En ole liikkunut vuoteen
Muutakuin työmatkat joissa täytyy kävellä pysäkille. Mutta noin muuten, ei lenkkeilyä, ei hikijumppaa. Kun ei mukamas ehdi, pyh ja pah sanon itselleni, tekosyiden kuningatar. Ei oo ihme, että väsyttää.
Jos saisin edes tavoitteeksi ulkoilla 30min per päivä, niin siitä on hyvä lähtee.
Aloin muettimään, että mikä on mun aikasyöppö. Sehän on rakas youtube ja face. :(
Jos ajattelisi jatkossa omaa hyvinvointiaan ja tekisi asioita, joista tulevaisuuden minä kiittää.
Kommentit (9)
Aloita uusi parempi elämä, hiljaa hyvä tulee! Ei ole koskaan liian myöhäistä, pelkkä kävely tekee ihmeitä niin ruumiille kuin mielellekin.
En ole koskaan ymmärtänyt miten joku saa aikansa kulumaan facessa? Mitä te siellä teette?
Paljonko sulla on se työmatka? Itsekään en saa aikaiseksi lähteä kuntosalille, mistään ryhmäliikunnasta nyt puhumattakaan. Mutta pyöräilen oman työmatkani 12km suuntaansa joka päivä ympäri vuoden. Varsinkin talvipyöräily on aivan älyttömän mukavaa kun asennoituu oikein ja on sopivat varusteet. Aamulla pyöräilyn jälkeen kun käy töissä suihkussa niin, olo on tosi energinen. Työpaikan (sairaala) etuna on se, että työvaatteet on joka tapauksessa eri kuin työmatkalla ja ne tulee talon puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Aloita uusi parempi elämä, hiljaa hyvä tulee! Ei ole koskaan liian myöhäistä, pelkkä kävely tekee ihmeitä niin ruumiille kuin mielellekin.
Tää on tarkoitus ja tosiaan en voi vaatia ihmeitä itseltäni. Päivä kerrallaan kohti parempaa tulevaisuutta.ap
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten joku saa aikansa kulumaan facessa? Mitä te siellä teette?
Käsittääkseni siellä voi keskustella niin kuin tälläkin palstalla, mutta ei nimettömänä tietenkään. Minä en käytä kyllä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lurkkaavat eli stalkkaavat, pätevät ja viisastelevat kai... : D
Mutta on hyödyllisiä fb ryhmiä myös, moni on ihan niiden takia liittynyt.
Minä en harjoittanut "kosmetiikkakuntoilua" 21 vuoteen. Silti kolmen vuoden välein tehtävä Tunturi-Lapin vaellus (5-6 pv/100-120 km) onnistuu edelleen, viimeksi elokuussa. Veriarvot paremmat kuin keskimääräisellä nelikymppisellä miehellä kun.välttää suolaa, sokeria ja alkoa, pl satunnainen 4cl viski/rommi.
Ylipainoa on vähän (bmi 26) mutta ei todellakaan siten että haittaisi elämää millään muotoa. Pahemmin ei väsytä, hommat hoituu ja iltaopinnotkin alkavat kun ei ole tarpeeksi tekemistä.
Perusta joku kävelyryhmä.