Mistä näkee love island uk?
En oo ikinä katsonut, vähän houkuttaisi kun suomen versio oli yllättävän hyvä! Mistä siis näkee jonkun kauden? Lyhyellä googlettelulla en löytänyt.. :(
Kommentit (19)
Onko todella cmore? Mulla on cmore, on tullut sekin selattua mutta ei sielläkään :( - ap
Varmaankin tuolta. Vaatii vähintään VPN:n brittiläisellä ip-osoitteella, luulisin. Lisäksi ehkä kirjautumisen tms.
https://www.itv.com/hub/love-island/2a3697a0181
Oli jonkin aikaa sitten katsomossa mutta ei enää. Katsoin koko kauden sieltä ja tykkäsin!
Mtv.ltä olen katsonut nyt nämä ekat kolme jaksoa.
Ei vielä ole koukuttava, tyypit eivät niin hyvän näköisiä kuin aiemmissa U.k. sarjoissa eivätkä oikein persooninakaan vielä tunnu erikoisilta.
Tai no onhan se kalpea lääkäripoika, jolla jotenkin itkuiset silmät ja käytös hyvin pidättyväistä.
Hänen kumppanikseen valikoitunut tyttö aivan eri maata.
Juontajakaan ei vakuuta.
Kendall joutui lähtemään. Aika lapsellisen oloisia nämä osallistujat.
Outo yksinpuheluketju jälleen?? Hmm
hirmu mielenkiintoinen kausi. tällä hetkellä wess on " vaihtamassa meganiin.. alexille ei taija löytyä millään paria. Ellie miettinee Eyalia. Eli vaihdoksia tapahtumassa. Jack ja Dani noist kaikista tiivein pari. Saa nähdä, saadaanko tänne täältä keskustelua. Tämä kausi kuvattua 2016 koska tuolla tulee esiin Brexit uutinen.
Täytyy olla turha elämä joka tuollaista kuraa viitsii katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla turha elämä joka tuollaista kuraa viitsii katsoa.
Ja sullakin tuntuu olevan aikaa availla ja kommentoida kuraa koskevia ketjuja ;)
Mäkin aloin nyt kattoon 4.kautta.
En vielä ihan kaikkia jaksoja ole katsonut...
Ketä teidän lemppareita? Entä ikoneita?
On tämä kumma ett pitää tulla silti kommentoimaan ja katsomaan mitä tänne on kirjoiteltu vaik ite ohjelmasta ei joillain oo mitään käsitystä. Samoin niillä myös turha elämä jotka jaksaa tulla kirjoittamaan tälle sivustolle kuraisat mitään sanomattomat kommenttinsa! Kumpi on realistisempaa tosi tv vai elokuvat. Mulla ei siit o kahta sanaa etteikö lähes kokoajan selvinpäin pidetyt villan asukit. Elokuvissa kaikki on tehtyä.
Tää on niin parasta viihdettä ja nyt etenkin, kun voi katsoa koko kauden putkeen MTV:n netistä. Tykkään!
cmore