Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusivuosi lähestyy. Yksinäiselle vaikein juhla. Koska kysytään mitä teit.

Vierailija
26.12.2018 |

Ja vastaukseksi ei sovi sanoa että en mitään. Ellei ole sitten tosi vahva yksilö.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon aina ihan reippaasti, etten tehnyt mitään. Tosin en tiedä lasketaanko minua yksinäiseksi, sillä olen kotona ”päivystämässä” teinejä. Mihinkään uv-juhliin en ole saanut kutsua vuosikausiin eikä meillä käy vieraita.

Vierailija
2/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee jotain. Vai oletko neliraajahalvaantunut? Lähde Tallinnaan, mene baariin, mene johonkin paikalliseen uudenvuodenjuhlaan. Kukaan ei pakota olemaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa välittää siitä, mitä jotkut toiset ihmiset miettivät rauhallisesta tyylistäni viettää uutta vuotta. Tai vappua. Tai juhannusta jne...

Eikä minua liiemmin kiinnosta miten muut viettivät oman juhlansa. :)

Vierailija
4/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sinkkuaikoinani osasin vastata että otin rennosti yksin kotosalla. Ihan minkä tahansa juhlan, joulusta juhannukseen, vapusta uuteenvuoteen.

Vierailija
5/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nyhveröitä sitä onkin. Jos ei tee mitään, voi sanoa ettei tehnyt mitään. Tai voi valehdella jos haluaa. Kävin New Yorkissa, olin lumikenkäilemässä ja yövyin kelomökissä, neuloin sukkia tai olin kaverin bileissä.

Mikä siinä on vaikeaa?

Vierailija
6/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysyy? Ei mulla ole ketään joka kyselisi tekemisistäni.

Vierailija
7/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ole pitkään aikaan uudesta vuodesta kysytty, mitä tein. Ja jos kysytään, voin sanoa, että tein hyvää ruokaa kotona ja katsoin elokuvan ja kävin kävelyllä. Ei siihen mitään bilehässäkkää tarvita. 

Vierailija
8/8 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin aina rehellisesti silloin kun olin töissä, etten tehnyt mitään/en vietä uutta vuotta/nukuin. En käsitä, miksei niin voisi sanoa. Vähän itsetuntoa nyt kehiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän