Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheltä lahjaksi vedenkeittimen

Vierailija
24.12.2018 |

Todella kiva saada kodinkone lahjaksi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, mitä halyat. Niin meillä tehdään, ei tarvi leikkiä selvänäkijää.

Vierailija
2/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain suklaata ja lataavan datakaapelin. Olen ihan tyytyväinen 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kamalat "mummomallin" tossukat jotain ihme huovutetun tyylin tekokuitusekoitus materiaalia nappulapohjilla!! SIIS TODELLA HIRVEET: olen sanonut että ostan lahjani itse kiitos,koska ne on AINA ihan kamalia...näin ollut yli20v eikä näköjään muuksi muutu.

Vierailija
4/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain (itse valitsemani) Chanelin uusimman tuoksun ja ison paksun vaaleanpunaisen pörröisen säästöporsaan. 

Vierailija
5/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mielestä kodinkoneet on oikein hyviä lahjoja. Mitä sitten olisit toivonut?

Vierailija
6/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostit miehellesi?

Vierailija
7/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut mitään. Tosin sovittiin kylä ettei osteta toisillemme mitään. Nainen piti sopimuksen, mutta minä en. Noh ehkä mä opin ensi vuonna.

Vierailija
8/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen uudesta vedenkeittimestä. Hyödylliset lahjat on parhaita.

Vierailija
9/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain haluamiani kirjoja. Vedenkeitin on ihan kiva ja kätevä kodinkone, mutta sehän ei ole kovin henkilökohtainen lahja. Sitä käyttää koko perhe kuitenkin. Ymmärrän siis jos ap on vähän ärsyyntynyt. 

Vierailija
10/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään, enkä ostanut mitään. Aikoinaan sovittu, ettei lahjoja tisillemme osteta. Saatetaan joskus ostaa kotiin, just tyyliin, joku tarpeellinen kodinkone yhdessä, joka nimetään yhteiseksi "joululahjaksi".

Vierailija
11/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, ehkä jopa nyt sultakin onnistuu se vedenkeittäminen ILMAN että se palaa pohjaan ?

Vierailija
12/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär sai vuosia sitten lahjaksi mieheltään kattilasarjan. Tästä suivaantuneena hän osti miehelleen seuraavana vuonna lahjaksi olohuoneen verhot. Meni viesti perille..

Vierailija
13/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain exältä joskus sinipiian, eli lattioiden sienipesimen .......ei kyllä hirveesti naurattanut ja tuli olo, ettäpitää mua pelkkänä kodinhoitajana.

Vierailija
14/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viime vuonna imurin ja dildon. Jännityksellä odotan mitä tänä vuonna tulee, kohta jaetaan lahjat.

Vierailija
15/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut mitään, enkä ostanut mitään. Aikoinaan sovittu, ettei lahjoja tisillemme osteta. Saatetaan joskus ostaa kotiin, just tyyliin, joku tarpeellinen kodinkone yhdessä, joka nimetään yhteiseksi "joululahjaksi".

Meillä on sama. En ymmärrä, miksi joitakin tämä häiritsee. Kukin tavallaan. Vuosi sitten tosin meidän yhteinen joululahja oli asunto ja siihen vähän uusia huonekaluja. Sattumalta löytyi se oikea asunto niin, että päästiin vähän ennen joulua muuttamaan. Muuten on ollut kaikenlaista kivaa tai tarpeellista, mikä on yhdessä päätetty, uudet ihanat peitot oli yksi vuosi ja nyt odottaa ravintolalahjakortti että mennään joulun jälkeen. 

Vierailija
16/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä sille miehelle muna.

Ehkäpä hoksaa.

Vierailija
17/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehelleni kodinkoneen lahjaksi ja hän oli kyllä ilahtunut 😀 huomenna aiomme kokeilla sitä heti aamupalalla 😋

Vierailija
18/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain eilen synttärilahjaksi pelin ps4:seen (jota on itse varmaan haaveillut kun eipä tuo itseäni kiinnosta).

eipä olisi siis kannattanut antaa vuosipäivälahjana koko konsolia (silloin en saanut itse mitään).

mietin kyllä että miksi itse panostan oikeasti köyhänä opiskelijana monella sadalla lahjoiin, kun aina pettyy. toki antaminen on kivaa, mutta koko syksy oon vihjaillut asioisa mitä tarvitsisin....

Vierailija
19/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja ostit miehellesi?

Ostin miehelleni todella kalliit pelastusliivit, joista mies on haaveillut jo kauan.

Meidän vanha vedenkeitin meni rikki, joten uuden hankkiminen oli helppo bundlata mun lahjan kanssa, niin säästyy rahaa. Sain mä myös kirjan, jonka olin lukenut jo Storytelissä. Olen tyhjentänyt 90% meidän kirjahyllyistä ja sanonut isoon ääneen, etten halua ostaa enää kirjoja, siksi mulla on Storytel. Mitä tekee mies? Käy aaton aattona ostamassa mulle Prismasta kirjan. Vituttaa, ettei se kuuntele mitään, saati vaivaudu miettimään sopivaa lahjaa

Vierailija
20/44 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain käsilaukun ja silkkiyömekon 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi