Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on diagnosoitu epävakaa persoonallisuus. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
23.12.2018 |

" Potilas täyttänyt Scid II, missä esiin pakko-oireista persoonallisuutta, passiivis-vihamielisiä pers.piirteitä, depressiivisiä piirteitä, epäluuloisia piirteitä, narsistisia piirteitä, epävakaita ja epäsosiaalisia piirteitä. "

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko olevasi nyt uniikki lumihiutale diagnoosilla, joka annetaan nykyään aika vakiona mt-ongelmiin? Vai miksi sinulta pitäisi haluta kysyä jotain?

Vierailija
2/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Jos on, niin miten tunne-elämän epävakaus heijastuu vanhemman rooliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tossa ei sanota kuinka paljon noita piirteitä löytyi? Eli ootko vähän epävakaa, vai toosi toosi epävakaa.

Vierailija
4/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko meni hoidon piiriin päättymisestä siihen, että sait tuon diagnoosin? Minkä ikäisestä asti koet kärsineesi mt-ongelmista?

Vierailija
5/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko olevasi nyt uniikki lumihiutale diagnoosilla, joka annetaan nykyään aika vakiona mt-ongelmiin? Vai miksi sinulta pitäisi haluta kysyä jotain?

Ihan vaan mietin että haluatteko mielenkiinnosta kuulla minkälaista on elää epävakaan persoonallisuushäiriön kanssa. :) voin kertoa

Vierailija
6/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia? Jos on, niin miten tunne-elämän epävakaus heijastuu vanhemman rooliin?

Ei oo vielä lapsia, mutta uskon kyllä että jos jonain päivänä on ja kun olen saanut hoidettua itseni kuntoon niin olen hellä, rakkauden näyttävä, avoin, puolustava, rajat asettava äiti. :)

Vierailija
7/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tossa ei sanota kuinka paljon noita piirteitä löytyi? Eli ootko vähän epävakaa, vai toosi toosi epävakaa.

Diagnoosini on epävakaa persoonallisuushäiriö johon oon aloittamassa myös ryhmäterapian ja nuo muut mitä löytyi minusta niin oli vaan piirteitä eli lievempi juttu. Eniten mua kuvastaa siis kuulemma epävakaus.

Vierailija
8/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikuttaa seksielämään?

Vierailija
9/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla pitkäaikaisia ystäviä, jos on niin millainen ystävyys heidän kanssaan on?

Vierailija
10/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko meni hoidon piiriin päättymisestä siihen, että sait tuon diagnoosin? Minkä ikäisestä asti koet kärsineesi mt-ongelmista?

Ensimmäisen kerran päädyin avohoitoon 19v v.2014 rajun kiusaamis taustan takia ja oon sattunut rakastumaan myös väkivaltaisiin miehiin jotka ovat laittaneet myös psyykettäni pilalle. Lapsuuden perhekkään ei ollut normaali. Ensimmäisen kerran olin avohoidossa vuoden verran, kunnes todettiin että en tarvii sitä enää. 2017 syksyllä olin sairastunut pakko-oireiseen häiriöön ja se meni niin pahaksi etten pystynyt lähtemään enää kotoa ulos juuri ollenkaan joten silloin päädyin avohoitoon toisen kerran ja epävakaan persoonallisuushäiriön diagnoosin sain marraskuussa 2018.

Mulla saattoi olla jo 11-vuotiaana mielenterveysongelmia koska tuolloin ulkonäköni muistutti lutkahtavaa, seurustelin useiden poikien kanssa, yritin varattuja poikia, puhuin paljon ihmisistä seläntakana pahaa ja levitin salaisuuksia.....

Vierailija
11/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikuttaa seksielämään?

En oo harrastanut vielä seksiä, enkä koe seksielämään vaikuttavan mitenkään. :D ikä korkeintaan vaikuttaa, tuntuu että mitä vanhemmaks tuun niin sitä enemmän haluan seksiä!

Vierailija
12/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, miten sun ystävyyssuhteet ovat menneet - onko joku kaverisi "eronnut" susta? Miten olet ottanut asian? Mulla on kaveri, jolla on epävakaa persoonallisuushäiriö, ja alan olla ihan loppu...

Vierailija
13/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla pitkäaikaisia ystäviä, jos on niin millainen ystävyys heidän kanssaan on?

Ei oo ystäviä. Kaikkiin menny välit poikki. :(((

Vierailija
14/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututko, jos joku kaverisi on eri mieltä sun kanssa/ei tee kuten sinä haluat?

Vierailija
15/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro enemmän ystävyyssuhteistasi, miten oot heitå kohdellut. mitä ajattelet kun alat vaikka haukkumaan toista? kiinnostaa oikeesti

Vierailija
16/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko huomiohakuinen ja draamailija? osaatko olla yksin? suututko helposti. kerro lisää miten kaikki sulla ilmenee esimerkkien avulla vaikka

Vierailija
17/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa, miten sun ystävyyssuhteet ovat menneet - onko joku kaverisi "eronnut" susta? Miten olet ottanut asian? Mulla on kaveri, jolla on epävakaa persoonallisuushäiriö, ja alan olla ihan loppu...

Mua vihaa edellisellä paikkakunnalla 99% ihmisistä perseilyni takia ja kun tämä epävakaa persoonallisuushäiriö ei kuitenkaan oo sama asia kuin psykopatia eli mulla on tunteet ja oon herkkä/voimakastahtoinen ihminen niin kyllä se sattuu helvetisti että meni välit! En ikikuuna päivänä osannut kuvitella että elämäni voisi ajautua syöksykierteeseen ja mennä näin pahasti solmuun. Oon katkera siitä että mua pidetään horatsuna, kukaan ei halua ajatella että oisin voinut olla sairas, vaan mielummin ajatellaan että mulla on huono luonne ja tein tekoni vaan tahallisesti... että aikuisena on edelleen ihmisiä jotka haukkuu minua horatsuksi sen takia mitä tein 11-12v. Käsittämätöntä!

Vierailija
18/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
19/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerro enemmän ystävyyssuhteistasi, miten oot heitå kohdellut. mitä ajattelet kun alat vaikka haukkumaan toista? kiinnostaa oikeesti

Ajattelen olevani oikeassa ja että mulla on oikeus haukkua koska mua on loukattu niin pahasti. En kuitenkaan nauti riitelystä, mulle jää helposti siitä surullinen mieli ja haukun vaan silloin kun mua on loukattu. Suuttuneena annan tulla täyslaidallisen mitä ajattelen siitä ihmisestä, mutta oon pikkusen onnistunut hillitsemään käytöstäni koska oon oppinut näiden väkivaltaisten miesten kanssa, että aina ei kannata soittaa suuta koska se voi viedä jopa multa hengen.

Vierailija
20/68 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Miksi? Ymmärrätkö, että se saa ihmiset pelkäämään sinua?

Tunsin hetken samanlaisen tyypin, tuppautui seuraan tuntikausiksi päivässä ja soitteli lakkaamatta. Oli pakko muuttaa pois ja laittaa estot puhelimeen ja faceen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme