Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin ilmaista naiselle hienovaraisesti, että haluaisin seksiä hänen kanssaan?

Vierailija
27.12.2018 |

Olen ihastunut yhteen itseäni vanhempaan naiseen. Haluaisin häntä todella paljon seksuaalisessa mielessä, mutta en voi oikein mennä suoraan asiaankaan, kun emme näe kuin ainoastaan hyvin muodollisissa tilanteissa. Haluaisin siis rakkaussuhteen hänen kanssaan, mutta en tiedä, miten tehdä aloitetta miellyttävällä tavalla. Olisiko vinkkejä kiperään tilanteeseeni?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille voi olla ihan avoin omista tunteistaan. Usein jopa tykkäävät siitä. Kukaan ei pahastu kuullessaan olevansa kaunis ja haluttava.

Aina tunne ei ole molemminpuolinen ja se on ihan ok. Siihenkin voi suhtautua luonnollisena asiana.

Vierailija
22/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat naisen tehdä sen aloitteen. Turha itseään tuossa on nolata, jos nainen ei olekaan kiinnostunut.

No tuolla systeemillä kukaan ei tee aloitetta ikinä.

Miksei voi suoraan sanoa, että on kiinnostunut toisesta?

Kyllä olette pelkureita, voi hyvä tavaton.

Miksi naiset olisivat niin pelkureita, etteivät uskaltaisi tehdä aloitteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

balanssi kirjoitti:

Ai että naiset tekisivät aloitteen. Vain, ehkä 10 % miehille.

Älkää jaksako tuota jatkuvaa taso ja alfa höpötystä. Itse en todellakaan ole mikään 10% kärkimies, vaan erittäin kerkiverto kaveri, en ikinä ole tehnyt naiselle aloitetta ja silti pyyhkii mainioisti naisrintamalla. Kyllä ne naiset kuule kiinnostuu ihan kaikenlaisista miehistä ja tekevät niitä aloitteita.

Miten herätät naisen mielenkiinnon ilman että teet aloitteita?

Jos on karismaa, tulee huomatuksi.

Itseään korostavat mölyävät tyhjänpantit ei kiinnosta.

Mölyäjillä ei ole oikeaa karismaa.

Vierailija
24/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

balanssi kirjoitti:

Ai että naiset tekisivät aloitteen. Vain, ehkä 10 % miehille.

Älkää jaksako tuota jatkuvaa taso ja alfa höpötystä. Itse en todellakaan ole mikään 10% kärkimies, vaan erittäin kerkiverto kaveri, en ikinä ole tehnyt naiselle aloitetta ja silti pyyhkii mainioisti naisrintamalla. Kyllä ne naiset kuule kiinnostuu ihan kaikenlaisista miehistä ja tekevät niitä aloitteita.

Miten herätät naisen mielenkiinnon ilman että teet aloitteita?

Miksi minun pitäisi jotenkin erityisesti herättää naisen mielenkiinto? Olen oma itseni ja nainen saa tulla herättämään minun mielenkiintoni, jos on itse kiinnotunut.

Vierailija
25/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E kannata haaskata ruutia vanhoihin naisiin. Etsipä poika ihan ikäistäsi seuraa.

Vierailija
26/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet liikaa asioiden edelle. Pyydät lounaalle ja puhutte. Katso johtaako se mihinkään pidemmälle.

Vierailija
27/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu läheisyyteen ja katso syvälle silmiin pitkään. Naisen kiinnostuksen näkee sekä reaktion siitä miten katseeseen vastaa. Jos kääntyy poispäin tai suojaa käsillään kroppaansa ei ole nyt sen aika. Jos katseensa viipyilee sinussa takaisin nainen alkaa sipoa huuliaan hiuksiaan tai kasvojaan on ne kiinnostuksen merkkejä. Samoin silmien eloisuus ja iloisuus. Onnea sinulle. Sitten jos tää testi onnistuu on aika pyytää vaikka kahville ulos. Tee tää näin ihan totta. Älä ikinä tunkeile.

Vierailija
28/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E kannata haaskata ruutia vanhoihin naisiin. Etsipä poika ihan ikäistäsi seuraa.

Ikis taas mäkättämässä.

Vierailija
29/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aikuiset ihmiset voi sanoa ihan suoraan, että on kiinnostunut ja pyytää vaikka kahville. Jos ei natsaa niin siinä ei ole mitään hävettävää, jos on ollut kohtelias ja ystävällinen. Voi sanoa vaikka että harmi, koska olet tosi viehättävä nainen. Siitä tuskin kukaan suuttuu. Itse olen ollut varattuna tällaisessa tilanteessa, mies oli kohtelias ja minä kieltäydyin kohteliaasti, kerroin olevani varattu ja ihan hyvissä väleissä ollaan. Lähes päivittäin nähdään työpaikalla.

