Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te ei-jouluihmiset selviätte tästä joulunajan kaaoksesta jouluhullujen kanssa?

Vierailija
23.12.2018 |

Itse en jaksa stressata, hommat hoituu omalla painollaan. Joulu tulee joka kerta. En ole varsinainen jouluihminen, sellainen joka alkaa jo syksylla kaahottamaan joulua. Mies motkottaa kun en sekoile joulun suhteen ja nimittelee ankeuttajaksi jne. Nyt kuitenkin oon pirtin laittanut kivaksi valoilla, koristellut, siivonnut tietenkin jne (niinkuin aina), mutta mitään kiitosta tai edes huomioo ei tule miehen suunnasta. Eli ihan sama lopputulos, vaikka en olisi tehnyt mitään. Kun asiasta mainitsin, niin kuulemma haastan riitaa. Että näin. Hyvää Joulua kuitenkin kaikille!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset viettävät kallista aikaansa tuollaisten ap:n miesten kaltaisten motkottajien kanssa? En vaan tajua mitä he siitä saavat, paitsi marttyyrinkruunun joka kiristää. 

Vierailija
2/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvisin eroamalla kirkosta: https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/erolomake

Tää puoli on hoidettu jo reippaat 20 vuotta sitten ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tästä krapulasta selviää että pääseeb huomenna äidille syömäön.

Vierailija
4/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut saavat viettää joulua miten haluavat, hössöttää itsensä henkihieveriin..... Toki mua harmittaa tuo yletön kulutus, turhien tavaroiden osto. Meillä syödään graavikalaa, ei muuta jouluruokia. Aikuiset lapset saavat 2 lahjaa kumpikin, esim kirja ja 50€ lahjakortti tai leffalippu-nippu. Paperitähdet mulla on ikkunoissa, mutta neei liity jouluun. Laitoin ne jo marraskuun alussa.

Mutta toivoisin niitten saavan lähimmiltään kuitenkin kiitoksen, jotka ovat niitä joulu hössöttäjiä ja tekevät paljon valmisteluja.

Vierailija
5/5 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsii jouluhullut tuttavat tuttavapiiristä  niin ei ole ongelmia.