Missä asut?
Kommentit (24)
Asun Tenurihvalla hasta manjaanan kaupunginosassa.
Asun ison meren takana. Tätä aluetta on joskus sanottu raamattuvyöhykkeeksi. Itse en ole mitenkään uskonnollinen, mutta tällä suunnalla olen asunut jo yli 20v. Siteet kotimaahan ovat kunnossa. Hyvää Joulua!
- ulkosuomalainen
Asun Hailuodossa. Muutin Helsingistä. Ensi syksynä muutto taas edessä. Opiskelun ja töiden takia. Tuli välivuosi opiskeluun maisterin jälkeen ja jatkan syksyllä Kanadassa. Ihana on ollut asua alkutalvi saarella. Tullessani ajattelin että en käy missään, kävelen vaan metsissä ja rannalla enkä hakeudu ihmisseuraan, muonavaroja oli paljon mukana. Pari kertaa olen käynyt Oulussa mutta nyt on autokin erään maatalon konesuojassa viiden kilometrin hiihdon takana. Kumppania etsin netistä kun sillepäälle satun. Yksi melkein kokonainen voimien keruuvuosi luonnossa. Tänään ehkä hiihtelen kylille joulukirkkoon tai hiljennän täällä.
Eläkkeellä ehkä toinen vuosi täällä mutta kiva kokeilla jo nuorempanakin. Tästä oon haaveillut aina
Merry X-mas kirjoitti:
Asun ison meren takana. Tätä aluetta on joskus sanottu raamattuvyöhykkeeksi. Itse en ole mitenkään uskonnollinen, mutta tällä suunnalla olen asunut jo yli 20v. Siteet kotimaahan ovat kunnossa. Hyvää Joulua!
- ulkosuomalainen
Hieno tervehdys sieltä rapakon takaa. Hyvää Joulua ja haleja sinne!
Vierailija kirjoitti:
Mellunmäki/Mellunkylä
Helsinki siis.
taas näitä joihin ei todenmukaisia vastauksia saa eli minäkin öö...eirassa tietysti
Helsinki, Kalasatama.