Olipa outo näky jouluostoksilla talvipakkasessa
Nainen jonka sääret oli paljaana melkein vesirajaan saakka,ei sukkahousuja ei mitään.
Kesällä joskus olen nähnyt minimimihameen mutta en koskaan talvipakkasessa.
Ihan tavallallinen perheenäiti näkyi olevan.
Kommentit (12)
Säänmukainen pukeutuminen hukassa.
Minua vastaan tuli yhtenä iltana lenkillä ollessani mies shortsit jalassa. Silloin ei ollut vielä lunta, mutta pakkasta oli kuitenkin viitisen astetta. Mies käveli kaikessa rauhassa sääret paljaina, talvitakki päällä ja reppu selässä. Yleensä en edes huomaa ohikulkijoiden pukeutumista, mutta silloin kieltämättä mietin, että eikö tuolla tosiaan ole kylmä.
Mulla oli joskus 15 vuotta sitten sellainen lääkitys, jonka sivuvaikutuksena keho kävi jotenkin ylikierroksilla koko ajan ja mulla oli jatkuvasti kuuma. Muistan, että menin työpaikan joulupuurolle naruolkaintopissa ja hameessa, ulkona pakkasta oli joku -15. Ihmiset kyllä tuijotti =D
Olen työtoiminnassa ja me ei tehdä mitään, ei siis yhtään mitään.
Ei päästä isolla autolla liikkeelle koska siellä on näitä laiskoja miehiä jotka tulee sinne ohkaisella takilla ja lenkkareilla.
Työt pitäisi tehdä ulkona.
Eiköhän ulkona kylmä ole ja monella syy ettei satsata tai ei ole rahaa ulkovaatteisiin tai mielenterveysongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas koin itseni perin vanhaksi kun näin ehkä 18-vuotiaan nuoren miehen jolla oli siistin huopakangastakin lisänä sellaiset pohkeita kiristävät college-housut. Seuraavaksi uorat housut ja verkkopaita?
Yks kaveri on useamman kerran pukeutunut frakkiin ja verkkopaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua vastaan tuli yhtenä iltana lenkillä ollessani mies shortsit jalassa. Silloin ei ollut vielä lunta, mutta pakkasta oli kuitenkin viitisen astetta. Mies käveli kaikessa rauhassa sääret paljaina, talvitakki päällä ja reppu selässä. Yleensä en edes huomaa ohikulkijoiden pukeutumista, mutta silloin kieltämättä mietin, että eikö tuolla tosiaan ole kylmä.
Vähän saman tyyppisen näyn näin vähän aikaa sitten reilulla pakkaskelillä.
Mies hääri autonsa ympärillä talvitakissa ja lyhyissä shortseissa.
Paksu pipo oli kuitenkin päässä.
ap
Oli täälläkin eilen ostoksilla mies shortsit jalassa. No, tietty jos on tullut autolla parkkihallista niin onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Nainen jonka sääret oli paljaana melkein vesirajaan saakka,ei sukkahousuja ei mitään.
Ihan tavallallinen perheenäiti näkyi olevan.
Oliko vielä suihkurusketus? Ihanan syntistä😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallallinen perheenäiti näkyi olevan.Oliko vielä suihkurusketus? Ihanan syntistä😋
Aika vaaleat koivet oli.
Pari päivää sitten näin postinjakajan shortseissa...
Minä taas koin itseni perin vanhaksi kun näin ehkä 18-vuotiaan nuoren miehen jolla oli siistin huopakangastakin lisänä sellaiset pohkeita kiristävät college-housut. Seuraavaksi uorat housut ja verkkopaita?