Miksi koet asiaksesi pahoittaa mielesi jos minä laihdutan jouluna?
Millä perustelet itsellesi, että asia kuuluu sinulle pätkän vertaa?
Kommentit (27)
Ei mun laihdutuksiin ole kukaan aiemmin jouluinakaan kiinnittänyt mitään huomiota :D Olen ottanut vaan salaattia ja "sallituiksi" katsomiani ruokia lautaselle kukkurallisen ja aterian jälkeen sanonut vaan "ei kiitos" herkuille. Ei siitä kukaan ole ottanut nokkiinsa, eri asia olisi varmaan jos olisin ääneen julistanut mitä kaikkea en saa nyt syödä. Ei se asia niille kuulukaan, ellen siitä itse huutele.
En tosin ymmärrä miksi mennä vieraaksi joulupöytään jos pitää nirsoilla, vaikka aterian eteen on useimmiten oikeasti tehty paljon työtä.
Tänä vuonna oon reilusti bulkilla pyhät, kerkeen hössöttää dieetistä arkenakin niin ettei se ketään loukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mistä mä sen yleensä edes tiedän, jos et kerro?
Tarkkasilmäinen ammattiloukkaaja kyttää mitä muut syö tai jättää syömättä ja vaatii perusteluja.
Mutta miksi sä syytät mua siitä, mitä mä en tee vaan joku muu?
Voitko mennä muualle loukkaantumaan? :D
Opettele sinä kirjoittamaan osuvampia otsikoita.
En mä voi jokaista autistia ottaa aina huomioon. Koita pärjäillä.
Et edes vastannut kysymykseeni kunnolla, vaan vedit omiasi.
Miksi levität täällä omia henkilökohtaisia kokemuksiasi jonkinlaisena ylespätevänä todisteina. Kukaan ei oikeasti jaksa kiinnostua sun laihdutuksestasi tai laihduttamatta jättämisestäsi.
Mun henkilökohtainen kokemus tulee tältä foorumilta, johon sullakin on täysi pääsyoikeus ja mahdollisuus sisäistää. Mutta sulla on niin kiire nyt pahastua ja vetää keskustelua itseesi että sokeaksihan se tekee :D Mikä lie sunkin verenpaine on :D ”Asia ei koske minua mutta suutuin silti!!!” Hahaha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta pätkääkään toisten laihdutus, eikä kuinka paljon joulupöydässä syövät.
Sen sijaan se kyllä ärsyttää, kun näillä on tapana tehdä asiasta numero. Ennen ruokaa voivotellaan kovaan ääneen, että mitäköhän sitä uskaltaa syödä, kun oon tällä laihiksella.
Sitten syödessä samaa "uskaltaisinko ottaa yhden siivun kinkkua? Hei laskitko paljonko tässä laatikossa on kaloreita? Ootko paistanut nää voissa vai öljyssä, mä en syö voita kun oon laihiksella".
Syököön vaikka vain salaattia jos huvittaa, mutta tuollainen huomionkipeys ärsyttää.Hyökkäät kaikkia painonvartijoita vastaan jonkun keksimäsi skenaarion turvin? Minäkin keksin: Kyllä ärsyttää muiden syömisten kyttääminen. Heti joku lihava loukkaantumassa jos uskaltaa perustella jonkun asian väliin jättämistä laihdutuskuurilla. Leuat hyllyen puretaan viha henkilöön sillä voimalla mikä on haettu tappelemalla asiasta netissä. Olet näin ollen dorka.
Onko sulla paha olla?
Kuten tuli jo mainittua, ei kiinnosta muiden laihduttamiset.
Eikä kaikki jotka eivät laihduta ole lihavia, päin vastoin. Jos osaa syödä kohtuudella ja liikkua, ei ole tarvetta edes laihduttaa. Usko tai älä, vielä on meitäkin, jotka ovat olleet aina normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta pätkääkään toisten laihdutus, eikä kuinka paljon joulupöydässä syövät.
Sen sijaan se kyllä ärsyttää, kun näillä on tapana tehdä asiasta numero. Ennen ruokaa voivotellaan kovaan ääneen, että mitäköhän sitä uskaltaa syödä, kun oon tällä laihiksella.
Sitten syödessä samaa "uskaltaisinko ottaa yhden siivun kinkkua? Hei laskitko paljonko tässä laatikossa on kaloreita? Ootko paistanut nää voissa vai öljyssä, mä en syö voita kun oon laihiksella".
Syököön vaikka vain salaattia jos huvittaa, mutta tuollainen huomionkipeys ärsyttää.Hyökkäät kaikkia painonvartijoita vastaan jonkun keksimäsi skenaarion turvin? Minäkin keksin: Kyllä ärsyttää muiden syömisten kyttääminen. Heti joku lihava loukkaantumassa jos uskaltaa perustella jonkun asian väliin jättämistä laihdutuskuurilla. Leuat hyllyen puretaan viha henkilöön sillä voimalla mikä on haettu tappelemalla asiasta netissä. Olet näin ollen dorka.
Onko sulla paha olla?
Eikä kaikki jotka eivät laihduta ole lihavia, päin vastoin. Jos osaa syödä kohtuudella ja liikkua, ei ole tarvetta edes laihduttaa. Usko tai älä, vielä on meitäkin, jotka ovat olleet aina normaalipainoisia.
Siellä sä silti vaan riehut ja rakentelet olkiukkoja. Ei kiinnosta? Haha :D Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla paha olla?
Ne jotka on aina olleet normaalipainoisia, ymmärtää kaikkein vähiten tästä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla paha olla?
Eikä kaikki jotka eivät laihduta ole lihavia, päin vastoin. Jos osaa syödä kohtuudella ja liikkua, ei ole tarvetta edes laihduttaa. Usko tai älä, vielä on meitäkin, jotka ovat olleet aina normaalipainoisia.Ne jotka on aina olleet normaalipainoisia, ymmärtää kaikkein vähiten tästä asiasta.
Niin mitä pitäisi ymmärtää? Eikö sen niin kuuluisikin mennä, ettei painosteta mässäilemään jouluna, eikä myöskään laihduttamaan. Vaan kaikki syö sen verran kuin haluaa.
Eikä ole nyt vain lihaviin kohdistuvaa tuo, että ei halua kuunnella toisen hokemista laihiksesta.
Ihan yhtä lailla ärsyttää, jos joku tulee luokseni syömään ja hokee, kuinka on vaikka vegaani. Eli siis ylipäätään numeron tekeminen itsestään ja valinnoistaan.
Kuka tahansa normaali osaa valita joulupöydästä vähäkaloriset vaihtoehdot, ihan pitämättä meteliä tekemisistään. Jos on laihduttaessaan kokonaan syömättä, ansaitsee kaikki arvostelut.