Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin jälleen kerran kivan kuvan Instagramiin, 0 tykkäystä. Tämä yksinäisyys kohta tappaa minut.

Vierailija
25.12.2018 |

Minulla on 50 seuraaja, myös muualta maailmasta.

Otin jo 4v sitten Facebookin pois koska koin nöyryttäväksi ja ala arvoisena ettei kukaan koskaan huomioinut minua, ei tykännyt kuvista eikä keskustellut.

Muut saavat hetkessä 100 tykkäystä.

Nyt ei ole tykkäyksistä kiinni mutta miten ihminen voi jäädä näin järkyttävän ulkopuoliseksi ja ignooratuksi tuleminen? Tämä on alkanut jo vaikuttaa elämänlaatuun ja työuraan.

Olen täysin normaali ja ystävällinen 25 vuotias, ihan kun aiheuttaisin kylmät väreet ihmisissä!

Minulle on ihan päin naama sanottu ettei innostu mun seuraamisesta.

Tämä ignooraminen on todella kipeä aihe minulle

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin vähän nolottaa, vaikka pitkä rimpsu tageja niin tulee joku muutama tykkäys parilta kaverilta ja ulkkikselta. Toisten ei tarvitse välttämättä laittaa mitään niin tulee satoja tai tuhansia tykkäyksiä. Se on ne piirit joita on kasvateltu vuosien ajan. Pitäisi itsekin jaksaa olla aktiivinen ja seurata porukkaa ja tykätä randomeiden kuvista että saa huomiota, mutta en vaan jaksa laittaa aikaa ja energiaa sellaiseen, se on vaan some. :D

Vierailija
22/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäkin vähän nolottaa, vaikka pitkä rimpsu tageja niin tulee joku muutama tykkäys parilta kaverilta ja ulkkikselta. Toisten ei tarvitse välttämättä laittaa mitään niin tulee satoja tai tuhansia tykkäyksiä. Se on ne piirit joita on kasvateltu vuosien ajan. Pitäisi itsekin jaksaa olla aktiivinen ja seurata porukkaa ja tykätä randomeiden kuvista että saa huomiota, mutta en vaan jaksa laittaa aikaa ja energiaa sellaiseen, se on vaan some. :D

Pikku hiljaa tein myös niin että lopetin seuraamasta kaikkia "suosittuja" tyyppejä ja etsin enemmän itseni kaltaista porukkaa jotka eivät olleet niin suosittuja ja saavat vähän tykkäyksiä. Auttoi myös huomattavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä kiittää siitä, mitä saa kuin mitä ei ole. Siitä se suosio lähtee, kun ihmiset tajuavat sinun olevan tyytyväinen elämääsi. 

Vierailija
24/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä itse ensin niin yksinäisyys ei ehdi tappaa

Vierailija
25/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt itseäsi tapa instan algoritmin takia. Aiemmin siellä oli helppo saada tykkäyksiä ja luoda verkostoja, koska seuraamansa tilit pystyi käymään läpi aikajärjestyksessä. Mutta kun Face osti Instan, piti alkaa tahkoa rahaa Suckerbergille; mainokset tulivat mukaan ja algoritmi muutettiin. Nyt et voi ensinnkäkään selata kuvia aikajärjestyksessä vaan "suosituimmat" tulevat kuvavirtaasi. Mitä enemmän kuviin tulee kommentteja, sitä "suositumpi olet". Pelkkä tykkääminen ei edes enää riitä. Voi olla, että kuvistasi vain pieni osa edes näkyy seuraajiesi kuvavirrassa, ymmärrätkö?

Tämä muutos aiheutti mm. ne kuuluisat suomibloggareiden instaringit, joissa he vuorotellen kommentoivat toistensa tileihin, ja näin saivat nostettua niitä yhteisvoimin "suosituimmiksi". Eiköhän tämän näe vieläkin jos jaksaa katsoa mihin he kommentoivat ja miten :)

Joten ap, älä masennu. Avaa tili julkiseksi, ota hyviä kuvia, laita pari hyvää hashtagia, seuraa hyviä tilejä ja hashtageja, tykkää niistä, ja kommentoi ahkerasti. Eiköhän sieltä ala tulla takaisin myös samoja. Osallistu kilpailuihin ja ole aktiivinen. Googleta myös englanninkielisiä ohjeita siitä miten tulla vaikka instassa suosituksi.

Sinä olet arvokas ja mukava ihminen. Vaikka kukaan ei tykkäisi instassa!

Vierailija
26/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi U.li-u.li-miehen elämä on niin kovaa :( voivoivoi

Vierailija
27/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että alat elää omaa elämääsi. Itse poistuin vuosi sitte facesta ja somesta enkä.ole katunut.

Sinä olet oman elämäsi tärkein henkilö, mene ja koe oikeaa elämää. Käy kulttuuritapahtumissa tai mikä nyt kiinnostaakin. Tee unelmakartta ensi vuodelle-mitä sinä haluat?

