Ärsyttää kun en omaa täydellistä ulkonäköä
Ärsyttää myös että se häiritsee mua näin paljon, kun jotenkin se vaan häiritsee vuodesta toiseen enkä pääse siitä irti! Nyyh, perfektionismi.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Minuakin häiritsee. Onneksi olen sentään 8
Sehän se tässä ärsyttää, kun 8 tuntuu itselle keskiverrolta vaikka periaatteessa pitäisi olla tyytyväinen.
Kukaan ei omaa. Ainakaan koko elämäänsä, ellei sitten ole siunattu nuorena kuolemisen lahjalla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei omaa. Ainakaan koko elämäänsä, ellei sitten ole siunattu nuorena kuolemisen lahjalla.
Parempi jossain vaiheessa kuin ei ollenkaan. Parempi päivä leijonana kuin kymmenen lampaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se tässä ärsyttää, kun 8 tuntuu itselle keskiverrolta vaikka periaatteessa pitäisi olla tyytyväinen.
8 on tavikselle tosi hyvä. 9 on joku Evelina tai Jenni Vartiainen ja 10 on tyyliin Milla Jovovich nuorena.
Muakin ärsyttää ihan suunnattomasti. Haluaisin niin kovasti olla kaunis, että jotenkin kieltäydyn näkemästä todellista ulkonäköäni. Mielessäni oleva mielikuva itsestäni ei todellakaan vastaa todellisuutta, vaan on vain haavekuva josta en osaa päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 on tavikselle tosi hyvä. 9 on joku Evelina tai Jenni Vartiainen ja 10 on tyyliin Milla Jovovich nuorena.
Evelina :D. Ja Milla Jovovich 10?
Ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään kamalampaa kuin itsensä kutsuminen tavikseksi. Ja mun mielestä noi on 8 tai korkeintaan 9? Sinänsä ihan hyvät luustot mut jotain vaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ärsyttää ihan suunnattomasti. Haluaisin niin kovasti olla kaunis, että jotenkin kieltäydyn näkemästä todellista ulkonäköäni. Mielessäni oleva mielikuva itsestäni ei todellakaan vastaa todellisuutta, vaan on vain haavekuva josta en osaa päästää irti.
Joo sama! Sitten välttelen valokuvia viimeseen asti koska en halua että kellään on musta kuvia muistuttamassa miltä näytän kun haluan elää siinä omassa illuusiossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta.
No etköhän sä ymmärtänyt pointin kuitenkin. Tässä e nyt henk koht maku mielestäni ole tarpeen ruotia, koska kauneus on aina katsojan silmissä.
Maailman kauneimmaksi tituleerattu nainen on 10 ja suomen julkkikset 9 ja parhaat tavikset 8.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo ap:n huono suomi.
Sori, tullu liikaa englantia käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään kamalampaa kuin itsensä kutsuminen tavikseksi. Ja mun mielestä noi on 8 tai korkeintaan 9? Sinänsä ihan hyvät luustot mut jotain vaan puuttuu.
No ole vaikka uniikki lumihiutale joka on ei-julkkis, ei kiinnosta.
Se joku mikä puuttuu on sun henk koht maku ja se pitäisi osata erotella pois.
Ärsyttää sana omata. Tuo ei ole suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta.
No etköhän sä ymmärtänyt pointin kuitenkin. Tässä e nyt henk koht maku mielestäni ole tarpeen ruotia, koska kauneus on aina katsojan silmissä.
Maailman kauneimmaksi tituleerattu nainen on 10 ja suomen julkkikset 9 ja parhaat tavikset 8.
Miksi tavis jotenkin poikkeaisi noista? Tai siis voihan taviskin olla 10? Eihän se tee julkkikseksi.. en oikeen ymmärrä tota erottelua.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää sana omata. Tuo ei ole suomen kieltä.
No voi voi :D
Niin, yritän eläytyä tuohon, mutta ei, en pysty. Minkä sille mahdan, että ole puhdas 10. Ja sen lisäksi älykäs, kuten tuossa toisessa keskustelussa totesin. Olisi kiva olla päivä taviksena, että tietäisi miltä se tuntuu.
Ärsyttää kun en omaa edes siedettävää ulkonäköä. Siinä on parisuhdeunelmat kuopattu aika pikaisesti.
T. ruma mies
Ma taas omaan.ainoo mitq se vaatii on suht normqali paino,koska oon nii kaunis.mut sillon on vaikee keskittyy esim opintoihin,jos ulkonako sokasee.siks ite pidqn itteni nyt vahan pyoreana ku haluun kuitenki opiskella:)
Minua ärsyttää myös ja on ärsyttänyt koko elämäni. Olen todella ruma kasvoista, olen aina ollut. Vartalo on ok. Harmittaa kun en ole nätti. Tekee ihan pahaa katsoa peiliin.