Vierailija
30/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mikä vanhempien naisten päiväuni. Ei vanhempi nainen tee aloitetta nuoremmalle miehelle. Heitä ehdotus ihan vitsinä ja katso miten miten reagoi, jos naiselle jää hymy huulille, voit varovaisesti edetä.

Vierailija
31/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikis taas mäkättämässä.

Ei ole Ikis vaan Terapeuttihullu.

Vierailija
32/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mikä vanhempien naisten päiväuni. Ei vanhempi nainen tee aloitetta nuoremmalle miehelle. Heitä ehdotus ihan vitsinä ja katso miten miten reagoi, jos naiselle jää hymy huulille, voit varovaisesti edetä.

Sen jälkeen voitkin nauttia syytöksistä seksuaaliseen häirintään.

Vierailija
33/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi osata tehdä se ehdotus jotenkin niin hienovaraisesti, että hoituisi homma tyylillä.

Vierailija
34/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy hienovaraisesti, että "mennääks panee?"

Tämä on ehdottomasti oikea lähestymistapa. Nainen voi itse päättää, mennäänkö panemaan vai ei.

Kun sanoo, että "mennääs paneee", niin se on kovin töykeän määräilevää, ei jätä ihastukselle vaihtoehtoja ja hän kenties pahoittaa mielensä ja pitää sinua moukkana. Toisaalta naisista ei ikinä tiedä. Joihinkin dominoivista miehistä pitäviin naisiin tämäkin aloite voi hyvinkin toimia.

Ja sitten on kielipoliisinaiset, joille ehdotus on muotoiltava kieliopilliseti pilkulleen oikein. Heille tuo lainaamani avaus aiheuttaa kertakaikkisen inhoraktion ja turnoffin.

Ap:n kannattaa muistaa, että se ei saa joka ei kysy.

Vierailija
35/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna v-ttua!" lähestyi luokkatoverini minua.En antanut

Vierailija
36/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehdottomasti oikea lähestymistapa. Nainen voi itse päättää, mennäänkö panemaan vai ei.

Kun sanoo, että "mennääs paneee", niin se on kovin töykeän määräilevää, ei jätä ihastukselle vaihtoehtoja ja hän kenties pahoittaa mielensä ja pitää sinua moukkana. Toisaalta naisista ei ikinä tiedä. Joihinkin dominoivista miehistä pitäviin naisiin tämäkin aloite voi hyvinkin toimia.

Ja sitten on kielipoliisinaiset, joille ehdotus on muotoiltava kieliopilliseti pilkulleen oikein. Heille tuo lainaamani avaus aiheuttaa kertakaikkisen inhoraktion ja turnoffin.

Tuo on 100% seksuaalista häirintää, koska APlla on jo valmiiksi jonkin asteisessa vuorovaikutuksessa kyseisen naisen kanssa. Älytöntä miten aikuiset ihmiset eivät tuollaista ymmärrä

Vierailija
37/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on 100% seksuaalista häirintää, koska APlla on jo valmiiksi jonkin asteisessa vuorovaikutuksessa kyseisen naisen kanssa. Älytöntä miten aikuiset ihmiset eivät tuollaista ymmärrä

Pitää varmaankin käyttää sananmuunnoksia ja kysyä "pannaaks menee?". Ei olisi ainakaan muodollisessa mielessä metoo:ta kirvoittavaa.

Vierailija
38/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten te heterot jaksatte. Top sanoo mulle, että haluaa persettä. Tai mä sanon, että haluan munaa.

19-v futiskundi

Vierailija
39/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaankin käyttää sananmuunnoksia ja kysyä "pannaaks menee?". Ei olisi ainakaan muodollisessa mielessä metoo:ta kirvoittavaa.

Vaikka miten yrität, niin tuo ei ole millään tasolla vitsikästä tai hauskaa. Naiset joutuvat jatkuvasti kokemaan tuollaista häirintää ja sutkauttelua työpaikoillaan. Tuollainen käytös ei yksinkertaisesti kuulu ammatilliseen ilmapiiriin.

Vierailija
40/43 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on aina kiinnostanut, että miten tosikot tekevät aloitteen. Sinä olet ilmiselvästi oikea ihminen kertomaan vastauksen tähän mysteeriin. Kerrotko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan