivät paremmin jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Miten pienemmät kengät muka pysyisivät paremmin jalassa?
No kun niissä on vähän puristusta siinä jalkateräosassa, mikä pitää kengän paikallaan. Mullakaan ei pysy sellaiset slip-onit, joissa on siroon jalkaani liian väljä lesti, mutta sellaiset jotka istuu tiukasti kun jalan sinne kenkään työntää, pysyy kyllä.
Kas näin sukat ja kengät sopivat yhteen, nyt kun vielä neuvoisitte miten ne pysyvät jalassa:
Vierailija kirjoitti:
Kas näin sukat ja kengät sopivat yhteen, nyt kun vielä neuvoisitte miten ne pysyvät jalassa:
Pitämällä varpaita astuessa hieman kohotettuna, niin että kenkä ei pääse askeleen myötä liukumaan pois jalasta. Tästä syystä nuo kengät ei mitään varsinaisia kävelykenkiä ei ole, siitä rasittuu jalat jos kilometrejä tuollaisilla tarpoo. Enemmänkin kuin korkeat korkkarit: jonkinasteista epämukavuutta voi sietää silloin kun ulkonäkö on tärkeämpi kuin mukavuus. Esim. konttorilaisen työpäivä, jona käy lähinnä lähellä lounasruokalassa ja muuten istuu perseellään, työmatka autolla, on ihan ok tuollaisten kenkien päivä.
Itse olen kiinnittänyt kenkiin jalkapöydän päälle ihan siihen reunaan heel gripit, jotka yleensä kiinnitetään kengän kantaan estämään lonksumista ja hiertymien syntyä. Jos kenkä tuosta hieman liian löysä ja siksikin tippuu jalasta niin saattaa auttaa, itse sain yhdet jalkaan sujautettavat rantasandaalit näin käyttökelpoisiksi. Kokeile :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiinnittänyt kenkiin jalkapöydän päälle ihan siihen reunaan heel gripit, jotka yleensä kiinnitetään kengän kantaan estämään lonksumista ja hiertymien syntyä. Jos kenkä tuosta hieman liian löysä ja siksikin tippuu jalasta niin saattaa auttaa, itse sain yhdet jalkaan sujautettavat rantasandaalit näin käyttökelpoisiksi. Kokeile :)
Kiitos!
Käytä muun mallisia kenkiä, Jeesus nyt sentään.