Minulle tökkäsi joulun liharuoat ja tein pasta carbonaran
Kommentit (26)
Nyt voitin työntää sen tuhkaluukkuusi.
Ja sitten tajusit, että jos mustapippuri on ruoan ainoa kasvis, niitä jää kaipaamaan,
Onnea sinulle. Toivottavasti oli hyvää.
Jaa, ei tulis mulla ekana mieleen joulun liharuokien "tökkäämisen" jälkeen tehdä pekonimakaronikermamössöä, mutta kivat sulle ap! :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tajusit, että jos mustapippuri on ruoan ainoa kasvis, niitä jää kaipaamaan,
Tietysti on se mahdollisuus, että pastan kanssa voi tarjoja jotain kasviksia, tosin en aloittajan tarjoiluista voi väittää mitään tietäväni.
Mä teen tänään savulohicarbonaraa ja kasvis-juustopastaa.
Oikanyhtö; kinkkusiipaleita, grillauskastiketta, levitä ohuelti grillivastuksen alle 5 min.
Vierailija kirjoitti:
Oikanyhtö; kinkkusiipaleita, grillauskastiketta, levitä ohuelti grillivastuksen alle 5 min.
Coca Colasta ja tomaatista keitelty, kanelilla maustettu soosi - omnomnom-nom!!
Minä tilaan pizzan. Yököttää joulun pakkolaatikot.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei tulis mulla ekana mieleen joulun liharuokien "tökkäämisen" jälkeen tehdä pekonimakaronikermamössöä, mutta kivat sulle ap! :D
Ootsä vähän jääs? Carbonaraa ei tuu kermaa v***n noob!
Meillä kotijuustoa, pinaattia ja kaupan kormakastiketta riisin kanssa. Hyvää kasvisruokaa (vaan ei tietty vegaani, jos joku tuntee tarvetta nillittää).
Onneksi kohta saa syödä ihan luvan kanssa nakkeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tasan tarkkaan tulee.
-eri
3 päivää pakkolaatukoita syöty. Tänään tilaan pizzan ja juon loput viinit. Onneksi on saikkua vielä 3pv. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Carbonaraan ei kyllä kuulu laittaa kermaa. Toki moni suomalainen laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tasan tarkkaan tulee.
-eri
Carbonaran voi tehdä kermasta tai kananmunasta ja parmesanista. Tuo munia ja juustoa sisältävä on varmasti "alkuperäisempi", mutta tuo kermaan tehty hyvin yleinen.
Meilläkin aika perinteinen, kun sen saa kivasti tehtyä joulukinkun jämistä.