Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisin löytää miehen?

kumppania etsimässä
25.12.2018 |

Olen 34-vuotias nainen. Unelmani on perustaa perhe, mutta vaikea perustaa, kun en löydä miestä mistään. Minulla ei ole suurta kaveripiiriä, jonka kautta voisin tutustua miehiin, töissä (naisvaltaisella alalla) ei ole vapaita. Arjessani kohtaan vain harvoja miehiä ja he ovat kaikki varattuja, monilla on jo lapsiakin. Baareissa tunnen oloni lähinnä kiusaantuneeksi enkä haluaisi lähteä yöelämään etsimään kumppania.

Minä olen tällainen hyväntahtoinen nallekarhu, sympaattinen mutta lihava, enkä mieheltäkään vaatisi paljon muuta kuin kunnollisuutta ja hyvää sydäntä. Aloitteita olen tehnyt sopivissa tilanteissa, mutta pakit olen saanut, koska yrittämilläni miehellä onkin sitten ollut jo puoliso, joten ymmärrettävästi juttu on aina jäänyt siihen.

Ajattelin, että ehkä jostain kieli- tms. kurssilta voisi löytyä sopiva mies? Mistä te olette löytäneet kumppaninne? Mistä ihmeestä voisin vielä etsiä? Olen kokeillut jopa nettideittailua, mutta se ei johtanut mihinkään. Auttakaa, jos suinkin keksitte jotain, kiitos!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehistä iso osa on syrjäytyneitä ja istuu yksiöissään.

Plus epämiehekkäitä ja ujoja, jotka ei usko naisen olevan kiinnostunut vaikka perässä raahaisi.

Sen vuoksi itse olenkin siirtynyt ulkomaille. 

Vierailija
22/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on ehkä vähän haasteellinen, mikäli et käy missään, missä miehiä liikkuu?

Ehdotettu jo uusia harrastuksia; varmasti jossain ns. teknisemmillä kädentaitokursseilla, extreme/ taistelulajiurheilussa, retkeily/kalastus/metsästysseuroissa on miesenemmistö? Mä olen löytänyt miesystäviä useimmin baareista, harrastuksista, jopa ihan naapuristakin, ehkä koska olen melko sosiaalinen, hymyilen, moikkailen, juttelen ihmisten kanssa.

Suosittelisin sinulle jotain nettitreffejä (mutta älä välttämättä heti avaudu etsiväsi elämäsi miestä ja isää tuleville lapsillesi).  Voidaan olla VAIN kavereita/ seksisuhteessa ja kaikkea muuta...

Miehetkin ovat ihmisiä, joilla on tunteet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteesi on ehkä vähän haasteellinen, mikäli et käy missään, missä miehiä liikkuu?

Ehdotettu jo uusia harrastuksia; varmasti jossain ns. teknisemmillä kädentaitokursseilla, extreme/ taistelulajiurheilussa, retkeily/kalastus/metsästysseuroissa on miesenemmistö? Mä olen löytänyt miesystäviä useimmin baareista, harrastuksista, jopa ihan naapuristakin, ehkä koska olen melko sosiaalinen, hymyilen, moikkailen, juttelen ihmisten kanssa.

Suosittelisin sinulle jotain nettitreffejä (mutta älä välttämättä heti avaudu etsiväsi elämäsi miestä ja isää tuleville lapsillesi).  Voidaan olla VAIN kavereita/ seksisuhteessa ja kaikkea muuta...

Miehetkin ovat ihmisiä, joilla on tunteet...

Kuvailemaasi sosiaaliseen naiseen on niin paljon helpompaa tutustuminen.

Vierailija
24/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että kunnollinen mies. Tarkoittaako 185cm urheilullista korkeakoulutettua pankkiirilentäjää?

Khyllä. Juurikin sellainen. Mutta tuo 185 cm on MINIMImitta, ja toisena ja kolmantena vaatimuksena on Vorresterin Ritkeäkin isompi ja laatikompi leuka, sekä pätevyyskirja postiluukusta huhuiluun. Varsinkin tuon postiluukusta huhuilu pitää olla täydellistä.

