Mikä täysin normaali arkinen asia on sinusta työlästä ja epämiellyttävää?
Vain yksi asia per viesti että on helppo peukuttaa. Peukku ylös = samaa mieltä Peukku alas = eri mieltä Aloitan:
Kaupassa käyminen
Meidän lähikaupassa on niin suppea valikoima että isommat ostokset on tehtävä marketissa joka on bussimatkan päässä. En omista autoa. Ensin tungen sinne täpötäyteen bussiin ja lähes aina joutuu seisomaan. Sitten yritän etsiä siellä kaupassa jotakin, joka on jälleen kerran siirretty toiseen hyllyvälikköön. Lopulta jonoon, jossa takana jonottava tuuppii kärryillä. Kortinlukija ei meinaa viidestä yrityksestä huolimatta hyväksyä maksua ja käteistä ei ole. Sen jälkeen ne sata kiloa painavat kassit mukaan ja jälleen täpötäyteen bussiin horjumaan.
Kommentit (547)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskikoneen tyhjentäminen. Ärsyttävää, vaikka siinä menee ehkä vain kymmenisen minuuttia.
Kenellä menee kymmenen minuuttia? Eikait sinne niin paljon astioita edes mahdu
Kellotettu, 2-3 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Tän vauvapalstan lukeminen on mun päivittäinen asia. Mut täytyy kyllä sanoo, että jokainen kerta kun täällä käyn, tulee tosi paha mieli. Ihmiset on täällä tosi ilkeitä ja pahantahtosia.
Mutta onneksi täällä on myös ystävällisiä ja hyväntahtoisia ihmisiä. Älä menetä siis toivoasi 😊
Naisten mielenterveysongelmat. Joskus salaa toivon että tapaisin naisen jolla niitä ei olisi.
Laittautuminen. Itse en kyllä laittaudu juuri koskaan. Juhliin ja hautajaisiin kyllä vähän siistimmän näköisenä lähden toki. Edelleen ihmettelen naisia, jotka eivät voi viedä roskiakaaan ilman paksua meikkikerrosta ja täydellisesti yhteen sopivia vaatteita. Its en jaksa välittää siitä miltä näytän.
Pihatyöt. Ei vaan tunnu löytyvän aikaa vaikka olen vauvan kanssa kotona. Asuisin mielummin kerrostalossa, vaan mies ei suostu.
Tavaroiden järjestely, paikalleenlaitto, kun tilaa ei ole riittävästi. (Meillä asuu 3 aikuisenkokoista ihmistä 66 neliössä, mutta kohta pitäisi helpottaa :) )
Partakarvatyyppisten ihokarvojen nyppiminen leuan alta ja viiksialueelta naisella. On ihan jokapäiväistä puuhaa, huoh :(
Pissalla ja kakalla käyminen. Ei haittaisi jos olisi normaalin ihmisen hädät mutta minulla yliaktiivinen rakko eli juoksen jatkuvasti pissalla ja sen lisäksi vielä ärtynyt suolisto niin paskakin saattaa lentää 5 kertaa päivässä ja tulee oikeasti kiire ja pitää jättää hommat kesken. Yöllä saatan myös herätä monta kertaa vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskikoneen tyhjentäminen. Ärsyttävää, vaikka siinä menee ehkä vain kymmenisen minuuttia.
Kenellä menee kymmenen minuuttia? Eikait sinne niin paljon astioita edes mahdu
Kellotettu, 2-3 Samoin kellotettu. Menee 7-8 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Tavaroiden järjestely, paikalleenlaitto, kun tilaa ei ole riittävästi. (Meillä asuu 3 aikuisenkokoista ihmistä 66 neliössä, mutta kohta pitäisi helpottaa :) )
Teil on liikaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden roskapussin etsiminen ja laittaminen roskapönttöön.
Miksei sulla ole rulla jo valmiiksi roskiksen pohjalla ja siitä repäiset aina uuden pussin kun otat täyden pois? Tai roskiksen viereisellä hyllyllä. Mä teen aina noin.
Mä laitan aina kaksi roskapussia päällekkäin. Näin ei valu mikään roskiksen pohjallekaan.
Suoraan roskapussiin en laita mitään valuvaa, sitä varten on keittiön pöydällä kannellinen pikkutölkki pusseineen.
Vessan pesu. Miksi vessanpytyn jalan ympärystä kerää semmoisen vastenmielisen möhnän ympärilleen... Samoin suihkunurkkauksen pesu, saippuajäämien lima on tosi inhaa, ök. Ja kirsikkana kakussa suihkun lattiakaivon putsaus, mieluusti maksan siitä jollekin rautamahalle joka käy tekemässä pyynnöstä (asun omakotitalossa).
Vierailija kirjoitti:
Osta sähköharja, putsaa hammasvälit kirjoitti:
Työni puolesta olen huomannut että suurelle osalle on hampaiden hoito vaikeaa. Kukaan ei ole käskenyt seistä vessassa niitä pesemässä. Sitten vingutaan kun tulee reikiä ja hammaskiveä, sehän onkin yleensä tosiaan tavalla tai toisella meidän alan ammattilaisten vika.
