Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nega KP 26/28 - onko vielä toivoa?

Vierailija
27.11.2023 |

Tein negatiivisen raskaustestin nyt kp 26/28. Onko toivoa siitä, että testi ei näyttäisikään vielä raskautta? Kertokaa, että ei tässä vaiheessa kuuluisikaan tulla pos tulosta. Mulla on ollut voimakkaita oireitakin.

Kiitos

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
2/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes testaat ennen, kuin kuukautisten olisi tarkoitus alkaa? Odota nyt sitä, jääkö kuukautiset pois ja testaa siitä muutaman päivän päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes testaat ennen, kuin kuukautisten olisi tarkoitus alkaa? Odota nyt sitä, jääkö kuukautiset pois ja testaa siitä muutaman päivän päästä.

Olen malttamaton ja haluan jo tietää. En halua pettyä, kun menkat sitten alkavat.

Ap

Vierailija
4/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen malttamaton ja haluan jo tietää. En halua pettyä, kun menkat sitten alkavat.

Ap

No petyit jo, kun testasit liian aikaisin. Moni testi ei näytä tulosta välttämättä vielä edes kuukautisten alkamisaikaan, saati ennen sitä testattuna.

Vierailija
5/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No petyit jo, kun testasit liian aikaisin. Moni testi ei näytä tulosta välttämättä vielä edes kuukautisten alkamisaikaan, saati ennen sitä testattuna.

Onko jollekin käynyt näin?

Ap

Vierailija
6/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oireita ja testasin kolme päivää ennen kuukautisten alkua ja tulos oli nega. Kuukautiset alkoi ajallaan, mutta oireet jatkui ja "kuukautiset" kesti vain kaksi päivää. Tein uuden testin joka oli positiivinen. Raskaus sujui hyvin ja vauva syntyi 40+4.

Vierailija
7/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä jotka testaa liian aikaisin ja itkee sitten negatiivista testitulosta. Olin mäkin aikoinaan malttamaton, mutta en sitli testannut ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää vaan muutama päivä sen jälkeen kun ei menkkoja tullutkaan. Tulos oli positiivinen ja lapsi jo 20v.

Vierailija
8/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näyttäisi jo plussaa 

Vierailija
10/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näyttäisi jo plussaa 

Ei välttämättä. Miksi edes testata kun ei menkat ole myöhässä?

Vierailija
11/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökköä pesään vaan! Lapsi tulee sitten joskus, jos on tullakseen.

Vierailija
12/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä jotka testaa liian aikaisin ja itkee sitten negatiivista testitulosta. Olin mäkin aikoinaan malttamaton, mutta en sitli testannut ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää vaan muutama päivä sen jälkeen kun ei menkkoja tullutkaan. Tulos oli positiivinen ja lapsi jo 20v.

Sama täällä. Positiivisesta testituloksesta on nyt aikaa 20 v, eli lapsi täytti kesällä 19.

Vierailija
13/14 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
14/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän