Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko kiva joulu vai menikö kaikki pieleen?

Vierailija
25.12.2018 |

Noh?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskon joulu aikoihin. Erokin häämöttää jo.

Vierailija
22/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut mahtava joulu. Eilen tapasin kaverin n vuoden tauon jälkeen. Käytiin 3 tunnin lenkillä (metsässä samoilemassa) ja sen jälkeen käytiin pizzalla ja mentiin mun luokse ja juotiin teet ja jaettiin marisätkä. (Laillista täällä).

Tänään nukuin pitkään ja olen hengaillut täällä pyörivän kulkukissan kanssa (nukkuu nyt mun sängyssä), rakentanut palapelin ja soitellut kitaraa :)

En kyllä päästäisi kulkukissaa sisälle enkä varsinkaan sänkyyn, kissojen heisimadot voivat tarttua ihmisiin, muista tuholaisista puhumattakaan.

Ei taida heisimadot eikä muutkaan öttiäiset tarttua pössäyttelijään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pieleen. Se on yhä voimassa, että vihaan äitiäni.

Vierailija
24/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ihan kiva ja leppoisa joulu. Aattona oli oikein mukavaa kun oltiin isommalla porukalla. Lapset välillä kitisevät ja riitelevåt, se ottaa pattiin.

Vierailija
25/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituiksi meni, niinkuin koko tähänastinen elämäkin.

Rahaa oli tilillä 2,46€, eli ei lahjoja lapsille saati muille. Jääkaapissa on kermaa ja pussi perunoita. Lapset lähetin isälleen viikoksi, että saivat edes he viettää joulun. Odotan enää vaan kuolemaa.

Vierailija
26/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu jatkuu vielä, joten lopulista raporttia en pysty antamaan. Tähän mennessä on kyllä ollut kivaa. Rentoa ennen muuta. Sienisalaatti pääsi loppumaan kesken joten sitä piti tehdä eilen lisää.

Vierailija
27/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein innostanut. Yltäkylläisyyttä meillä kyllä riittää. Ankeaa niellä kinkkua kun miettii, että on meillä Suomessa köyhiä perheitä ja lapsia.

Eihän tämä kyllä ole se joulun idea, että vietetään kulutusjuhlaa ...

Ihmisiä pitäisi muistaa kyllä 365 päivänä vuodessa eikä vain jouluna.

Vierailija
28/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituiksi meni, niinkuin koko tähänastinen elämäkin.

Rahaa oli tilillä 2,46€, eli ei lahjoja lapsille saati muille. Jääkaapissa on kermaa ja pussi perunoita. Lapset lähetin isälleen viikoksi, että saivat edes he viettää joulun. Odotan enää vaan kuolemaa.

Missäpäin asut? Ei sen yksi joulu ratkaise mitään vaan ne 362 muuta päivää.

Vierailija
29/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut mahtava joulu. Eilen tapasin kaverin n vuoden tauon jälkeen. Käytiin 3 tunnin lenkillä (metsässä samoilemassa) ja sen jälkeen käytiin pizzalla ja mentiin mun luokse ja juotiin teet ja jaettiin marisätkä. (Laillista täällä).

Tänään nukuin pitkään ja olen hengaillut täällä pyörivän kulkukissan kanssa (nukkuu nyt mun sängyssä), rakentanut palapelin ja soitellut kitaraa :)

En kyllä päästäisi kulkukissaa sisälle enkä varsinkaan sänkyyn, kissojen heisimadot voivat tarttua ihmisiin, muista tuholaisista puhumattakaan.

No mutta sittenhän on eläinseuraa koko vuodeksi! 

Oikeasti, ei kissan heisimato tartu ihmiseen. Itse olen kyllä joskus antanut loishäätöpillerin kotiini majoittuneelle kissalle, kun huomasin että sillä on matoja.  (Ei ollut aito kulkukissa vaan yhden naapurin, joka antoi kissansa kulkea vapaana, ja tuli välillä aina kylään.) Samalla kokeilin, ettei ole pallit tallella.

Vierailija
30/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kiva joulu. Yksin vietin tapani mukaan ja omasta valinnastani. Aattoaamuna herättyäni aloitin lukemaan kirjaa, jonka ostin lokakuussa itselleni joululahjaksi. Luin koko aaton ja seuraavan yön. Joulupäivänä kävin salilla ja luin sen jälkeen kirjan loppuun. Sitten saunoin ja yöllä katsoin Areenasta tähän mennessä ilmestyneet Syntinen-sarjan jaksot, oli hyvä.

Tänään pitäisi käydä kaupassa, salaattiainekset on loppu. Kudon aloittamani pipon loppuun ja aloitan sitten toisen tiiliskivikirjan, jota meinaan lukea niin pitkään, kun hereillä pysyn.

Ihanaa olla kotona, lukea yötä myöden, nukkua päikkäreitä ja syödä kun on nälkä. Joululaulut soi ja kynttilät palaa. Harmi, että tämä ihanuus on niin lyhytaikaista.

Vierailija
31/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka oli hyvää, muuten ei oikein onnistunut kun ei lahjojakaan kerennyt hankkia ja koristelutkin jäi sikseen. Oli vähän junnausta ja kaupassa käyntiä koko päivä :D mutta ensi vuonna sitten parempi!

Vierailija
32/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva ja rauhallinen. 

Vierailija
33/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi jos ei olisi kuulunut jouluun, niin olisi ollut todella onnistunut joulu kaikkine herkkuineen.

Turhia lahjoja ei tullut, koska sovittiin ettei aikuiset tarvitse.

No anoppi kyllä sitkeästi toi juhlapöydän konvehdit vaikka vuosia on kerrottu ettei syödä niitä.

Vierailija
34/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava joulu oli. Ruoka oli hyvää, lapset sai kaikki toivelelunsa, suklaata syötiin ja vietettiin aikaa perheen kanssa. Ei niin mitään valittamista.

Tänään olen katsonut netflixiä ja syönyt suklaata, lapset leikkii leluillaan, kynttilät palaa sisällä ja ulkona, mieli lepää.

Vierailija
35/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpia ikinä. Aattona patikoin yksin ihanan retkeilyreitin, siitä miesystävälle jossa katsottiin leffoja ilta ja eilinen. Tänään taas ulkoilua , nyt kaverin kanssa.

En lähtenyt ajamaan toiselle puolelle sukulaisiin ja oli oikea päätös, ihana rentoutua vaan:)

Vierailija
36/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava joulu. Aatto meni perinteisesti lasten ja lähisukulaisten kanssa. Joulupäivänä sain viettää laatuaikaa miesystäväni kanssa.

Vierailija
37/38 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaan rintasyövän sytostaattihoidoissa. Ei tässä joulumieltä ole. Vuosi sitten en tiennyt vielä, että oli viimeinen joulu, jolloin jouluruoan kanssa sai pari lasia viiniä nauttia. Perheen takia yritän olla normaalisti vaikka on lohduton olo.

Vierailija
38/38 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi