Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu luulla olevansa älykäs?

Vierailija
23.12.2018 |

Ootko viksu ja huomannu että kyä viksut aina päriää? Ja vaikkei pärjäiskää, niin johtuu muista.
Miten se tuntuu elämässä? kaikenmaailman tollot ja dosentit luulee olevan viksuja, muttei ne oo, kunnei ne ees tajua joitain pävänselviä asioita JOTKA NYT VAAN ON NIIN. Eikä siihen mitään jankkauksia tarvita. Ja Dunning-Krugerin ilmiö on silkkaa skeidaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mahtavaa! Tunnen olevani ylivertainen. Hähhäää, siitäs saatte!

Vierailija
2/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu luulosairaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu luulosairaalta.

No ei varmana tunnu. Ku ei osaa kyseenalaistaa omaa älykyyttään, ni ei tunne itteensä mitenkään sairaaks. Ei ees juolahda mieleen, etten ois viisas. Olo on mainio.

Vierailija
4/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "luulla"? MINÄ TIEDÄN!!!!

Vierailija
5/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillon vaikeeta ku ei oikein päässy läpi ees peruskoulusta, ku ihmiset HUOMAA että mun älyykkysnumero on ainaki 200.

Vierailija
6/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillon vaikeeta ku ei oikein päässy läpi ees peruskoulusta, ku ihmiset HUOMAA että mun älyykkysnumero on ainaki 200.

Sori piti olla. EI HUOMAA, olin nii kiihtynyt, ei oo vika älykkyydessä.

Vierailija
7/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin älykkäämpi ku eläm koululaiset, perussuomalaiset, kadulla vastaan tulevat ihmiset ja blondit, eli arvioisin että olen uniikki lumiprinsessa älyni kanssa

Vierailija
8/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin älykäs, että painan vaan menemään. Teen kaikki hommat ja marmatan männessäin.

Vierailija
9/9 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.... en luule olevani älykäs, olen älykäs. Koulumenestys oli aina kova, vaikken juurikaan lukenut kokeisiin. Kirjoitin 6 laudaturia (ml. pitkästä matematiikasta) ja pääsin heittämällä opiskelemaan ainetta, jonne otetaan sisään vain muutama prosentti hakijoista. Teen nopeaa päättelykykyä vaativaa asiantuntijatyötä, ja olen edennyt uralla hyvin. Työhönottotesteissä olen saanut kovat pisteet.

Onhan se kivaa, että en joudu ponnistelemaan ymmärtääkseni asioita. En toki kuvittele olevani mikään nero, mutta keskivertoa selvästi älykkäämpi tiedän olevani.

Aika harva asia muuten ap "vaan on niin kuin mä sanon". Mistä tahansa asiasta maailmassa voi kaivaa mielenkiintoista tutkimustietoa ja problematisoida kuvittelemiasi itsestäänselvyyksiä. Älykäs ihminen ymmärtää tämän, tyhmä kuvittelee asioiden olevan päivänselvästi kuten hän kuvittelee niiden olevan.