Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet pukeutunut jouluun?

Vierailija
24.12.2018 |

Minulla tiukat nahkahousut, nailonsukat, lyhythihainen musta neule, valkoinen pitkä palmikkoneulainen villatakki ja hopeisia koruja.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pyjama ja aamutakki, illan vetimet sitten jotain juhlavampaa mutten viitsi överiksi viedä.

Vierailija
22/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttulakkki päässä istutaan ja mökötetäään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit, flanellipaita ja villasukat. Vieraita ei ole tulossa, joten näillä mennään koko päivä. Kohta ulkoilemaan, joten sitten tietysti lämpimämpää päälle. Rauhallista joulua kaikille!

Vierailija
24/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt. Marimekon pitkä musta-harmaa yöpuku, jossa toisessa kainalossa reikä. Siniraidalliset villasukat jalassa. Suihjuun pitäisi singahtaa ennen joulurauhan julistusta. Loppupäivän pukeutumusta en ole vielä valinnut.

Vierailija
25/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaalarit tietysti saatana.

Vierailija
26/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risat farkut, kauluspaita, villasukat ja villatakki. Ei pikkuhousuja 😂 Käytin koiran lenkillä ja nyt menen suihkuun. Suotta viittinyt pistää kalsareita ennen sitä.

Vierailija
27/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä vielä yöpuku, riisipuuron syömiseen mielestäni ihan kelvollinen. Kohta vaihdan vihreän pitsimekon ja sukkahousut, jalkaan korkkarit. Mies ja parikymppiset pojat pukeutuvat pukuihin.

Koska?

Vierailija
28/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on punanen tunika jonka laitan kun olen käynyt suihkussa.Sen kanssa mustat,suorat housut. Koruja. Te naiset jotka laitatte korkkarit,kävelettekö ne jalassa kotonanne? Ihan vaan kiinnostunut.

Kyllä