Nega KP 26/28 - onko vielä toivoa?
Tein negatiivisen raskaustestin nyt kp 26/28. Onko toivoa siitä, että testi ei näyttäisikään vielä raskautta? Kertokaa, että ei tässä vaiheessa kuuluisikaan tulla pos tulosta. Mulla on ollut voimakkaita oireitakin.
Kiitos
Kommentit (14)
Miksi edes testaat ennen, kuin kuukautisten olisi tarkoitus alkaa? Odota nyt sitä, jääkö kuukautiset pois ja testaa siitä muutaman päivän päästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes testaat ennen, kuin kuukautisten olisi tarkoitus alkaa? Odota nyt sitä, jääkö kuukautiset pois ja testaa siitä muutaman päivän päästä.
Olen malttamaton ja haluan jo tietää. En halua pettyä, kun menkat sitten alkavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen malttamaton ja haluan jo tietää. En halua pettyä, kun menkat sitten alkavat.Ap
No petyit jo, kun testasit liian aikaisin. Moni testi ei näytä tulosta välttämättä vielä edes kuukautisten alkamisaikaan, saati ennen sitä testattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen malttamaton ja haluan jo tietää. En halua pettyä, kun menkat sitten alkavat.Ap
No petyit jo, kun testasit liian aikaisin. Moni testi ei näytä tulosta välttämättä vielä edes kuukautisten alkamisaikaan, saati ennen sitä testattuna.
Onko jollekin käynyt näin?
Ap
Mulla oli oireita ja testasin kolme päivää ennen kuukautisten alkua ja tulos oli nega. Kuukautiset alkoi ajallaan, mutta oireet jatkui ja "kuukautiset" kesti vain kaksi päivää. Tein uuden testin joka oli positiivinen. Raskaus sujui hyvin ja vauva syntyi 40+4.
Mä en tajua näitä jotka testaa liian aikaisin ja itkee sitten negatiivista testitulosta. Olin mäkin aikoinaan malttamaton, mutta en sitli testannut ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää vaan muutama päivä sen jälkeen kun ei menkkoja tullutkaan. Tulos oli positiivinen ja lapsi jo 20v.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se näyttäisi jo plussaa
Ei välttämättä. Miksi edes testata kun ei menkat ole myöhässä?
Pökköä pesään vaan! Lapsi tulee sitten joskus, jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua näitä jotka testaa liian aikaisin ja itkee sitten negatiivista testitulosta. Olin mäkin aikoinaan malttamaton, mutta en sitli testannut ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää vaan muutama päivä sen jälkeen kun ei menkkoja tullutkaan. Tulos oli positiivinen ja lapsi jo 20v.
Sama täällä. Positiivisesta testituloksesta on nyt aikaa 20 v, eli lapsi täytti kesällä 19.
Nosto