Ex-miehen uusi nainen takavarikoi mielivaltaisesti lapseni älypuhelimen, syynä vahingossa otettu kuva
13v Tyttöni ja hänen kaverinsa leipoivat ex-miehen luona ja ottivat kuvia leipomuksista. Miehen uuden naisen takapuoli (ihan housut päällä) näkyy yhdessä kuvassa kun tuli keittiöön hääräilemään samaan aikaan.
Tämän seurauksena nainen takavarikoi lapseni puhelimen "ettei hänen per*eestään leviä kuvia ympäri nettiä.
Lapsen isä on ostanut puhelimen joten minulla ei liene sanavaltaa tähän asiaan? Mitä tekisitte tilanteessani? Puhelin on nyt kuulemma vuorokauden takavarikossa.
Kommentit (5)
Eihän joku vieras nainen kuulu lapsesi elämään millään tavalla. Poliisille yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Aika kohtuuton mielestäni, pelkkä kuvan poistaminen olisi riittänyt. Elleivät tytöt sitten vitsillään tahallaan "muka vahingossa" ottaneet kuvaa, silloin vuorokauden takavarikko on ok.
Jos oikeasti oli vahinko, niin voisiko lapsen isän kanssa puhua? Kysyä ihan nätisti että koska kyseessä oli vahinko niin voisiko rangaistuksen jättää pois? Jos ei voi puhua tai isän puoliso ei peräänny, niin etpä oikein voi tehdä mitään. Ikävä juttu kyllä.
Itse olisin lähinnä nauranut jos leveä takalistoni olisi kuvaan päätynyt, sallinut jopa tytöillekin pienet hihitykset. Jos taas olisivat ilkeyttään ahteriani kuvanneet ja naureskelleet, niin ottaisin kännykän pois.
Jos sinä otat kadulla kuvan jostakin vieraasta ihmisestä, hän saa ottaa puhelimesi pois vuorokaudeksi? Ok.
Selviääköhän tyttösi nyt varmasti hengissä jos joutuu ihan vuorokauden olemaan ilman sitä kädenjatketta?
Tämä lienee tytön versio tapahtumista. Mitähän exän naisystävä sanoisi, jos kysyisit häneltä mitä oikein tapahtui...
Aika kohtuuton mielestäni, pelkkä kuvan poistaminen olisi riittänyt. Elleivät tytöt sitten vitsillään tahallaan "muka vahingossa" ottaneet kuvaa, silloin vuorokauden takavarikko on ok.
Jos oikeasti oli vahinko, niin voisiko lapsen isän kanssa puhua? Kysyä ihan nätisti että koska kyseessä oli vahinko niin voisiko rangaistuksen jättää pois? Jos ei voi puhua tai isän puoliso ei peräänny, niin etpä oikein voi tehdä mitään. Ikävä juttu kyllä.
Itse olisin lähinnä nauranut jos leveä takalistoni olisi kuvaan päätynyt, sallinut jopa tytöillekin pienet hihitykset. Jos taas olisivat ilkeyttään ahteriani kuvanneet ja naureskelleet, niin ottaisin kännykän pois.