Musta on ollut ihana olla "tuntematon", hyviä ystäviä on 5 ja heidän kans soittelen ja viestittelen.

Tänä vuonna löysin myös kivan miehenkin <3

Vierailija
28/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Yksinäisyys korostuu sosiaalisessa mediassa. Facebookissa en julkaise juuri mitään enää, koska en saa tykkäyksiä enkä kommentteja. Instagramiin laitan välillä kuvia. En varsinaisesti kaipaa sadoittain tykkäyksiä, mutta oma yksinäisyys korostuu. Ja eihän ig ole mikään henkilökohtainen kuvakirja vaan tarkoitushan on jakaa kuvia muille katsottavaksi.

Vierailija
29/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmeen elämää tämä on? Tykätä kuvista? Tuntuu aivan käsittämättömältä. Somessa ei ole mikään pakko olla.

Vierailija
30/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ei-julkinen insta ja vain vähän seuraajia. Usein siis postaan kuvia niin, että saan ehkä yhden tykkäyksen jos sitäkään. Mutta eipä se minua haittaa, postaan jatkossakin sellaisia kuvia mitä itse haluan. Jos muut eivät niistä pidä niin eipä voi mitään

Vierailija
31/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta ja kieroutuneelta tuo ”ongelmasi”. Miten voi virtuaalimaailman meno ottaa noin koville? Oikea kanssakäyminen ihmisten kanssa irl on kuitenkin se aidoin asia.

Vierailija
32/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin niin, että kuvien tilalla kirjoitettaisiinkin vaikka esseitä ja tykättäisiin niistä, jos olisi aihetta tykätä. Olisi vähemmän tyhjäpäistä. Mistä niissä kuvissa muuten tarkkaan ottaen tykätään? Onko se kuvan kauneus tai taiteellinen taso? Vai tekninen laatu? Vai se asia, josta kuvalla viestitään? Onko kaikilla koko ajan jotakin asiaa, joka on muutettu kuvan muotoon? En ole somessa, mutta työpaikkani on. On siis tullut mietittyä, että miksi ihmiset jostakin kuvasta tykkäävät. Sana "tykätä" on sekin niin typerä ja lapsellinen.

Vierailija
33/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pikkuhousupeppukuva ja tissiliivikuva instaan, niin tykkäyksiä ropisee. OLE KIINNOSTAVA.

Vierailija
34/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä pikkuhousupeppukuva ja tissiliivikuva instaan, niin tykkäyksiä ropisee. OLE KIINNOSTAVA.

Ei mua kiinnostaisi tuollainen yhtään.

Vierailija
35/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kuvia ja miten usein postaat niitä? Tuli myös mieleen että ehkä ihmisten mielestä laitat liian usein jotain "turhaa"?

Tai jotkut napsivat jotain kuvia ihan mistä tahansa ja usein ne ovat vielä huonolaatuisia ja jopa sumeita tms. Tämä lienee ehkä enemmän vanhempien ihmisten juttu.

Vierailija
36/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H0mo

Vierailija
37/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pari kuvaa johonkin palveluun ja linkkaa niin me tykätään niistä täällä.

Vierailija
38/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei arvosta minua eikä mun tekemiset tai "saavutukset".

Koska negatiivisen ruikuttajan aura paistaa jo kauas.

Sua kiinnostaa enemmän se mitä muut on susta mieltä kuin mitä olet itse itsestäsi.

Sä elät elämää sua varten, et ketään muuta.

Meinaatko, että ihmisen pitää olla itserakas ja omahyväinen, jotta muut tykkäävät?

Asia ei ehkä ole niin yksinkertainen.

Myönnän, että välillä peukutan omahyväisten päivityksiä, koska ajattelen, että heidän itsetuntonsa romahtaa, jos en tee niin.

Voisi siis ajatella, että yksi syy, miksi ap:n päivityksiä ei peukuteta, on se, etteä hänen ajatellaan selviytyvän muutenkin. Tämä on nyt vain ajatusleikki, mutta näinkin asian voi kääntää.

Tsemppiä, ap!

Vierailija
39/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kyllä ap:ta.

Kannattaa kuitenkin miettiä, mitä sinne someen kirjoittaa. Ei mua ainakaan kiinnosta lukea esimerkiksi siitä, mitä on tehnyt päivän aikana tai tykkäillä selfieistä, jotka on huonosti kuvattu. En koskaan tykkäile tällaisista asioista.

Itse yleensä päivittelen harvakseeltaan jonkun hauskan ja nasevan havainnon, ja silloin tulee tykkäyksiä. Tuskin tulisi montaa, jos laittaisin vaikka kuvan aamupalastani.

Jos haluat keskustelua, niin jaa joku epäsuosittu mielipiteesi ja kerro, miksi olet tätä mieltä.

Vierailija
40/41 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H0mo

Eikö tullut mieleen, että olen nainen? Siis muita naisiako kiinnostaa tuollaiset kuvat! Vau eikö meidän tykkäämisillä ole väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi