Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pyysi, että käsken meidän tilauspukin soittaa heidän ovikelloa ja antaa lahjasäkin rapusta.

Vierailija
23.12.2018 |

Oman pukin tilaus maksaisi hänelle 70 euroa. En hennonnut kieltäytyä ja aion maksaa pukille 20 ekstraa niinkuin lahjaksi, heidän lasten vuoksi. Onhan joulu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku kehtaa pyytää tuollaista.

Tää on totta, mutta niiden lasten takia minäkin suostuisin. Tekisin kyllä vanhemmille selväksi mitä heistä ajattelen.

Meillä ei koskaam käynyt lapsena joulupukki, vaan pukki koputti ovelle, jonka takaa sitten löytyi lahjasäkki. Tuo oli mielestäni aina oikein ihanaa ja jännää. Lasten takia tuota oukin kurkistamista ei todellakaan tarvita. Ja naapuri on täysi urpo kun ehdottaa moista.

Hei, ehdota että laitat tekstarin kun pukki lähtee teiltä ja naapuri voi rientää rappuun ja kysyä häneltä itse?

Vierailija
22/28 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei se naapuri maksa sitä 20 e?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamishalu tuomitaan ja pukit ei suostu. Mitä nyt tässä teen? Pyydänkö hänen lapsia kurkkimaan postiluukusta tai käyn vain koputtamassa itse ovea? Noloksi menee kun vierekkäin ovetkin.

Vierailija
24/28 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin pari vissypulloa rappuun, kun en lastenvaunujen kanssa saanut kaikkia ostoksia kerralla hissiin.

Olin poissa sen verran, mitä hissillä menee alaovelta vitoskerrokseen ja takaisin.

Sillävälin oli vissyt kadonneet.

En todellakaan jättäis lahjasäkkiä rappuun ilman valvontaa.

Vierailija
25/28 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et voi luvata pukin puolesta mitään. Ajattelet juolumielellä auttaa lokkeilevaa naapuria, mutta samalla saatat aiheuttaa pukille vitutuksen. Jos haluat näitä säätöjä tehdä, niin soita hyvissä ajoin pukille ja kysy häneltä ehtiikö ja haluaako ja mistä hinnasta.

26/28 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä se joulupukki on asiasta? Kai sä nyt hyvänen aika häneltä kysyit ennen lupaamistasi, että asia on ok. Pitääkö hänen kenties ehtiä kiireaikataululla seuraavaan osoitteeseen ja ehtiikö tai edes haluaako toteuttaa naapurin pyynnön?

Vierailija
27/28 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukilla saattaa olla aikataulu, eikä ehdi sitä kolmea minuuttia olemaan. Eikä joulupukki ole pakollinen. Meillä aina käytiin kävelyllä ja sillä aikaa oli säkki ilmestyny oven taakse. Ei pukki kerkeä joka paikassa istumaan. Sitä vaan, että lapsilla on typerää lokkeilla.

Vierailija
28/28 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itelles se naamari ja vilkuttele ovenraosta, jos haluat niin olla naapurille mieliksi. Maksetulle joulupukille et voi tuollaista, ainakaan häneltä kysymättä, sälyttää. Veikkaan että kieltäytyisi kunniasta muutenkin, koska ovat todella kiireisiä ja aikataulu sovittu niiden ajoissa maksaneiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi