Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko sai TAAS paremmat lahjat kuin minä!

Vierailija
26.12.2018 |

Tässä vähän luetteloa vertailun vuoksi:

Minä: aamutossut
Miehen sisko: Victoria Secret yöpaita

Minä: tuoksukyntteli
Miehen sisko: YSL parfymi

Minä: pussilakanasetti
Miehen sisko: lahjakortti spaahan

Minä: joulutonttu n 5 cm korkee
Miehen sisko: joulutonttu n 20 cm korkee

Jne

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vanhemmat ja mies osti nämä lahjat mulle ja siskolle. Paitsi sen yöpaidan ja hajuveden, ne miehen sisko sai poikakaveriltaan. Mä sain mieheltä aamutossut ja tuoksukynttelin. Mies osti siskolle isomman tontun kuin mulle ja mä sain appivanhemmilta pussilakanasetin (pussilakana ja tyynyliina, yksi kumpaakin), miehen siskolle ostivat lahjakortin spaahan.

Jotenkin meni maku koko joulusta taas.

Ap

Katkeruutesi ja kateellisuutesi vie kyllä maun susta kokonaan. On ehkä ukkos senkin huomannut.

Vierailija
42/52 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan tälle 3/5. Eleetön mutta ihan hauska. Tonttujen pituus oli kiva yksityiskohta, hauska.

Voisitko sä tehdä näistä vaikka jonkun tutkimuksen ja jättää sen luettavaksi yliopiston kirjastoon? Sieltä voi ne lukea jokainen, jota kiinnostaa. Meitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttelin?!? Minkä helvetin kynttelin?!? Se on kynttilän.

Vierailija
44/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy mun elämä on niin kauheeta Itq Parq Vinq Vonq!

Vierailija
45/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä selvennyksenä se et mä oon 23 vuotta ja miehen sisko 31. Se saa ihania lahjoja ja mä jotain mummojuttuja.

Ap

Ja sä puhut miehesi siskon miehestä poikaystävänä.

Sun miehellä ja miehesi siskon miehellä voi olla myös ihan aavistuksen eri rahatilanne.

Vierailija
46/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin yläpeukun ja 5/5, koska tuo tonttu kruunasi kaiken. Se pelasti paskan päivän.

Vierailija
47/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisko on sinkku niin tottakai parfyymi, VS yöhepene ja PIDEMPI tonttu-ukko ovat tarpeen..

Vierailija
48/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä sain appivanhemmilta pussilakanasetin (pussilakana ja tyynyliina, yksi kumpaakin), miehen siskolle ostivat lahjakortin spaahan.

Jotenkin meni maku koko joulusta taas.

Ap

Tietysti omalle lapselle ostetaan arvokkaampi lahja kuin jollekin vaihtuvalle miniälle

Meillä ei ihan noin mene.

Äitini ostaa aina minulle ja veljen vaimolle samanlaiset lahjat. Aina oikein korostaa sitä, että lahjat ovat täysin identtiset.

Synttärilahjojen kanssa sama juttu. Aina selittää kuinka osti veljen vaimolle ihan samanlaisen lahjan kuin minulle. (Tai jos veljen vaimon synttärit on myöhemmin kuin minun, niin kertoo että antaa sitten samanlaisen kun hänellä on synttärit)

Kukista on joskus valitellut kun eri vuodenaikoina ei välttämättä samanlaista onnistu löytämään.

Olen monta kertaa sanonut, että olis kivempi jos ei ostaisi mitään, mutta ei. Tasapuolisuuden nimissä pitää olla samanlaiset lahjat, saatana.

Siitäkin hermoilee jos saa tietää vaikka mieheni ostaneen minulle lipun konserttiin. Alkaa vaatimaan veljeäni ostamaan lippuja samaan konsettiin. Että veljen vaimo pääsee sinne myös.

Sama ilmiö toistuu silloin kun hän kutsuu koko suvun syömään. Veljen vaimon ruokatoiveita noudatetaan pilkulleen. Minä en saa ruokapöytään yleensä mitään sellaista mitä edes pystyn syömään. Joskus saattaa olla keitettyjä perunoita ja pari palaa jääkaappikylmää kurkkua kun muilla on hienot ateriat. Välillä vähän vituttaa.

Veljellä on nyt kolmas avioliitto menossa, ja äidille on edelleen tärkeintä se, ettei miniä vaan loukaannu. Se ei tunnu yhtään haittaavan että minua loukkaa mennen tullen.

Ja sitten äiti ihmettelee miksi en soittele hänelle enkä käy kylässäkään kuin pari kertaa vuodessa. Miksi kävisin kun joka kerta tulee märkää rättiä naamaan.

Onkohan sun äidillä traumoja omasta kohtelustaan oman anoppinsa osalta? Se tuli heti mieleen.

Kurjaa, ettei sun toiveita huomioida joulupöydässä!

Äitinsä on selvästi huolissaan poikansa elämästä, vaimot senkun vaihtuu ja jo miniä nro 3 kierroksella. Yrittää epätoivoisesti vakiinnuttaa poikansa.

Vierailija
49/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli kiltti koko vuoden? Sisko taisi olla, kun noin hyvät lahjat sai.

Veljen sisko ei ole oikeesti kiltti, vaikka haluukin antaa sellaisen kuvan et on ihana pikku enkeli. Mut hän vääntelee naamaa ja puhuu pahaa takana päin.

Ap

Jos nyt kuitenkin kertoisit oikeat ikänne, esim. naamojaan vääntelevät siskot eivät ole 31-vuotiaita

Vierailija
50/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä selvennyksenä se et mä oon 23 vuotta ja miehen sisko 31. Se saa ihania lahjoja ja mä jotain mummojuttuja.

Ap

Ja sä puhut miehesi siskon miehestä poikaystävänä.

Sun miehellä ja miehesi siskon miehellä voi olla myös ihan aavistuksen eri rahatilanne.

No miehen siskosta ja sen poikaystävästä ei edes tiedä et asuuko ne oikeesti yhdessä vai ei. Joku sormus heillä on sormessa, mikä lie. Voi olla että feikkaavat vaan.

Ja miehen sisko on niin kova golddiggeri ettei varmana ketään köyhää ottaiskaan.

Ap

Vierailija
51/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Oli niin käsittämätön aloitus etten edes usko trolliksi, kiitos nauruista. :D

Vierailija
52/52 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen siksi on sinua PIDEMPI, niin en näe mitään epäkohtaa yhdessäkään lahjassa. 

TOTTAKAIT pidempi sisko saa pidemmän tontun, haloo !!!!

Olisi nimittäin epäkohteliasta, AV-Mammojen mukaan,  jos olisit saanut LIHAVAMMAN tontun....

Eli kertauksena ensi joulua varten:

-Pidempi sisko = pidempi tonttu

-Lihava miniä = lyhyt tonttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän