Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin jälleen kerran kivan kuvan Instagramiin, 0 tykkäystä. Tämä yksinäisyys kohta tappaa minut.

Vierailija
25.12.2018 |

Minulla on 50 seuraaja, myös muualta maailmasta.

Otin jo 4v sitten Facebookin pois koska koin nöyryttäväksi ja ala arvoisena ettei kukaan koskaan huomioinut minua, ei tykännyt kuvista eikä keskustellut.

Muut saavat hetkessä 100 tykkäystä.

Nyt ei ole tykkäyksistä kiinni mutta miten ihminen voi jäädä näin järkyttävän ulkopuoliseksi ja ignooratuksi tuleminen? Tämä on alkanut jo vaikuttaa elämänlaatuun ja työuraan.

Olen täysin normaali ja ystävällinen 25 vuotias, ihan kun aiheuttaisin kylmät väreet ihmisissä!

Minulle on ihan päin naama sanottu ettei innostu mun seuraamisesta.

Tämä ignooraminen on todella kipeä aihe minulle

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloinpa tässä miettiä, että kun itse joskus harvoin pyörin somessa, niin onkohan joku kaverini miettinyt että miksen tykkää niiden kuvista? Vaikea tykätä kaikesta kun käy instassa kerran kuussa. (Itse saan omasta mielestäni suhteessa tähän ihan kiitettävästi tykkäyksiä, silloin harvoin kun jotain sinne laitan. Mutta olen rajannut hyvin tarkasti mitä sinne laitan (( alaani, opiskeluuni ja alaani liittyviä matkakuvia, ja melkein kaikki seuraajani kuuluvat tähän samaan ihmisryhmään, joten ei oo vaikeeta))

Lisäksi kun käy muutaman viikon välein fb:ssä vilkasen seinän muutamat ylimmät kuvat, ja saatan ajatella, että onpa kiva kuva tai päivitys, mutta en silti välttämättä paina tykkäystä vaan jatkan eteenpäin, enkä sen enempää ajattele. En koe että minulla olisi mitään velvollisuutta tykätä mistään, ja hyvin harvoin pyrin viestimään tykkäämisellä mitään. (Jos jollekin on syntynyt lapsi, niin sitten kohteliaisuudesta koitan muistaa tykätä) Matkakuvista, leipomuksista, selfieistä, lemmikeistä ym. Tykkään yleensä vain päässäni. En aina edes tykkää läheisten ystävien päivityksistä, vaikka he ovat minulle hyvin rakkaita. Saatan vain aatella, että "ompa kiva kun Liisa on Espanjassa, siellä on varmaa ihanan lämmintä, pääsispä itekki"

Joten AP:n ja muidenkin saman henkisten kannattaa muistaa, että kaikki eivät "ei tykkäämisellä" viesti juurikaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän