Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinut oman ikäsi kanssa, ymmärrätkö olevasi sen ikäinen

Vierailija
23.12.2018 |

kuin olet.
Täytän kohta 49v. Ihan outoa.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19. Nuori mutta huomaan jo tässä iässä, että aika tuntuu menevän vuosi vuodelta nopeammin. Kohta sitä ollaan haudassa. Odotan ikävuosia 20-30 innolla.

Vierailija
2/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimenen 15 vuotta meni liian nopeesti. Joku nopeutti aikaa prkl 44v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v, en ole sinut, olen henkisesti kolmekymppinen. Tosi outoa että olen yhtäkkä näin vanha.

Vierailija
4/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään mietin että olen tismalleen sama tyyppi kuin 21-vuotiaana. M42

Vierailija
5/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en. En lainkaan tajua ikääni enkä sitä mihin se nuoruus meni, hieman lohduttaa se kuinka minua luullaan 30-35v ikäiseksi, varmaan siksi ettei tupakka tai auringossa kärtsääminen ole kuuluneet repertuaariini enkä pukeudu mummomaisesti (juu en myöskään teinitytön tavoin). Katselen kauhuissani esim.vanhempainiltojen naisia, en ikinä halua olla kuin he, tätejä, tanttoja, keski-ikäisiä ja jotenkin kurpahtaneita. Ovat toki keskimäärin 10v minua vanhempiakin, mutta silti *hrrrrrhpuistatus*.

Täytin juuri 43v, lapseni täyttävät ensivuonna 16v ja 18v.

Vierailija
6/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v ja vastuun ottaminen on edelleen hankalaa, tuntuu oudolta että olen esimerkiksi rikosoikeudellisessa vastuussa enkä voisi vedota siihen että en tiennyt jonkin asian olevan laitonta... En sentään koe oikeasti olevani alle 15-vuotias enkä edes harrasta mitään laittomuuksia, mutta silti tuo ajatus tuntuu hurjalta. Tai se, että teinien ja 20-vuotiaidenkin mielestä olen ihan ikäloppu aikuinen täti. Enkä taida ihan nuorelta enää näyttääkään.

Tuntuu olevan kuitenkin aika yleisiä sukupolveni tuntemuksia.

Vierailija
7/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen mutta luonteeni leikkisyys ja happamannäköiseksi rupsahtanut ulkomuoto eivät mitenkään vastaa toisiaan.

Vierailija
8/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ja en. En lainkaan tajua ikääni enkä sitä mihin se nuoruus meni, hieman lohduttaa se kuinka minua luullaan 30-35v ikäiseksi, varmaan siksi ettei tupakka tai auringossa kärtsääminen ole kuuluneet repertuaariini enkä pukeudu mummomaisesti (juu en myöskään teinitytön tavoin). Katselen kauhuissani esim.vanhempainiltojen naisia, en ikinä halua olla kuin he, tätejä, tanttoja, keski-ikäisiä ja jotenkin kurpahtaneita. Ovat toki keskimäärin 10v minua vanhempiakin, mutta silti *hrrrrrhpuistatus*.

Kuule minua luullaan myös nuoremmaksi, vaikka olen tupakoinut. Geenit ihon suhteen nääs. 

Ikä on muutenkin paljolti mielentila. Äläpä halveksi muita noin paljon.

Vierailija
9/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 ja isoisä.

t. Vaari

Vierailija
10/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen asian ristiriitaisena,  Mua luullaan jatkuvasti 15 v nuoremmaksi mikä hämmentää. 

Vierailija
11/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule minua luullaan myös nuoremmaksi, vaikka olen tupakoinut. Geenit ihon suhteen nääs. 

Ikä on muutenkin paljolti mielentila. Äläpä halveksi muita noin paljon.

En halveksi vaan pelkään näkeväni heissä itseäni. Kun en tosiaankaan näe itseäni "niin vanhana" ja jotenkin luovuttaneena tms vaikka samaan aikaan toivonkin, että saan vanheta ja terveenä. Hirveä ristiriita.

Mitä tupakoimiseen tulee niin se on kiistämätön ja tieteellinen fakta, että tupakka ja sen sisältämät myrkyt on ihon vihollinen ja vanhentaa sitä, samoin aurinko. Ei siis ole mitään mutua tai omaa keksintöäni.

Vierailija
12/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 40v ja olen liian vanha hankkimaan lapsia. En ole edes nytkään mielestäni tarpeeksi kypsä äidiksi, joten minne ne vuodet ovat menneet. Aivan kuin olisin mennyt lakkiaisten jälkeen nukkumaan ja herännyt 20 vuotta myöhemmin.

Vierailija
13/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

41v, enkä tunne oloani ikäisekseni, olen sutjakka ja tyttömäiseksi kutsuvat. Valmistun uuteen ammattiin yliopistosta, olen säilyttänyt leikkimielisyyteni, hassuttelun taidon sekä jonkinlaisen epäkorrektiuden asioiden suhteen, ystäväni (oman ikäiseni ja vanhemmat) ovat samanlaisia. Minut arvioidaan usein n. 35-vuotiaaksi. Toki välissä on ollut minullakin ajanjaksoja, jolloin elämä on kolhinut kovalla kädellä ja leikkisyys ollut tuolloin kaukana. Kun katson ikäisiäni, ovat monet tätiytyneet, ylipainoisia ja suorittavat elämää ns. normien mukaan. Jotenkin pettyneiltä elämään vaikuttaa osa ikäisistäni, toki poikkeuksiakin löytyy.

Vierailija
14/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain tasolla koen edelleen käyttäytyväni kuin teini vaikka olen ihan aikainen ihminen

Vierailija
15/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 23, mutta tunnen itseni 20-vuotiaaksi.

Vierailija
16/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin 40v ja olen liian vanha hankkimaan lapsia. .

Miten niin? Tuossa iässä on vielä täysin mahdollista. Vai onko jokin muu syy?

Vierailija
17/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja tunnen itseni 60 vuotiaaksi, voi kun parikymmentä vuotta menisivät nopeasti ja pääsisin eläkkeelle

Vierailija
18/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, että tämän tyyppiset ajatukset ovat niin monelle tuttuja. Itse olen 29 ja täytän ensi vuonna 30. Hurjalta tuntuu. Tuntuu että hetki sitten olin teini. Omia lapsia ei ole, joten siksikin on vaikeaa hahmottaa omaa vanhenemista.

Joskus pari vuotta sitten oli vauvakuumettakin, nyt sekin on kadonnut kun se merkittävä ihmissuhde loppui. Olenko yksin lopulta sitten. Sekin pelottaa.

Vierailija
19/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ymmärrän. Tunnen olevani henkisesti nuori. Mutta kun mietin elämäntilannettani, ymmärrän olevani keski-ikäinen, enkä edes haluaisi olla nuorempi. Olen saavuttanut kaiken ja paljon enemmänkin kuin kuvittelin tähän päivään mennessä saavani.

Vierailija
20/104 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina luultu vanhemmaksi,ilmeisesti rupsahdin nuorena.Toivon että vuoteni ovat kohta yhtä naamani kanssa.Sieluni on nuorempi kun kuoreni. Toivottavasti näin jatkossakin.

48 v.