Vierailija
25/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako sinua esim. laskuvarjohyppy tai ammunta?

Vierailija
26/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aapeeta oikeasti kiinnosta kun ei vastaile?

Juicea oliain voinut aapeen kanssa käydä katsomassa jos ei asu älyttömän kaukana.

Vierailija
27/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen miehen pitää olla? Enintään saman ikäinen tai pari vuotta nuorempi? Tuntuu että tuo on se nykyhetken standardi naisilla ettei haluta yhtään itseä vanhempaa miestä. Liekö feminismin aikaansaannoksia?

Olen itse noin nelikymppinen, mutta en kelpaa 33-40 -vuotiaille vauvakuumeilijoille. Mietityttää mistä ihmeestä meinaavat oikein spekseihin sopivan miehen itselleen löytää ennen kuin munasolut loppuu.

Minut löytää parhaiten nettitreffeiltä tai ihan arjesta, mm. kirjastosta, kaupasta, leffasta tms. Tosin nettireffit ja Tinderin taidan jättää kun ei niistä ole tavismiehelle iloa. Jos harrastuksia pitää miettiä niin se on (satunnaisesti) lätkämatseissa käynti ja sitten kirjastossa pyörin jonkin verran kirjoja lainaamassa.

Vierailija
28/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
29/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko pakko istua yksiössä jos yleensäkkään omistaa yksiön, saako siellä vaikka maata tai seisoa ?

Entä jos ei asu yksiössä, kuten suurin osa iki-impi naisista vesikauhuisten kissojensa kanssa sekä vielä suurempi osa qullisirkusveteraani-naisista ? Jos vaikka asuu jotenkin muuten, niin onko sielläkin pakko istua vai saako olla jotenkin muuten ?

Vierailija
30/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko pakko istua yksiössä jos yleensäkkään omistaa yksiön, saako siellä vaikka maata tai seisoa ?

Entä jos ei asu yksiössä, kuten suurin osa iki-impi naisista vesikauhuisten kissojensa kanssa sekä vielä suurempi osa qullisirkusveteraani-naisista ? Jos vaikka asuu jotenkin muuten, niin onko sielläkin pakko istua vai saako olla jotenkin muuten ?

Syrjäytyneet viettävät yleensä päivänsä netissä ja nettisurffailu taas on yleisesti ottaen miellyttävämpää istuma-asennossa kuin maaten.

Vierailija
31/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiminen on tuskaa mutta tuottaa lopulta tulosta.

Kävin itse 2 vuoden ajan vaihtelevalla intensiteetillä

Tinder-treffeillä ja viestittelin ties miten monen epämääräisen kanssa. Useiden kymmenten ”epäkiinnostavien” treffikumppaneiden joukossa oli jokunen ihan kiinnostavakin, mutta tapailua kummempaa ei syntynyt. Välillä veetutti niin paljon että oli pakko pitää taukoa kokonaan...ja sitten taas ladata uudestaan kun veetutti ilmankin.

Ja nyt tänä syksynä olen viimein tavannut aivan tosi kivan 37v miehen, olen itse 35v eli mitään nuoria ei olla kummatkaan. Tässä on nyt 4kk mennyt tosi mukavasti ja kaikki se tinderhelvetiksikin kutsuttu vaiva tuntuu nyt sen arvoiselta!

Vinkkinä: kannattaa kirjoittaa itsestään kuvaus ja tykätä niistä jotka myös kirjoittaa ja tuntuu sen perusteella sopivilta, tai sitten vain varautua poistamaan kivan näköisiä miehiä joilta tuleekin ”mennäänkö panemaan?” viestejä.

Vierailija
32/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi pitäisi lopettaa ajattelu kuten naiset ajattelevat, siis muuttaa erilaiseksi.  Siihen kuuluu se, että EI kysele naisilta mitä pitäisi tehdä.    Sitten, voisit mennä vaikka metsästäjäntutkinto - kurssille.  Sitä ei sitten kannata suorittaa parhaana, eikä edes heti ensimmäisillä kerroilla.  Ne kieli  yms .  kurssit on naisten juttuja, jos siellä on hetromies, niin sen on puoliso sinne puoliväkisin tunkenut.   Olet ilmeisesti muualta ku hesasta, niin vakoile, mitä miehet sillä paikkakunnalla tekevät. 

