Haluatko kysyä jotain 16-vuotiaalta nuorelta?
Haluaisitko kysyä jotain 16-vuotiaalta nuorelta?
Kommentit (62)
Pentikille, kosmetologille ja Google Playhyn.
Ap
Haluatko joskus seurustella?
Miksi et tee mitään erityistä uutena vuotena?
En ole varma. En ole ikinä ollut ihastunut keneenkään, kaikki etäisesti ihastusta muistuttavat tuntemukset ovat enimmäkseen ihailua. Mitään seksuaalista niihin ei siis liity.
Ei ole hirveästi kavereita joiden kanssa viettää vapaa-aikaa, kun kaikki ovat muualla.
Ap
Kumpaa käyttäisit mieluummin itsetyydytyksessä: HK:n sinistä lenkkimakkaraa vai keskikokousta kurkkua?
En harrasta tuollaisia. En ole ikinä ollut kiinnostunut tunkemaan tavaraa sisääni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En harrasta tuollaisia. En ole ikinä ollut kiinnostunut tunkemaan tavaraa sisääni.
Ap
Ei tarvitsekaan mutta jos pitäisi valita, niin kumman valitsisit?
En kumpaakaan. :D Oksettava ajatus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta jos pitäisi vaan valita siis ajatustasolla, ei oikeasti käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pippuri. Huolettaa aivan valtavasti. Olen yrittänyt pienillä teoilla ja valinnoilla itse vähän vaikuttaa.
Ap
Höpsis. Jos olisit uskossa Jeesukseen, et olisi yhtään peloissasi moisesta, sillä Jumala luo uudet taivaat ja maat pian, lun tämä maailma on tuhoutunut atomisodan jäljiltä. - > Raamattu, Ilmestyskirja
En tosiaan missään vaiheessa sanonut uskovani Jeesukseen tai jumalaan, enkä usko että minkään sortin jumala voisi maapalloa ilmastonmuutoksella pelastaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMutta jos pitäisi vaan valita siis ajatustasolla, ei oikeasti käyttää.
Älä jankkaa tuota skeidaa, oletko vähän pipipää vai?
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan missään vaiheessa sanonut uskovani Jeesukseen tai jumalaan, enkä usko että minkään sortin jumala voisi maapalloa ilmastonmuutoksella pelastaa.
Ap
Tottakai voi ja tekeekin, Jumalahan on Kaikkivaltias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jankkaa tuota skeidaa, oletko vähän pipipää vai?
Ihan yhtä ääliö, kuin se, joka täällä pyytää kyselemään itseltään asioita eikä sitten vastaa kysymyksiin. Huomiohuoraamista ;). Minä trollaan näitä juntteja aina. Se on kivaa.
Haluaisin lastentarhanopettajaksi tai sosiaalityöntekijäksi. Haluaisin joka tapauksessa tehdä töitä lasten ja nuorten parissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin lenkkimakkaran. Se olisi vähän joustavampi. Lämmittäisin ensin.
Ap
Totta kai haen tällä huomiota, enhän mä muuten olisi tätä tehnyt. En silti tykkää noista asiattomista kysymyksistä. Olen aika yksinäinen aina kun on lomaa, kun vanhemmatkaan ei ole kotona.
Ap
Millaisia lahjakortteja?