Mikä ihmeen kasvain mulla on?
Olen jo useamman päivän tuntenut epämiellyttävää tunnetta; kipua mahalla, paineen tunnetta mahassa ja jossain kohdun seudulla, paineen tunnetta suolistossa.
Äsken kokeilin emättimen kautta ja mulla tuntuu vasemmalla emättimessä limakalvon alla iso, pyöreä, kiinteä ja kova juttu. Kasvain, mikä lie? Ei joista yhtään eikä ole pehmeä. Ei ole ulostetta koska on ollut siellä jo noin viikon. Kipu ei helpota kun käy vessassa.
Se "kasvain" on noin mandariinin kokoinen.
Näinkö tässä nyt joutuu saamaan jonkun munasarjasyöpä diagnoosin uuden vuoden kunniaksi?
Onko teillä mitään vinkkejä kertoa mikä tämä voisi olla? Lääkäriin olen kyllä menossa kunhan joulunvietosta kotiudun, olen nyt eri puolella Suomea.
Olen 26v. nainen ja huolettaa kyllä paljon.
Auttakaa :'(
Kommentit (7)
No minä pääsen lääkäriin vasta uuden vuoden jälkeen koska olen täällä joulun vietossa. Ehdinkö kuolla siihen mennessä?
En ole lääkäri, enkä tiedä voiko tuo olla vaarallinen, mutta itse en tuon kivun kanssa pitkittäisi lääkärissä käyntiä. Möykky voi kasvaa ja kipu pahentua. Voi nousta kuumettakin.
Yritä hommata edes antibioottikuuri.
Ja nuo muut oireet ei viittaa tuohon kystaan, joten ei välttämättä ole se. Lääkäriin.
Miten joulunvietto toisella puolen Suomea estää lääkillä käynnin? Mitä ne siellä vakituiseen asuvat tekevät kun tulee tarve käydä lääkärillä? Odottaa kesälomaa, jotta pääsee johonkin reissuun toiselle puolen Suomea ja lääkäriin?
Jos se on ihan emättimen reunassa, on luultavasti Bartholinin kysta. Tulehdus, joka vaatii luultavasti pienen operaation - avauksen - ja antibioottikuurin. Ei parane itsestään jos on jo noin isoksi päässyt, joten nopeasti lääkäriin.