Koko Suomi laihtuu 2019 - haaste
Kommentit (12)
Helpoiten koko Suomi laihtuu, kun annetaan Venäjälle vyötärön kohdalta.
Onko pakko laihduttaa jos on jo alipainoinen? Voin kyllä osallistua lihottamalla itselleni pari kiloa.
Ehdotus haasteeksi kaikille teille, joilla on runsaasti ylipainoa: kirjaa ylös painosi kerran viikossa aina samana viikonpäivänä. Pyri siihen, että paino on joka kerran laskenut edes vähän tai ainakin pysynyt samassa. Jos paino putoaa viikossa keskimäärin 250 g, se on kuukaudessa kilon. Uutenavuotena 2020 painat näin 12 kg vähemmän!
Olen 172/53, joten taidanpa jättää osallistumatta.
Suomen pitäisi olla paremmalla sijalla tilastoissa kun vertaillaan maita. Ainakin laihempia kuin ruotsissa!
"Suomalaisista lihavia on 15,6 prosenttia.
Naapurimaistamme Ruotsissa lihavia on 12,9 prosenttia"
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus haasteeksi kaikille teille, joilla on runsaasti ylipainoa: kirjaa ylös painosi kerran viikossa aina samana viikonpäivänä. Pyri siihen, että paino on joka kerran laskenut edes vähän tai ainakin pysynyt samassa. Jos paino putoaa viikossa keskimäärin 250 g, se on kuukaudessa kilon. Uutenavuotena 2020 painat näin 12 kg vähemmän!
Ja samaan aikaan päivästä, mieluiten heti herättyä. Paino voi vaihdella jopa kilon päivän aikana riippuen mitä pistää suuhunsa.
Olen jo hoikka/normaalipainoinen joten eipä tarvitse laihduttaa.
En mä oikein tiedä paljonko tulen laihtumaan ensi vuonna minulle uudella systeemillä. En ole ennenkään laihtunut muilla dieeteillä tai elintapamuutoksilla, joten en uskalla luvata yhtään mitään. Saa lähteä niin paljon kuin lähtee, aina 30 kg asti.
2kg