Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitanko äidistä joka sanoi olevansa hautuumaalla onnellinen että pääsee joskus tänne itse?

Vierailija
25.12.2018 |

Kyseessä on 30 v kahden lapsen äiti joka puhuu siis noin ihmisille. Miten menettelisitte? Eikö nainen ole pakkohoidon tarpeessa ja vakavasti sairas?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle siis ilmoitat?

Vierailija
2/4 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menettänyt lapsen ja tunnen tuon ajatuksen.

Minusta voi tehdä ihan vaikka samantien ilmoituksen jos ajattelee että lapseni on vaarassa syrjäytyä tai etten häntä hoida. Lastensuojelun tehtävä on tukea perheitä ja se ei ole minulta pois jos joku ei ymmärrä kaipuutani kuolleeseen lapseeni.

Olen aina lapseni hoitanut ja lastensuojelu on tervetullut kotiini kahville juttelemaan. Ilomoita toki jos olet huolissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle siis ajattelit ilmoittaa ja mitä?

Minusta hyvinkin normaali reaktio jos näkee hyvin hoidetun hautausmaan, missä vielä todennäköisesti lepää sukulaisiakin.

Vierailija
4/4 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä itsekin sitten vakavasti sairas ja pakkohoidon tarpeessa, mutta hyvin ymmärrän tuon ajatuksen. Voisi tulla mieleen itsellekin. En pelkää kuolemaa enkä siitä puhumista. Olen saatellut hautaan nyt jo niin monta läheistä, että en enää ajattele kuolemista minään kauhukuvana - se kuuluu ihmisen elämänkaareen. En toki varmaankaan itse kuole vielä aikoihin, mutta silti joskus saatan ajatella tuollaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän