Miks Salkkareissa II
Onko keskustelijoita enää linjoilla? Ilmeisesti kaikki muut keskustelut on poistettu. Harmi homma sillä neljän vuoden ajan tuli keskusteltua aktiivisesti. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Kommentit (2651)
Eikös se Lindan "äitiysloma" jo kohta oo ohitse.
Eva taitaa tulla Aarolle raskaaksi. Tuntuisi niin sopivan tuntuiselta juoni kuviolta.
Camilla on niin ihana, että ansaitsee sen kun kaksi miestä tappelevat hänestä. Sanni sen sijaan ei ansaitse ketään. Akilla ja Camillalla on niin paljon enemmän kemiaa kuin Akilla ja Sannilla. En käsitä miten ovat yhdessä oikeassa elämässä.
Myös Noel ja Sanni olisi ällöttävä pari. En voisi kuvitella Noelia kenenkään muun kuin Camillan kanssa.
Vanhempi mies ja nuori nainen ei vain sovi yhteen.
Sami ja Kerttu ei kyllä sovi yhtään yhteen. Heidän pitäisi kuunnella muiden mielipiteitä ja erota. Miksi ne ei tajua että muut ovat oikeassa ja ne väärässä?
Ulla ja Günnar on huono pari, Kallekaan ei ansaitse ketään, Ismon ja Jutan juttu on tuhoontuomittu, Alissa ei ansaitse Tommia, Noel ja Camilla on kamala pari. Yököttäviä pareja kaikki. Nih!
Vierailija kirjoitti:
Ulla ja Günnar on huono pari, Kallekaan ei ansaitse ketään, Ismon ja Jutan juttu on tuhoontuomittu, Alissa ei ansaitse Tommia, Noel ja Camilla on kamala pari. Yököttäviä pareja kaikki. Nih!
Onhan se nyt selvä asia että Sannille sopii paremmin Tommi tai Janne kuin Aki. Ei Akia ja Sannia pysty ajattelemaan parina vaikka heistä sellainen tulisikin. Suuri ikäero on sairasta.
Sanni sitä, Sanni tätä, Ikäero sitä, Ikäero tätä, Aki ja Sanni sitä, Aki ja Sanni tätä = Vauvan Salkkari-keskustelu. Voitaisko me sopia että me EI puututa tässä keskustelussa näyttelijöiden henkilökohtaiseen elämään millään tavalla. Seurusteli tai paneskeli ne sitten kenen kanssa tahansa. Oli ikäero tai seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sanni sitä, Sanni tätä, Ikäero sitä, Ikäero tätä, Aki ja Sanni sitä, Aki ja Sanni tätä = Vauvan Salkkari-keskustelu. Voitaisko me sopia että me EI puututa tässä keskustelussa näyttelijöiden henkilökohtaiseen elämään millään tavalla. Seurusteli tai paneskeli ne sitten kenen kanssa tahansa. Oli ikäero tai seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Kiitos.
Enhän minä näyttelijöistä puhukaan vaan hahmoista. Tiedät itsekin että Akin ja Sannin suhdetta pidettäisiin oikeassa elämässä vääränä.
Haluaisitko itse että parikymppinen tyttäresi seurustelisi noin paljon vanhemman miehen kanssa? Etkö yrittäisi mitenkään estää suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä näyttelijöistä puhukaan vaan hahmoista. Tiedät itsekin että Akin ja Sannin suhdetta pidettäisiin oikeassa elämässä vääränä.
Haluaisitko itse että parikymppinen tyttäresi seurustelisi noin paljon vanhemman miehen kanssa? Etkö yrittäisi mitenkään estää suhdetta?
Miksei Dannyn ja Erikan suhdetta pidetä vääränä? Tai Susanna Indrenin ja Toy-Boyn? Ehkä nykyään kuka vaan saa seurustella kenen kanssa vaan jos seurustelu sen henkilön kanssa tuntuu oikealta. Jos ei sit toimikkaan ni eipä tarvi katua kun ei ees kokeillu. Kyllä minä näin tänäänkin pariskunnan, joista naisosapuoli oli vissiin Sannin ikää lähellä ja miesosapuoli Akin ikää lähellä. Eikä kukaan näyttänyt paheksuvan heitä. Ja vissiin tälläkin hetkellä vaikkapa Tinderissä ja muissa deitti-sovelluksissa on naisia ettimässä juuri nuorempaa miestä ja sama tietenkin toisinpäin. Ei sitä enää pidetä mitenkään kummallisena vaan normaalina. Paitsi ehkä siellä luolassa missä sinä asut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. En ole tuo kelle kirjoitit, mutta parikymppinen on aikuinen ja saa päättää itse kenen kanssa seurustelee. Suuressa ikäerossa ei ole mitään väärää vaikka Aki onkin Sannin ystävän isä. Salkkareissa on nähty hurjempiakin juttuja. Miksi suuri ikäero pitää aina tuomita? Olihan Kallella ja Larillakin iso ikäero ja Lola voisi ikänsä puolesta olla melkein Karin tytär. Miksi juuri Sannin kohdalla asiasta pitää tehdä numero?
Jankkaaja ei taida ihan ymmärtää, että kaikista käänteistä vastaa käsikirjoittajat. Sun kannattaa laittaa suoraan sinne palautteesi tosin saattavat vielä innostua aiheesta. Ja jos sattuisivat lukemaan tätä palstaa niin mitä enemmän jotain asiaa vastustetaan sitä herkullisempi aihe siitä saadaan. Mun mielestä Kertun ja Samin ikäerosta jankkaaminen on todella loukkaavaa heitä kohtaan, vaikka tuskin tässä ketjussa ovat lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa esimerkiksi tapetaan ihmisiä jatkuvalla syötöllä eikä se ketään haittaa. Mutta ikäeropareja ei sitten saisi olla, eikä pienimpiäkään seksiviittauksia.
Mitä väliä sillä on kuka kenenkin kanssa pariutuu, tämä on vain saippuasarja. Jos omat moraalikäsitykset sotivat vastaan, kannattaa lopettaa katselu.
Vierailija kirjoitti:
Pappius ja uskoontulo ei siis ole ollut huijausta ja osa Aaron juonta, vaan vaikuttaa oikeasti olevan uskossa. Ihmettelen vaan miksei terapeutti-Piritan p aneskelu tuottanut samanlaisia katumisen tuntemuksia. Ehkä siksi, että oli osa jumalallista suunnitelmaa erottaa Linda ja Kari ja silloin kaikki keinot oli sallittuja...
Haamu-Paula sanoi, että Jumala antaa kaiken anteeksi eli Aaro itse uskoo ainakin alitajuisesti, että kaiken saa Jumalan edessä anteeksi. Kaikelle on aina olemassa Aaron mielestä "hyvä selitys." Paulin itsemurhaan manipuloiminen oli tyttären eduksi, vaikka mies ei ollut tehnyt mitään pahaa. Sama homma Karin kanssa, mutta uhriksi joutuikin vahingossa Anton ja sama homma jatkuu tyttären ilmiantamisella.
Muistaako kukaan milloin Rauli Ylitalo (Kosonen) päivitti viime vuoden puolella viimeksi studiolta? Mietin vaan voisiko kuitenkin menehtyvä hahmo olla Sami Kosonen. Hyvin mahdollista, että ensi viikolla Aarolla tulee suunnitelma miten päästä Jiristä eroon ja lopulta Sami vahingossa on uhrina. Periaatteessa 26.2. "Rakkaudella muistaen, Sami Kosonen" jakso voisi olla hautajaisjakso. Jos kerta poliisikin alkaa heti tutkia tapausta ja siihen voi mennä aikaa. Samin ja Lindan pomo on ollut Ismon ja Kallen kanssa samassa kohtauksessa syksyllä. Tästä löytyy todiste Instagramista yhden silloin mukana ollut tuotannon jäsen. Jaksojen perusteella Kallellakin alkaa menemään vaan huonommin keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan milloin Rauli Ylitalo (Kosonen) päivitti viime vuoden puolella viimeksi studiolta? Mietin vaan voisiko kuitenkin menehtyvä hahmo olla Sami Kosonen. Hyvin mahdollista, että ensi viikolla Aarolla tulee suunnitelma miten päästä Jiristä eroon ja lopulta Sami vahingossa on uhrina. Periaatteessa 26.2. "Rakkaudella muistaen, Sami Kosonen" jakso voisi olla hautajaisjakso. Jos kerta poliisikin alkaa heti tutkia tapausta ja siihen voi mennä aikaa. Samin ja Lindan pomo on ollut Ismon ja Kallen kanssa samassa kohtauksessa syksyllä. Tästä löytyy todiste Instagramista yhden silloin mukana ollut tuotannon jäsen. Jaksojen perusteella Kallellakin alkaa menemään vaan huonommin keväällä.
Onhan tuossa perää... Mutta mun mielestä "Rakkaudella muistaen, Sami Kosonen" viittaa ennemminkin siihen, että Kalle menehtyy. Vai oonko mä vaan hukassa? :Dd
Ja miksi Kosonen kuolis? Jos se on se murha, mistä on paljon puhuttu, kuka sen tekee? Olisko Aarolla ainuttakaan motiivia tappaa Kososta? Jos Aaro yrittää päästä eroon Jiristä, miten Kosonen joutuisikin vahingossa uhriksi? Ei kai Jiri ja Kosonen ole paljoa olleet tekemisissä?
Tällä hetkellä tuntuu, että ei ole mitään motiivia kenenkään kuolemalle, mutta juhlajaksossa Maikkarin mukaan tapahtuu murha. Ulla syyttää ensimmäisenä rappuun tulluttua Akia teosta.
Jos katsotaan tulevien jaksonimiä ja somessa olleita päivityksiä niin ainoastaan Larin, Tommin, Nellan, Jutan, Satun, Dahlian ja Jannen kohtalot ovat auki. Mahdollisesti Samin riippuen mitä Rakkaudella muistaen, Sami Kosonen tarkoittaa. Ellei sitten uhri ole vanha hahmo tai Pihlajakadun näyttämätön asukas.
Vierailija kirjoitti:
Palaispa Aki ja Camilla yhteen
Aki ja Sanni ei sovi yhteen ikäeron takia, Noel ja Camilla sen sijaan on hyvä pari. Hyvä kun joku muukin tajuaa että suurella ikäerolla ei vain voi olla hyvä pari. Tulisi Sannille suhde kenen tahansa vanhemman miehen kanssa, se olisi yököttävää. Aki tai Noel ei voisi koskaan rakastaa jotain kämästä teiniä samalla tavalla kuin Camillaa.
Camillan näyttelijä Nora Rinne sopisi Samille paremmin kuin Kerttu. Joskus on vain vaikea ymmärtää miehiä...
Rakkaus ei katso ikää ja Sami Uotila on ainakin minun mielestäni hyvin säilynyt ja nuorekas ikäisekseen.
Suomi24 jutut kannattaa suosiolla jättää omaan arvoonsa...