Miks Salkkareissa II
Onko keskustelijoita enää linjoilla? Ilmeisesti kaikki muut keskustelut on poistettu. Harmi homma sillä neljän vuoden ajan tuli keskusteltua aktiivisesti. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Kommentit (2651)
Ei sitten Sannille tai Larille tullut mieleen, että pöydällä olevassa pussissa voisi olla alkoholia? Pullot taisi vähän jopa näkyä läpi.
Juuri nyt, teollisuushalli palaa Helsingin Konalassa.
Ei kai vaan studiorakennus! Paikasta ei vielä tarkempaa tietoa ;( joku ottanut tosissaan korjaamon tulipalon?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai vaan studiorakennus! Paikasta ei vielä tarkempaa tietoa ;( joku ottanut tosissaan korjaamon tulipalon?
Ei ole studio onneksi, mutta vain noin kilometrin päässä palaa. T. Konala
Vierailija kirjoitti:
Gunnar on ehtiväinen kaveri
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten Sannille tai Larille tullut mieleen, että pöydällä olevassa pussissa voisi olla alkoholia? Pullot taisi vähän jopa näkyä läpi.
Tuli tai ei mitä väliä? Alkoholisti kyllä saa hommattua uuden pullon.
Mä en tajua miksi se aaro pysäytti sen hissin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tai ei mitä väliä? Alkoholisti kyllä saa hommattua uuden pullon.
Tietenkin. Ajattelin vaan, että oisivat voineet mahdollisesti estää retkahduksen vaikka hienosti Kalle yritti vastustaa, mutta lopulta ei vaan pystynyt.
Harmittaa Kallen puolesta vaikka tajuan hyvin, että kyseessä on fiktiivinen televisiosarja. Jotenkin Salkkarit pääsi tällä kertaa yllättämään ja menemään pinnan alle. Onneksi Kallella on Ismo, Jutta ja Sanni sekä ystävät apuna. Eiköhän mies saada nostettua ylös pohjalta ajan kanssa. Toivottavasti Pepille kerrotaan alkoholiongelmasta. Onhan Peppi sentään Kallen parhaita ystäviä ja hyvä siinäkin mielessä tietää, että ei ehdottele lasilliselle menoja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin vei Jiriltä puhelimen ja lavasti Nellan sairastumisen, eli tarkoitus on saada Eva hätääntymään ja Aaro olisi sitten se pelastava enkeli.
Aaro huomasi, että Eva pelkää hissiä, joten odotti että Eva meni sisään ja juoksi kellariin pysäyttämään hissin, jotta voi sitten pelastaa sankarillisesti paniikkiin menevän Evan. Aaro ei kuitenkaan nähnyt, että Jiri ehti mennä samaan hissiin, joten suunnitelma menee pilalle, koska Jiri pääsee auttamaan hätääntyvää Evaa.
Siksi Aaro pian päättääkin harha-Paulan toiveiden vastaisesti, että Jiristä on päästävä eroon...
Epäuskottavaa, että Violan luokan tyttö voi aukoa päätään ilman mustaa silmää. Ei kenelläkään noin hyvät hermot ole.
Eräällä toisella keskustelu-palstalla tro-llit saa ip-ban-nit. Täällä ne saa vaan ala-peukkuja.
Mutta eniveis. Itse rupean uskomaan jo siihen, mistä on huhu-ttu jo viime vuoden puolella. Vio-la pois-tuu sarjasta ja taas tämä Anni Ihalainen liittyy sarjaan. Näinhän se yleensä menee. Yksi hahmo pois-tuu ja toinen tulee tilalle. Itseäni ei kyllä innosta, että Salkka-reissä käsitellään nykyään todella paljon som-ea. No, ehkä se on nyky-päivää ja minä vain vanha.
Meinaatko että Viola kuolee? Milloinkas Eva jää äitiyslomalle?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että Viola kuolee? Milloinkas Eva jää äitiyslomalle?
Olen veikannut jo kuukauden, että Viola tap-paa itsensä koulukiusaamisen seurauksena. Enhän minä siitä voi tietenkään varma olla, mutta sellainen fiilis minulla on. Samalla sitten Anni Ihalainen hyppäisi sarjaan mukaan. Hänestähän voi tulla Nellan tai Benkun tyttöystävä. Koska sarja kierrättää vanhoja juonikuvioita niin voihan olla, että Mirasta ja Violasta tulee kohta joku pari. Viha vaihtuu rakkaudeksi. Tai jotain.
Sanni on niin rasittava kakara.
Pietarilla ei taida olla mitään omaa tuntoa tai tilannetajua. Toivottavasti Pietari menettäisi työnsä lopullisesti eikä Peppikään ansaitse tommoista miestä. Aino heruttelijana ois varmasti parempi...
Kalle sitten yritti jo lähennellä Laria.
Vierailija kirjoitti:
Pietarilla ei taida olla mitään omaa tuntoa tai tilannetajua. Toivottavasti Pietari menettäisi työnsä lopullisesti eikä Peppikään ansaitse tommoista miestä. Aino heruttelijana ois varmasti parempi...
Pepin syytä se hiturointi oli. Tiuski ja seisoi tumput suorina.
Vierailija kirjoitti:
Kalle sitten yritti jo lähennellä Laria.
Kalle on ihmisenä nyt täysin rikki, ei toimi välttämättä kovinkaan järkevästi. Tuossa tilanteessa ei mikään ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin vei Jiriltä puhelimen ja lavasti Nellan sairastumisen, eli tarkoitus on saada Eva hätääntymään ja Aaro olisi sitten se pelastava enkeli.
Aaro huomasi, että Eva pelkää hissiä, joten odotti että Eva meni sisään ja juoksi kellariin pysäyttämään hissin, jotta voi sitten pelastaa sankarillisesti paniikkiin menevän Evan. Aaro ei kuitenkaan nähnyt, että Jiri ehti mennä samaan hissiin, joten suunnitelma menee pilalle, koska Jiri pääsee auttamaan hätääntyvää Evaa.
Siksi Aaro pian päättääkin harha-Paulan toiveiden vastaisesti, että Jiristä on päästävä eroon...
Juuri näin. Ei varmaan mene kovin kauaa, että näemme kohtauksen, jossa Aaro sanoo että Jiristä on päästävä eroon.
Päätellen siitä, että oli jonkin aikaa ketjusta pois. Ilmeisesti sille voi jotain mutta aina ei viitsitä?