Sain mieheltä lahjaksi vedenkeittimen
Kommentit (44)
Sain säästöpossun jossa on kaksi possua päällekkäin. Ylempi possu on pienempi ja siinä lukee ”his money”, alempi possu on isompi ja siinä lukee ”her money”. Raha siis kilahtaa suoraan her money-sektorille, sopii mulle. Ukko on vihdoinkin tajunnut jutun juonen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sain exältä rappurallin. Siis oikeesti.
Melko perseinen lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä epäseksikkäin lahja sitten sen miehen. Laita se makkariin se ralli. KUn ukko aamulla herää ja astuu ralille avojaloin niin oppii?
Mä en saanut mitään koska en halua mutta mies osti mulle lumentyöntimen ja talvihanskat koska pyysin.
Mä rakastan koneita jos ne on laadukkaita, olen kodinkone hullu.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain (itse valitsemani) Chanelin uusimman tuoksun ja ison paksun vaaleanpunaisen pörröisen säästöporsaan.
Jätä se porsas!
Miksi ette anna toisillenne selkeitä lahjatoiveita jos tuppaa menemään muuten pieleen? Siis ihan tuotetiedot jne. Tai ei lahjoja ollenkaan?
Toivoin henkilövaakaa tai paistinpannua. Sain vaa`an. Tykkään saada hyödyllisiä lahjoja, samalla säästyy rahaa muuhun käyttöön myöhemmin.
Mä en toivonut mitään muuta kuin vedenkeitintä, jossa lämpötilan voi säätää.
Sitä en saanut, ja vähän petyin. Noh, ostan itse joulun jälkeen.
Siis aivan järkyttävää! Järkkyy asioiden luonnollinen järjestys ja hierarkia! Vedenkeitin on kodinkone ja tiskikone samoin, et voi omistaa itsesi kanssa tasavertaista esinettä.
Vierailija kirjoitti:
Just sellaisen sain, vaikka olin edellisen rikkoutuessa sanonut nimenomaan että en halua laittaa vedenkeittimeen paljoa rahaa. Mulle riittää kun saan veden kiehuvaksi, en tarvitse siihen muita toimintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sellaisen sain, vaikka olin edellisen rikkoutuessa sanonut nimenomaan että en halua laittaa vedenkeittimeen paljoa rahaa. Mulle riittää kun saan veden kiehuvaksi, en tarvitse siihen muita toimintoja.
Ei se lämpötilan säätömahdollisuus siitä kallista tee.
Meidän teenjuojateini sai rosterisen vedenkeittimen lämpötilasäädöillä/herkkuteetä ja laite maksoi reilut 50€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän teenjuojateini sai rosterisen vedenkeittimen lämpötilasäädöillä/herkkuteetä ja laite maksoi reilut 50€.
No ei se ollut kallis verrattuna 280 euron pelastusliiveihin, jotka itse ostin, vaan pointti oli siinä että 20 euron Tokmannilta ostettu keitin olisi ajanut meidän perheessä asiansa. Turhaa ostaa hienompaa ja sillä verukkeella antaa lahjaksi.
Minä haluaisin saada joululahjaksi käytännöllisiä lahjoja mm vedenkeitin, kattilassrja, astioita, vuodevaatteita, pyyhkeitä, sauvasekoitin, kodinkoneita yms
Hajuvedet, korut, alusvaatteet yms haluan ostaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mikä tällainen lämpötilasäätö vedenkeittimessä on? Eikö vesi kiehu 100 asteessa?
Teevesi esim. ei saa olla kiehuvaa.
Mä sain Helly Hansenin talvitakin :)