Rakastaako lemmikkisi sinua?
Koetko, että lemmikkisi rakastaa sinua, surisiko se kuolemaasi? Vai haluaako se sinusta vain ruokaa.
Kommentit (16)
Ei rakasta, mutta ei se minua häiritse. Kohtelen sitä kuin ruhtinatarta.
Eikös ihmisetkin aika usein rakasta saadakseen siitä jotain.
Aika useinkin on alkanut toistua ihmisten suhteissa tämä ajattelu " mikäli suhde ei anna sinulle enää niin ajattele itseäsi ja etsi onnesi muualta"
Lakastaa yli kaiken ja äiti lakastaa pientä(6kg) kittaa
Rakastaa. Se tuli todettua kun sain sairaskohtauksen ja jouduin sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ihmisetkin aika usein rakasta saadakseen siitä jotain.
Aika useinkin on alkanut toistua ihmisten suhteissa tämä ajattelu " mikäli suhde ei anna sinulle enää niin ajattele itseäsi ja etsi onnesi muualta"
Jos minulta kysytään, suurin osa parisuhteista ei perustukaan aidolle rakkaudelle vaan enemmän omien tarpeiden tyydytykselle. Ihmiset ovat itsekkäitä, mutta valmiita tyytymään ihan kivaan kumppaniin, koska pariutuminen on normi.
Ihmisen ja eläimen välinen kommunikaatio on silmääni joskus aidompaa kuin kahden ihmisen välinen kodin leikkiminen.
Toinen kissini rakastaa, toinen ei välitä pätkääkään.
Samalla tavalla hoidan ja rakastan kumpaakin, tuolta toiselta en vaan saa minkäänlaista vastarakkautta.
Silloin kun hänellä on nälkä, niin saattaa jopa huomioida minut pienesti.. hyvällä onnella.
Kyllä lenmikkini rakasti minua, ja uskon että taivaassa tavataan.
Kumpikin kissa näkee mut äitihahmona, eli varmaankin jollain eläimellisellä tavalla "rakastaa" mua. En silti elättele mitään ruusuisia harhakuvia siitä mitä tapahtuisi viimeistään parin päivän kuluttua jos koipeni tuohon lattialle oikaisisin eikä kukaan sitä tietäisi.
Vain eläimet rakastavat ihmisiä. Ihmisten välillä ei ole rakkautta.
Ei rakasta. Ei ymmärrä eroa että ruokinko minä sitä vai joku muu. Ruoasta ilahtuu kyllä aina kovasti. Mukava pikkukaveri silitellä tästäkin huolimatta.
En usko että koirani rakastaa mua, koska ei koirat tiedä mitään rakkauden käsitettä. Mutta kyllä se musta jollain tavalla välittää, tosin jos antaisin sen pois niin se välittäisi jonkin ajan päästä siitä toisesta samalla tavalla kuin minustakin.
Uskon, että kissani rakastaa minua. Se tulee aina vastaan, kun tulen kotiin, tahtoo aina syliini ja nukkuu vieressäni. Kuulemma on levoton ja maukuu, kun olen joskus pitempään poissa.
Toisinaan se kiehnää ja puskee ja tanssahtelee ja tepsuttelee ja leipoo ihan onnessaan.Toisinaan sille on ihan sama missä olen ja mitä teen. Tulkitsen sen niin , että kissani tarvitsee tietyn rakkaus-moodin ollakseen lempeä.
Kissani kanssa jo 17-vuotta yhteistä taivalta takana. Huomaan katseessa rakkautta, kiintymystä & luottamusta. Eli kyllä rakastaa, olen varma siitä <3
Ainakin se on selvsti iloinen joka kerta kun tulen kotiin ja seuraa kuin hai laivaa katseellaan missä liikun. Olkoon sitten rakkautta tai mitä vaan mutta minusta se on kivaa.