Jos et muuta keksi, niin tule tänne korkeanpaikanleirille, niin saat koulutusta.

Vierailija
33/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi pitäisi lopettaa ajattelu kuten naiset ajattelevat, siis muuttaa erilaiseksi.  Siihen kuuluu se, että EI kysele naisilta mitä pitäisi tehdä.    Sitten, voisit mennä vaikka metsästäjäntutkinto - kurssille.  Sitä ei sitten kannata suorittaa parhaana, eikä edes heti ensimmäisillä kerroilla.  Ne kieli  yms .  kurssit on naisten juttuja, jos siellä on hetromies, niin sen on puoliso sinne puoliväkisin tunkenut.   Olet ilmeisesti muualta ku hesasta, niin vakoile, mitä miehet sillä paikkakunnalla tekevät. 

Jos et muuta keksi, niin tule tänne korkeanpaikanleirille, niin saat koulutusta.

Ps.  Kuuntele se laulu, mistä tunnet sä ystävän.

Vierailija
34/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pitäisi saada pois jos ihan suhdetta haluaa; seksiä voi ehkä saada lihavanakin, mutta ylipainon avulla menettää suuren osan mahdollisuuksista. 

Vierailija
35/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää kohtaa 'nettideittalukaan ei johtanut mihinkään'. Miksi ei johtanut? Etsitkö seuraa vai kirjeenvaihtokaveria? Aivan varmasti sait kuitenkin kymmeniä yhteydenottoja miehiltä päivittäin tai sitten olit väärälla deittipalstalla. Itsekin olisit voinut lähestyä jotakin sopivaa miestä avausviestilläsi, sellainen yllättäisi miehen aseettomaksi.

Vierailija
36/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää kohtaa 'nettideittalukaan ei johtanut mihinkään'. Miksi ei johtanut? Etsitkö seuraa vai kirjeenvaihtokaveria? Aivan varmasti sait kuitenkin kymmeniä yhteydenottoja miehiltä päivittäin tai sitten olit väärälla deittipalstalla. Itsekin olisit voinut lähestyä jotakin sopivaa miestä avausviestilläsi, sellainen yllättäisi miehen aseettomaksi.

Kaikki naiset EIVÄT saa kymmeniä viestejä. T. Tinderissä 2kk = 10 matchia, nettideitissä 3kk = 3 viestiä.

Vierailija
37/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku tuolla yllä sanoikin: nettideittailu on ihan helvetin kovaa työtä ja tinderissä ehtii turhautu monta kertaa, mutta lopputulos voi silti kannattaa!

Lopulta minäkin omani tinderistä vuosi sitten löytänyy!

Vierailija
38/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei kaikki naiset saa nettideitissä viestejä, esim. minä. Olen sinua ap vanhempi (yli 40), sinun ikäisenä löysin miehet baarista ja olettaisin että sinäkin löytäisit jos tykkäisit käydä niissä. Muuten on hankala neuvoa sinua kun olen itse koko ikäni ollut surkea miesasioissa. Oikein ihmettelen nykyisin miten aiemmin kävi flaksi. Esim. naisten kanssa olen mukava ja sosiaalinen mutta miesten kanssa olen tosi epäsosiaalinen etteivät he vaan luule että yritän iskeä. :D Ja oikeasti haluaisin saada parisuhteen.

Vierailija
39/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on että ei niitä mistään löydä. Olen jo 35 eikä kukaan ole ollut kiinnostunut. Ja olen siis itse ollut n.15 vuotta aktiivonen. Enää en jaksa. Minkäs sille mahtaa.

Vierailija
40/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin, että mistä voisin löytää miehen, joka ei haluaisi perhettä. Itse kun en koskaan halua lapsia.