Miten olet pukeutunut jouluun?
Minulla tiukat nahkahousut, nailonsukat, lyhythihainen musta neule, valkoinen pitkä palmikkoneulainen villatakki ja hopeisia koruja.
Kommentit (28)
Legginsit, flanellipaita ja villasukat. Vieraita ei ole tulossa, joten näillä mennään koko päivä. Kohta ulkoilemaan, joten sitten tietysti lämpimämpää päälle. Rauhallista joulua kaikille!
Juuri nyt. Marimekon pitkä musta-harmaa yöpuku, jossa toisessa kainalossa reikä. Siniraidalliset villasukat jalassa. Suihjuun pitäisi singahtaa ennen joulurauhan julistusta. Loppupäivän pukeutumusta en ole vielä valinnut.
Risat farkut, kauluspaita, villasukat ja villatakki. Ei pikkuhousuja 😂 Käytin koiran lenkillä ja nyt menen suihkuun. Suotta viittinyt pistää kalsareita ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä vielä yöpuku, riisipuuron syömiseen mielestäni ihan kelvollinen. Kohta vaihdan vihreän pitsimekon ja sukkahousut, jalkaan korkkarit. Mies ja parikymppiset pojat pukeutuvat pukuihin.
Koska?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on punanen tunika jonka laitan kun olen käynyt suihkussa.Sen kanssa mustat,suorat housut. Koruja. Te naiset jotka laitatte korkkarit,kävelettekö ne jalassa kotonanne? Ihan vaan kiinnostunut.
Kyllä
Vielä pyjama ja aamutakki, illan vetimet sitten jotain juhlavampaa mutten viitsi överiksi viedä.