Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muita joilla jarru ei jarruttanutkaan???

12.05.2006 |

Moi

Aloitin nenäsumuttelut pääsiäisenä. Tarkoituksena oli tehdä ivf vko 20. No ekassa ultrassa lekuri totesi et siellähän onkin rakkula hyvässä kasvu vauhdissa samoin kuin kohdun limakalvokin. ihmettelinkin kun sivuoireita ei ollut käytännöllisesti katsoen ollenkaan sumuista, ja koko ajan oli sellainen kutka tuolla takaraivossa et kaikki ei ole ehkä niin kuin pitäs. kysissä kuulemma 5-6:lle / 100:sta käy näin. se eka utlra oli 3.5. ja lekuri sano et ovulaatio on viikonlopun tienoilla et eikun hommiin. no viikonloppuna (su) alko vuoto??? olipa ivf-hoitajakin hetken hiljaa kun soitin ja kerroin et mitä oli tapahtunut. ei kipuja mut ihan kuin puolikkaat menkat. jos ei rakaus ala niin lyhyellä kaavalla yritetään vielä ivf:äää ennen kun menee kysin naistenpoli remonttiin 3kk. pikkuisen on pää sekaisin kun kukaan tiesä et mitä tapahtuu. lapsettomuus jo sinänsä meillä selittämätön. lekuri ihan ihmeissään. samoin kuin minä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jarruna" oli Procren -pistokset. Kolmas (alun perin piti neljä laittaa) aiheutti paikallisen tulehdusreaktion alavatsalla, ja samassa syssyssä huomattiin ettei täyttä supressiota saatu, eli jarru ei jarruttanut.

Kyllä se pettymys oli aikamoinen.

Mutta samantien siirryttiin Suprecur-sumuihin, jotka toimivat niinkuin piti ja päästiin sitten punktioon, muutaman vaiheen jälkeen siirtoon ja plussaan :) Nyt pas-lapsi on jo puolitoista vee.

Procrenit aiheutti mulla myös aikas vahvat oireet, oli päänsärkyjä, rajuja mielialan vaihteluja, RR:n voimakkaita laskuja ja kuumia aaltoja. Eikä silti vihulainen tehonnut siellä missä piti! Suprecur aiheutti myös oireita, muttei niin voimakkaita. Tietty harmitti kun meni pari kuukautta ihan harakoille sen ekan jarrun kanssa.. ja sitten punktion jälkeen puoli vuotta hoidettiin polyyppia/myoomaa pois kohdusta ennen siirtoa.

Tsemppiä tulevaan,

t. Itta

Vierailija
2/4 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten mulle määrättiin vaan yks pistos? Eka kerta mulla pitkällä kaavalla eli ei hajuakaan mitä oireita pitäs olla. Nyt alko kyllä pelottamaan jos ei hoitoon päästäkään,sit on taas pitkä kesätauko eikä varmuudella pääse sittenkään. Ja mä jo niin oon oottanu tätä viimestä hoitoo...

-eternal-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei mullakaan nenäsuihkeet vaikuttaneet käytännössä mitenkään. Ei haittavaikutuksia eikä toivottujakaan. Oli hoitohenkilökunta hieman ihmeissään, mutta ei ne mitään sanoneet, että se NOIN harvinaista olisi...

Vierailija
4/4 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin procrenia (yksi piikki) PASsiin valmistautuessani. Sen piti toimia niin että kun olen pistänyt piikin (kp 21) niin viikkon sen jälkeen alkaa menkat. No kylähän ne menkat alkoi: SEURAVANA aamuna!!! Siis pistin piikin illalla ja seuraavana aamuna alkoi tuhru ja illalla oli jo niagara??!!! Lääkäri vähän ihmetteli ja sanoi että viikko siitä olisi pitänyt mennä tai ainakin 4-5pvää kunnes vuoto tulee. No samapa se pääasiassa että vuotaa oli sitten seuraava lause...

Mulla yös oli ihan järkyt päänsäryt ja huono olo tasan viikon tuon piikin laittamisesta.