Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olinko moukka? Lähetin köyhälle kaverilleni viestin mitä sain joululahjaksi.

Vierailija
25.12.2018 |

Olen rikas, mutta eihän minun tarvi sitä hävetä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan tuo erkoista ihan jo käytöksen kannalta. Ymmärrän että lapset kertoo toisilleen mitä lahjaksi tuli, mutta mielestäni on outa jos aikuinen ihminen siitä ilman kysymistä kertoo. Ei liity mitenkään siihen onko rikas vai köyhä, vaan ihan perus käytöstapoihin. Siinä teini-iässä viimeistään pitäisi pikkuhiljaa tulla haltuu tavat että lahjasta kiitetään antajaa, sitä voi yhessä lahjojen jako hetkenä ihailla paikalla olevien kanssa, mutta ei tosiaankaan ole kohteliasta erikseen mennä tilanteen ulkopuolisille selittämään lahjoistaan.

Vierailija
22/49 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit moukka. Sen verran pitää olla ymmärrystä, että katsoo, kenelle kertoo jotain ja kenelle ei. Varsinkin silloin, jos toinen ei edes kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lahjojen saaminen kerro varallisuudesta mitään, vaan antajan varallisuudesta. Eikä aina siitäkään, koska antaja voi ottaa pikavippejä tai osamaksuja ja ostaa lahjoja yli varojensa. 

Vierailija
24/49 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luulet, että ystäväsi on kateellinen, koska itse vastaavassa asetelmassa olisit. Ei välttämättä ole. Saattaa jopa nauraa sinulle takanapäin, koska on älykkäämpi kuin sinä. Tietää, että halusit leveillä ja pilkkaa sinua mielessään.

Vierailija
25/49 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäs annoit tälle kaverillesi lahjaksi?

No en mitään, mutta miksi minun olisi pitänyt antaa kun ei hänkään minulle?

Hän ei pystynyt, mutta sinä et halunnut.

Vierailija
26/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä luulet, että ystäväsi on kateellinen, koska itse vastaavassa asetelmassa olisit. Ei välttämättä ole. Saattaa jopa nauraa sinulle takanapäin, koska on älykkäämpi kuin sinä. Tietää, että halusit leveillä ja pilkkaa sinua mielessään.

Hyvin vastattu!

Vierailija
27/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luonteeltasi ainakin tosi ilkeä ja sulla shakaalin sielu.

Vierailija
28/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, että miksi kerroit?

Jos halusit tehdä kaverisi kateelliseksi tai aiheuttaa hänelle mielipahaa niin, kyllä olet moukka.

Jos ihan puhtaasti halusit jakaa ilosi saamistasi lahjoistasi, niin olet vähemmän moukka.

Mikäli et halua olla moukka ollenkaan, olisit jakanut ilosi lahjoistasi jonkun muun hyvätuloisen tai paljon lahjoja saaneen kanssa.

Vierailija
29/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos halusit tehdä kaverisi kateelliseksi tai aiheuttaa hänelle mielipahaa niin, kyllä olet moukka.

Jos ihan puhtaasti halusit jakaa ilosi saamistasi lahjoistasi, niin olet vähemmän moukka.

Mikäli et halua olla moukka ollenkaan, olisit jakanut ilosi lahjoistasi jonkun muun hyvätuloisen tai paljon lahjoja saaneen kanssa.

Minulla ei ole muita kavereita. Kerron hänelle aina kaiken, yleensä on iloinnut hankinnoistani

T. Aloittaja

Vierailija
30/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit

Vierailija
31/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet luonteeltasi ainakin tosi ilkeä ja sulla shakaalin sielu.

C

Vierailija
32/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt meillekin mitä sait.

Vierailija
33/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole muita kavereita. Kerron hänelle aina kaiken, yleensä on iloinnut hankinnoistani

T. Aloittaja

No siinä tapauksessa riippuu varmasti hyvin paljon kaveristasi, miten moukkana hän sinua pitää. Ei kaikkia haittaa, jos toisella menee taloudellisesti paremmin ja hänhän saattaa olla jopa iloinen puolestasi.

Vierailija
34/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono. Pomppas tuos vaihees kun sanoit olevasi rikas, mitä se kuuluu tuohon sun saamiin lahjoihin?

Vierailija
35/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono. Pomppas tuos vaihees kun sanoit olevasi rikas, mitä se kuuluu tuohon sun saamiin lahjoihin?

Koska sain lahjan myös rikkaalta puolisoltani.

Vierailija
36/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timanttisen korun

Vierailija
37/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saisi kertoa oma-aloitteisesti lahjoistani?

Vierailija
38/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timanttisen korun

Lisäksi matkan

Vierailija
39/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Edelleen, miten sun rikkaus liittyy sun saamiin lahjoihin? Vai siis ostiko sun puoliso sulle lahjan sun rahoilla?

Vierailija
40/49 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Edelleen, miten sun rikkaus liittyy sun saamiin lahjoihin? Vai siis ostiko sun puoliso sulle lahjan sun rahoilla?

Minä voin matkustella vuoden aikana useasti. Arvasin että minua kadehditaan