Sori mun on suun terveydenhuollon ammattilaisena myös vastattava. Olisin ammatistani huolimatta vastannut ketjuun inhottavaksi asiaksi hampaiden harjauksen. On niin tylsää puuhaa, siihen vielä väliharjan käyttö alkuun niin huhhuh.. Tietysti ammattilaisena - täten suun terveyden asioista aika paljon tietävänä - suoritan tämänkin aktin kaksi kertaa päivässä. Mutta en todellakaan tuomitse niitä jotka lipsuvat, ymmärrän täysin.
Ps. Kyllä, hampaat suositellaan pestävän vessassa peilin edessä jolloin on niin paljon helpompi keskittyä siihen, että harja esim. kulkee oikeasti ienrajassa eikä vaeltele ympäriinsä.
Suuhygienistit suosittelevat väliharjaa mutta en ole koskaan tajunnut miten sitä pystyy käyttämään kun se aina taipuu heti käyttökelvottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ruokien suunnittelu ja kaupassa käynti. Meinaa mielikuvitus loppua kesken kun ei halua samoja ruokia syödä joka viikko eikä netistäkään löydy mitään vaihtelua
Ei netistä löydy mitään vaihtelua. Jaahas, on sulla kummallinen netti. Moniakohan kymmeniä tuhansia reseptejä ja vinkkejä sieltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen. Ei siis tarkoita vain jotain ulkomaanmatkoja vaan ihan paikasta A paikkaan B siirtymistä sellaisella matkustusvälillä ja asialla, että tarvitaan julkisia/autoa ja pitää valmisteluissa olla vähän tarkempi (oikeat tavarat mukaan, aikataulutus, etc).
Kun sitten perille pääsee, niin jee, mutta se koko siirtymisvaihe ja sitä edeltävät valmistelut ottaa kuuppaan. Ulkomaillekin tekisi mieli lähteä useammin mutta kun se itse matkanteko rassaa; pakkaamista, lentokoneessa istumista, asemilla odottelua ja sättäämistä, aikataulujen kyttäämistä, tavaroiden perään vahtaamista, jne. Argh!
Uskomatonta! Minä taas olen täysin päinvastainen. Rakastan matkustamista, mottoni on että aina huonokin reissu kotiolot voittaa. Ja joka kerta vihaan reissulta kotiin palaamista. Reissuksi käy mikä hyvänsä kohde.
Tämä matkustamisen palo ei edes näytä haalistuvan iän myötä.
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta sähköharja, putsaa hammasvälit kirjoitti:
Työni puolesta olen huomannut että suurelle osalle on hampaiden hoito vaikeaa. Kukaan ei ole käskenyt seistä vessassa niitä pesemässä. Sitten vingutaan kun tulee reikiä ja hammaskiveä, sehän onkin yleensä tosiaan tavalla tai toisella meidän alan ammattilaisten vika.
Sori mun on suun terveydenhuollon ammattilaisena myös vastattava. Olisin ammatistani huolimatta vastannut ketjuun inhottavaksi asiaksi hampaiden harjauksen. On niin tylsää puuhaa, siihen vielä väliharjan käyttö alkuun niin huhhuh.. Tietysti ammattilaisena - täten suun terveyden asioista aika paljon tietävänä - suoritan tämänkin aktin kaksi kertaa päivässä. Mutta en todellakaan tuomitse niitä jotka lipsuvat, ymmärrän täysin.
Ps. Kyllä, hampaat suositellaan pestävän vessassa peilin edessä jolloin on niin paljon helpompi keskittyä siihen, että harja esim. kulkee oikeasti ienrajassa eikä vaeltele ympäriinsä.
Suuhygienistit suosittelevat väliharjaa mutta en ole koskaan tajunnut miten sitä pystyy käyttämään kun se aina taipuu heti käyttökelvottomaksi.
Noi väliharjat ovat paholaisen keksintö. Niiden valmistajat ovat epäpyhässä salaliitossa suuhygienistien kanssa.
Mikään ei ole niin turha väline kuin väliharja. Kallis, muoviesine, joka ei edes toimi siihen tarkoitukseen johon valmistettu. Vaikka valitsee ne siniset, ei mahdu joka hammasväliin, pitäisi silti ostaa myös jokin muu väline koko hammaskaluston putsaamiseen. Ja isoihin väleihinkään se surkea sininen harja ei mene, vaan taittuu ja pehmenee käyttökelvottomaksi jo ensimmäisessä käytössä. Lisäksi niitä kerran käytettyjä pitäisi sitten säästösyistä käyttää uudestaan.
Vuoden turhake.
Tän vauvapalstan lukeminen on mun päivittäinen asia. Mut täytyy kyllä sanoo, että jokainen kerta kun täällä käyn, tulee tosi paha mieli. Ihmiset on täällä tosi ilkeitä ja pahantahtosia.