Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mies alkaa joka kerta tuntua vastenmieliseltä

Vierailija
23.12.2018 |

Mistä tämä johtuu? Oma ihastukseni karisee sen siliän tien, kun mies alkaa käyttäytyä omituisesti ja se kammottava ihastunut ilme valtaa kasvot. Päädynkin sitten suhteisiin miesten kanssa, jotka eivät ole minuun erityisen ihastuneita ja jotka eri tavoin käyttävät ja nöyryyttävät minua. Kai sellainen etäinen ja kylmä käytös houkuttaa minua. Onko syynä jonkinlainen lapsuudesta opittu käytösmalli, evoluution suunnittelema juttu vai olenko muuten vain jotenkin vinksahtanut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää että miten tuo suhteisiin päätymisesi käytännössä tapahtuu, jos miehet eivät ole kiinnostuneita sinusta? Teetkö itsesi kovasti heidän tykö, ja suorastaan tunget itsesi suhteisiin heidän kanssaan, vai miten?

Vierailija
2/8 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sua pelottaa sitoutuminen?

Nuoruudessa oot nähny paljon irtosuhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ihastuneille miehille tämän? Voi ihastus karista aika nopeasti :D

Vierailija
4/8 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää että miten tuo suhteisiin päätymisesi käytännössä tapahtuu, jos miehet eivät ole kiinnostuneita sinusta? Teetkö itsesi kovasti heidän tykö, ja suorastaan tunget itsesi suhteisiin heidän kanssaan, vai miten?

Teen itseäni tykö ja olen tarjolla, vaikka minua kohdeltaisiinkin vähän huonosti ja annettaisiin ymmärtää, että en ole se ruusunnuppu, jota he ovat elämältä ehkä toivoneet. Joskus tietysti kiinnostunut mieskin voi käyttäytyä välttelevästi ja etäisesti johtuen syystä tai toisesta, mutta yleensä kai ei-niin-kiinnostuneet miehet ovat vain tottuneet läsnäolooni ja sitten on päädytty parisuhteisiin, jotka ovat kestäneet yleensä kolmesta viiteen vuotta.

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sua pelottaa sitoutuminen?

Nuoruudessa oot nähny paljon irtosuhteita?

Irtosuhteista minulla ei ole kokemusta, ja ennemminkin olen aina ollut kiireinen sitoutumaan ja löytämään sen yhden tietyn kumppanin, jolle omistautua. Silti jostakin syystä koen turvallisina ja kiinnostavina juuri ne miehet, jotka lähettävät ihan päinvastaista signaalia.

Ongelmani onkin siis se, että ymmärrän täysin toimivani järjen vastaisesti, mutta ne minusta aidosti kiinnostuneet miehet eivät vain pidemmälle kiinnosta minua. Sitten saan pakkomielteen ja sydänsuruja miehistä, jotka varmaan kaikin keinoin viestittävät, että eipä pahemmin kiinnosta. Jotenkin se miehen ihastuneisuus vain tuntuu vastenmieliseltä.

Vierailija
5/8 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse on huonosta itsetunnosta. Et arvosta itse itseäsi, ja jos joku arvostaa sinua, alitajunta sanoo: tuossa tyypissä täytyy olla jotain vikaa, kun ei näe virheitäni.

Siksi ajaudut sellaisten miesten seuraan jotka kohtelevat sinua huonosti.

Vierailija
6/8 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuse on huonosta itsetunnosta. Et arvosta itse itseäsi, ja jos joku arvostaa sinua, alitajunta sanoo: tuossa tyypissä täytyy olla jotain vikaa, kun ei näe virheitäni.

Siksi ajaudut sellaisten miesten seuraan jotka kohtelevat sinua huonosti.

Tämä on kyllä varmasti osasyy. Kunpa keksisin tavan saada se alitajunta hiljaiseksi, kun se alkaa hokea "hyi h*lvetti" silloin, kun näyttää oikeita välittämisen merkkejä.

Ap

Vierailija
7/8 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei pida miehista,joil on joka naisen kanssa joku sama.ihastunu ilme,juu eikiiitos:DDD

Vierailija
8/8 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelkäät läheisyyttä jostain syystä. Mulla syynä on itseni hyväksymisen ongelmat. En pysty hyväksymään itseäni ja oletan ettei toinenkaan oikeasti hyväksyisi jos oppisi minut tietämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi